شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

با قفل دیجیتال، همه جا همه وقت از امنیت خانه تان مطمئن باشید

اگر شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تا به حال چیزی در مورد قفل دیجیتال یا قفل هوشمند نشنیده باشید، تعجبی ندارد؛ زیرا به این محصول کاربردی آنچنان که لازم میباشد، توجه نشده و به ویژگی های آن پرداخته نشده است.

با قفل دیجیتال، همه جا همه وقت از امنیت خانه تان مطمئن باشید

اگر شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تا به حال چیزی در مورد قفل دیجیتال یا قفل هوشمند نشنیده باشید، تعجبی ندارد؛ زیرا به این محصول کاربردی آنچنان که لازم میباشد، توجه نشده و به ویژگی های آن پرداخته نشده است. به همین دلیل ما در شما نیوز قصد داریم شما را به طور کامل با قفل دیجیتال آشنا نماییم و به یکی از مهمترین ویژگی های آن که کنترل از راه دور است، بپردازیم. پس این مقاله را از دست ندهید.

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال به تکنولوژی نوظهوری در صنعت قفل گفته میشود که بازگشایی از طریق کلید در آن حذف شده است و روش های مطمئن تری همانند بازگشایی از طریق اثر انگشت، رمز عبور، تلفن همراه و ... جایگزین کلید شده اند. حذف کلید نقاط ضعف قفل های قدیمی را به طور کامل از بین برده است و دیگر شاهد مشکلات قفل های کلیدی نخواهیم بود.

قفل دیجیتال با توجه به روش های بازگشایی خود، به انواع مختلفی تقسیم میشوند که از مهمترین آنها میتوان به قفل های دیجیتال اثر انگشتی، قفل دیجیتال تشخیص چهره، قفل دیجیتال رمزی و قفل دیجیتال کارتی اشاره نمود. از قفل های دیجیتال علاوه بر استفاده در محیط های مسکونی و اداری، در محیط هایی همچون باشگاه های ورزشی و هتل ها نیز میتوان استفاده نمود. قفل های باشگاهی یا هتلی که از طریق کارت یا رمز عبور قابل بازگشایی هستند، خود نوعی قفل دیجیتال محسوب میشوند.

کنترل از راه دور، ویژگی منحصر بفرد قفل دیجیتال

0f7b4222

چند بار برای شما اتفاق افتاده است که پس از خروج از خانه فهمیده اید که درب خانه خود را قفل نکرده اید و مجبور شده اید مسیری را برای انجام این کار به خانه برگردید. حتی در برخی موارد آنقدر دیر این موضوع را به یاد آوردید که امکان بازگشت فراهم نبوده است و تا زمان برگشتن به خانه، نگران امنیت آن بوده اید. کنترل از راه دور، یکی از قابلیت هایی است که به تازگی برخی از تولید کنندگان داخلی و خارجی در قفل های دیجیتال خود از آن استفاده نموده اند تا دیگر این مشکل برای شما به وجود نیاید.

قابلیت کنترل از راه دور قفل دیجیتال بدین صورت است که شما با استفاده از تلفن همراه خود میتوانید در هر زمانی از باز و بسته بودن قفل درب خانه خود مطمئن شوید و در صورت قفل نبودن آن، این کار را به راحتی و از طریق تلفن همراه انجام دهید. بدین صورت شما با قفل دیجیتال، همه جا و همه وقت از امنیت خانه تان مطمئن خواهید بود.

ویژگی دیگری که قابلیت کنترل از راه دور قفل دیجیتال در اختیار شما قرار میدهد، امکان کنترل ورود و خروج افراد است. این قابلیت تمامی رفت و آمد افراد را ثبت میکند و شما میتوانید ورود و خروج اعضای خانواده خود را کنترل نمایید. این ویژگی مناسب افرادی است که برای مراقبت از کودکان یا افراد سالمند خود، پرستار استخدام میکنند. این افراد میتوانند زمان دقیق ورود و خروج پرستار به خانه خود را کنترل نمایند تا بهتر بتوانند بر فعالیت او نظارت داشته باشند.

کنترل از راه دور حتی برای زمانی که شما در سفر هستید و میخواهید فردی از نزدیکان یا همسایگان به خانه شما سر بزنند نیز کاربرد دارد. شما با قابلیت کنترل از راه دور قفل خانه خود، هر زمانی که بخواهید میتوانید درب را برای آنان باز نمایید. این ویژگی ها به خوبی نشان میدهد که استفاده از قفل دیجیتالی که از این قابلیت برخوردار است، تا چه اندازه میتواند مفید باشد. از مهمترین تولید کنندگانی که در سیستم های خود از این نوع قابلیت استفاده کرده اند، میتوان به گروه صنعتی تنسر از ایران و برندهای agust و yale از کشورهای خارجی اشاره نمود.

معرفی یکی از بهترین قفل های دیجیتال ایرانی

1

درست است که قفل دیجیتال در ابتدا توسط کشورهای خارجی تولید شد و تحول در صنعت قفل را کشورهای خارجی کلید زدند اما ایران نیز در این صنعت عقب نماند و همگام با کشورهای خارجی، تولید قفل های دیجیتال خود را آغاز نمود. یکی از بهترین قفل های دیجیتال ایرانی که ویژگی های آن با بهترین نمونه های خارجی برابری میکند، قفل دیجیتال پاسارگاد تولید گروه صنعتی تنسر است.

قفل دیجیتال پاسارگاد، از طراحی بسیار جذاب و مدرنی بهره میبرد و به درب خانه شما زیبایی خاصی میبخشد. شما در قفل دیجیتال پاسارگاد از تمامی روش های بازگشایی برخوردار خواهید بود و این قفل از طریق تشخیص چهره، اثر انگشت، خطوط کف دست، تلفن همراه، رمز عبور و کارت قابل بازگشایی است. این حجم از روش بازگشایی در قفل دیجیتال پاسارگاد فوق العاده است و به همین جهت در این صنعت از قفل دیجیتال پاسارگاد به عنوان قفل جادویی یاد میشود. همچنین در قفل دیجیتال پاسارگاد، به وجود آمدن شرایط اضطراری نیز پیش بینی شده است و برخورداری از یک کلید مکانیکی، نشان از این موضوع است.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های قفل دیجیتال پاسارگاد برخورداری این قفل از سیستم ضد شوک و ضد ضربه است. برخی از سارقین با متوسل شدن به روش هایی همچون وارد کردن ضربات سنگین به قفل یا استفاده از شوک الکترونیکی قصد دارند سیستم امنیتی قفل را از کار بیندازند تا از این طریق بتوانند به خانه افراد نفوذ پیدا کنند اما این قفل دیجیتال مجهز به سیستم های ضد ضربه و ضد شوک است و تلاش سارقین برای بازگشایی قفل از این طریق را بی نتیجه میگذارد. اگر شما علاقه مند به آشنایی بیشتر با قفل دیجیتال پاسارگاد یا دیگر محصولات گروه صنعتی تنسر هستید، با مراجعه به وب سایت آنها میتوانید اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied