شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

برترین کارخانه مواد شوینده را بیشتر بشناسید

مواد شوینده با تنوع بسیار زیادی تولید و به بازار عرضه می شوند. کارخانه های متعددی هستند که در این زمینه فعالیت دارند

برترین کارخانه مواد شوینده را بیشتر بشناسید

مواد شوینده با تنوع بسیار زیادی تولید و به بازار عرضه می شوند. کارخانه های متعددی هستند که در این زمینه فعالیت دارند. برخی از این کارخانه ها محصولات با کیفیت بالاتری ارائه می کنند و به همین علت در مسیر جلب رضایت مشتریان عملکرد موفق تری از خود نشان داده اند. در این میان، شرکت پاکسان با سابقه ای طولانی یکی از برترین کارخانه های مواد شوینده می باشد. این مجموعه محصولات خود را تنها به یک حوزه محدود نکرده و تنوع بسیار زیادی برای تولیدات خود قائل شده است.

شرکت پاکسان، یکی از برترین کارخانه های مواد شوینده

پاکسان، نامی آشنا برای تمام ایرانیان است. کمتر کسی پیدا می شود که با محصولات پاکسان آشنایی نداشته باشد. صابون گلنار، صابون سیو، صابون عروس، کفشوی رخشا، پودر دستی برف و ... تنها گوشه ای از تولیدات این مجموعه بزرگ و قدیمی هستند.

این مجموعه فعالیت خود را از سال 1341 به صورت رسمی در حوزه تولید انواع مواد شوینده بهداشتی و صنعتی آغاز کرده است. محصولات تولید شده در این کارخانه همواره کیفیت بالای خود را حفظ کرده است؛ تا جایی که همچنان شاهد تولید بسیاری از محصولات قدیمی شرکت پاکسان و استقبال بالای مصرف کنندگان از آن ها هستیم.

محصولات شرکت پاکسان

محصولات شرکت پاکسان در قالب برندهای متنوعی به بازار عرضه می شود. برندهای گلنار، سیو، رخشا، عروس، برف، کیمیا، پوش، ارکید، پراید سپید، نسیم و ... برندهای نام آشنایی هستند که در بازار مواد شوینده و بهداشتی، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند. در ادامه به معرفی مختصر برخی از این محصولات پرداخته ایم.

صابون سیو

پاکسان

اغلب افراد صابون دستشویی سیو را با رایحه های متنوع آن می شناسند. روغن زیتون، ویتامین E، روغن هسته انگور، شیر و رز، شیر و عسل، هلو و صابون بچه از جمله عصاره های متنوعی هستند که در تولید این محصول مورد استفاده قرار گرفته اند.

علاوه بر این، صابون سیو در بسته بدی های متنوعی نیز ارائه می شود تا افراد بسته به کاربرد و نوع استفاده خود بتوانند یکی از آن ها را انتخاب نمایند. صابون سیو جعبه ای، صابون سیو سلفون دار و صابون سیو لفاف دار سه نمونه از انواع مختلف این محصول هستند که از لحاظ کیفی با یکدیگر یکسان بوده و تنها تفاوت آن ها، در نحوه بسته بندی می باشد.

صابون سیو هتلی نیز نمونه کوچکتر این صابون کاربردی است. این محصول در قالب بسته بندی های تک نفره ارائه شده و تعداد دفعات استفاده از آن محدود است. به همین علت در هتل ها کاربرد فراوان داشته و با این عنوان نام گذاری شده است.

پودر دستی کیمیا پلاس

پودر دستی کیمیا رایحه ای دلپذیر دارد که تا مدت ها پس از شستشو، روی لباس های شما ماندگار است. به این ترتیب حس خوب تمیزی لباس ها تا زمان شستشوی مجدد آن ها با شما همراه خواهد بود.

سازگاری با پوست دست، مشخصه مهم دیگری است که باید در زمان انتخاب پودر دستی به آن توجه شود. در زمان شستشوی لباس ها با دست، مواد شوینده به طور مستقیم با پوست شما در تماس می باشد. با توجه به آسیب های احتمالی که این محصولات می توانند به پوست شما وارد کنند، بهتر است از نمونه های تایید شده ای استفاده کنید که از سازگاری بیشتری با پوست برخوردار هستند. پودر دستی کیمیا توسط یکی از برترین کارخانه های مواد شوینده تولید شده است و در مقایسه با اغلب پودرهای دستی موجود در بازار، سازگاری بیشتری با پوست دارد.

صابون گلنار

صابون گلنار محصولی قدیمی و باکیفیت از شرکت پاکسان است که از همان سال های ابتدایی فعالیت این کارخانه جایگاه خاص خود را در سبد مواد شوینده خانواده ها پیدا کرده است. رایحه نارگیل این صابون، برگرفته از عصاره طبیعی این میوه است که در ترکیبات آن به کار رفته است.

صابون حمام گلنار از خاصیت تمیز کنندگی بالایی برخوردار بوده و با انواع پوست سازگاری دارد. از این رو تمامی افراد با پوست های نرمال، مختلط، خشک، چرب و حتی حساس می توانند بدون نگرانی از بابت بروز حساسیت پوست و مشکلاتی از این قبیل، این صابون را برای شستشوی بدن خود استفاده نمایند.

پودر کفشوی رخشا

پاکسان

کفشوی رخشا با بسته بندی استوانه ای خود، یکی از قدیمی ترین محصولاتی است که در زمان تمیز کردن کاشی و سرامیک به شما کمک می کند. این محصول قدرت تمیز کنندگی و سفید کنندگی فوق العاده بالایی دارد که موجب شده تا به راحتی انواع آلودگی ها را از سطح سرامیک و کاشی های سرویس بهداشتی تمیز کند. نکته قابل توجه در رابطه با پودر کفشوی رخشا این است که در تولید آن از مواد ساینده استفاده نشده و به همین علت هیچ گونه آسیبی به سطح سرامیک وارد نمی کند.

پودر لکه بر اکسیژنه سپید

برخی از لکه ها به راحتی از بین نرفته و پاک کردن آن ها نیازمند صرف زمان و تلاش فراوان است. پودر لکه بر سپید، قدرت لکه بری بالایی دارد که می تواند در پاک کردن لکه چربی و روغن، جوهر، لکه شمع، خون، چای، قهوه و هر لکه دیگری به شما کمک کند. این محصول از بافت و رنگ لباس ها به خوبی محافظت نموده و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری می کند.

نمک ماشین ظرفشویی پوش

پاکسان

استفاده از نمک ماشین ظرفشویی در زمان شستشوی ظروف، سختی آب را کم کرده و از رسوب مواد معدنی داخل آن روی ظروف مانع می شود. به این ترتیب لکه های ایجاد شده روی ظروف پس از شستشو نیز کاهش می یابد. همچنین این ماده از جمع شدن رسوب آب در بخش های داخلی ماشین ظرفشویی جلوگیری کرده و عمر مفید دستگاه را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

مکمل آبکشی ماشین ظرفشویی پوش

 بسیاری از افراد از ایجاد لکه روی ظروف بعد از شستشو داخل ماشین ظرفشویی گلایه می کنند. از طرف دیگر، برخی از افراد هستند که پس از تکمیل فرایند شستشو و باز کردن درب ماشین ظرفشویی با صحنه ناخوشایند مواد شوینده باقی مانده روی ظروف مواجه می شوند. مکمل آبکشی ماشین ظرفشویی پوش این مشکلات را برطرف نموده و ضمن کمک به آبکشی بهتر ظروف شما، درخشش و براقیت دو چندان به آن ها می بخشد.

سخن پایانی

در این مطلب شرکت پاکسان را به عنوان یکی از برترین کارخانه های مواد شوینده در ایران معرفی کردیم. محصولات نام برده شده در این مقاله تنها گوشه ای از تولیدات این کارخانه بزرگ هستند و معرفی کامل آن ها در یک مقاله نمی گنجد. جهت آشنایی بیشتر با این کارخانه و تولیدات آن از وب سایت رسمی شرکت پاکسان بازدید نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied