شمانیوز
شما نیوز

امکان پرداخت‌های خودکار و مکانیزه با بانک‌ پرداخت ملت

خدمت"بانک پرداخت" ملت، امکان پرداخت‌های خودکار و مکانیزه را برای مشتریان فراهم کرد.

امکان پرداخت‌های خودکار و مکانیزه با بانک‌ پرداخت ملت

به گزارش شمانیوز ، با هدف مکانیزه کردن پرداخت‌های متوالی یا متناوب جهت جلوگیری از فراموش شدن پرداخت‌های مورد نیاز و تسهیل فرآیند پرداخت بدون نیاز به صرف وقت ازسوی مشتریان بانک، طرح"بانک پرداخت" ملت راه اندازی شده است.

از مشخصات و مزایای این طرح می توان به امکان سپردن عملیات پرداخت‌های متوالی یا متناوب نظیر خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت اقساط مربوط به خرید کالا و خدمات با یک بار ثبت نام در این طرح و ارائۀ مجوز پرداخت بابت مورد مشخصی نظیر شارژ  یا قبض و انجام پرداخت های بعدی مربوط به موضوع مشخص شده بدون نیاز به صرف وقت و جلوگیری از امکان فراموشی پرداخت، به بانک یا شرکت و سازمان ارائه دهندۀ خدمات اشاره کرد.


بیشتربخوانید:انعقاد تفاهمنامه همکاری بین بانک ملت و بیمه آسیا


 

بر اساس این گزارش، امکانات فعلی این طرح شامل  شارژ خودکار خطوط اعتباری ایرانسل، پرداخت خودکار قبوض خطوط دائمی همراه اول، شارژ خودکار خطوط اعتباری همراه اول  است و در آینده نزدیک نیز امکان پرداخت خودکار سایر قبوض، امکان شارژ خودکار سایر اپراتورهای تلفن همراه و پرداخت خودکار بهای سایر خدمات به جز قبض و شارژ فراهم خواهد شد.

مشتریان بانک ملت می توانند برای آشنایی بیشتر با این محصول و راه‌های ثبت‌نام و استفاده  از این خدمت و دریافت راهنمای کاربری  به آدرسhttps://bankmellat.ir/bank_payment.aspx مراجعه کنند.

منبع: روابط عمومی بانک ملت

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied