شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

چه سیستمی برای ویزیت آنلاین استفاده کنیم؟

بسیاری از مردم این سوال را می پرسند که آیا ویزیت آنلاین می تواند جایگزین ویزیت حضوری شود؟

چه سیستمی برای ویزیت آنلاین استفاده کنیم؟

ویزیت آنلاین یک راهکار مناسب برای دریافت سریع خدمات پزشکی در هر لحظه از شبانه روز بدون معطلی است، با شروع کرونا در جهان اتفاقات متفاوتی افتاد که یکی از اتفاقات مثبت را می توان ترویج ویزیت آنلاین و استقبال مردم از این خدمت دانست.

حال دیابت ویزیت به عنوان یک سیستم جامع این هدف را دارد که به جامعه دیابتی خدمت کرده و ویزیت آنلاین اختصاصی برای دیابتی ها ارائه دهد.

در سیستم دیابت ویزیت متخصصان غدد مانند دکتر سعید کلباسی، دکتر محمدرضا مهاجری تهرانی و در حوزه تغذیه خانم دکتر گیاهی متخصص تغذیه و رژیم درمانی حضور دارند.

شما می توانید با مراجعه به سایت دیابت ویزیت، پزشک متخصص مد نظر خود را انتخاب و در هر جای کشور که هستید به صورت غیر حضوری ویزیت شوید.

چرا باید از ویزیت آنلاین استفاده کنیم؟

بسیاری از افراد در شهرستان به پزشکان متخصص و حاذق دسترسی ندارند، پس بهترین گزینه می تواند ویزیت آنلاین باشد زیرا از نظر زمان و هزینه ها بسیار می تواند به نفع بیمار باشد و با توجه به محدودیت های کرونایی بسیاری از بیماران امکان مراجعه حضوری به شهرها و پزشکان را ندارند.

از دیگر مزیت های دیابت ویزیت می تواند به ایجاد پرونده مخصوص هر بیمار اشاره کرد که کمک میکند تا در هر زمانی بیمار به شرایط خود دسترسی داشته باشد و با هر پزشکی که می خواهد مشورت کند.

هزینه ویزیت آنلاین دیابت ویزیت به چه صورت است؟

هزینه ویزیت مانند هزینه مطب است ولی با چند ویژگی منحصر به فرد که می تواند به مواردی چون عدم دریافت هزینه اضافی برای دیدن جواب ازمایش تا یک هفته، امکان عودت هزینه بیمار در صورت عدم رضایت از کیفیت ویزیت و ... که می تواند یک تجربه کاربری مناسب را برای تمامی بیماران ایجاد کند.

امید است با راه اندازی این سیستم، شاهد کنترل بهتر دیابت در سطح جامعه باشیم و با کنترل دیابت بتوان جلوی پیشروی دیابت و ایجاد عوارض در افراد را کم رنگ کرد.

دیابت ویزیت چه خدمات دیگری را به بیماران ارائه می کند؟

دیابت ویزیت وظیفه خود می داند که با ارائه آموزش های کاربردی سبب افزایش سواد عمومی جامعه و ارتقا سلامت مخاطبین شود، پس اصل اولیه درمان و کنترل دیابت را آموزش می دانیم و بر این مورد وفادار خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied