شمانیوز
شما نیوز

جزئیات حراج امروز ایران خودرو / یارانه ۱۴۰ میلیونی خرید خودرو!

جهت دریافت یارانه 140 میلیونی کلیک کنید + لینک ثبت نام

ایران خودرو از امروز ثبت نام یارانه 140 میلیون تومانی خود را آغاز کرده است .

جهت دریافت یارانه 140 میلیونی کلیک کنید + لینک ثبت نام

به گزارش شمانیوز: خودروسازان چند وقتی است که با فروش محصولات خود با زیر قیمت بازار در حال توزیع یارانه به مردم هستند . یارانه ای که منتقدان زیادی داشته است . اما یک سالی هست که خودروسازان با ثبت نام و قرعه کشی محصولات خود را با اختلاف قیمت در بازار به مردم می فروشند . این طرح مخالفانی داشته است که با توزیع این یارانه به شدت مخالفت کرده اند . در ادامه به بررسی جزئیات طرح جدید و توزیع یارانه جدید ایران خودرو می پردازیم .

امروز از ساعت ۱۰ صبح قرار است چهار خودرو ایران‌خودرو زیرقیمت بازار به فروش برسد. اختلاف قیمت این خودروها با بازار تا ۱۴۰ میلیون تومان می‌رسد. ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه بیستم مهر ماه ساعت مهمی برای اقتصاد ایران است. در این ساعت قرار است هم سایپا ثبت نام فروش خودرو زیر قیمت بازار داشته باشد و هم ایران‌خودرو.

جهت ثبت نام یارانه 140 میلیونی اینجا کلیک کنید ....

حراج ایران خودرو برای چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و پارس بنزینی برگزار می‌شود.

راناپلاس در طرح حراج ایران خودرو به قیمت ۱۸۰ میلیون و ۳۹۱ هزار و ۸۱۱ تومان عرضه می‌شود. این محصول در بازار ۲۶۸ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای نیز در طرح حراج ایران خودرو، ۲۱۶ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۱ تومان قیمت خورده است. این محصول در بازار ۳۳۷ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح جدید حراج ایران خودرو، به قیمت ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان در اختیار برندگان قرار می‌گیرد. این محصول در بازار ۴۶۳ میلیون تومان قیمت دارد.

پارس بنزینی، آخرین محصولی است که در طرح حراج ایران خودرو عرضه می‌شود که ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت خودرو است. این محصول در بازار حدود ۲۸۰ تا ۲۹۴ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

بدین ترتیب می‌توان تخمین زد در اولین خودرو ۸۸ میلیون تومان، در دومین خودرو ۱۲۱ میلیون تومان، در سومین خودرو ۶۳ میلیون تومان و در چهارمین خودرو ۱۴۰ میلیون تومان امروز قرار است رانت توزیع شود.

جهت ثبت نام یارانه 140 میلیونی اینجا کلیک کنید .....

پرداخت ۲ یارانه در امشب / یارانه مهر ماه چقدر است؟

قرار است امشب ساعت ۲۴ علاوه بر پرداخت یارانه نقدی، مبلغی به عنوان افزایش حداقل مستمری نیز برای خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هم واریز شود.

شاید مهمترین خبر اقتصادی امروز پرداخت یارانه در پایان امشب باشد.

قرار است امشب ساعت ۲۴ علاوه بر پرداخت یارانه نقدی، مبلغی به عنوان افزایش حداقل مستمری نیز برای خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هم واریز شود.

چند روز پیش مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از واریز یکصد و بیست و هشتمین مرحله یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار در ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۰ خبر داده و گفته بود: واریز این مرحله از یارانه نقدی، مانند سنوات گذشته به ازای هر نفر ۴۵۵ هزار ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور به حساب سرپرستان محترم خانوارها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

طبق اعلام این مقام مسئول، برحسب مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع‌رسانی‌های قبلی صورت گرفته، شانزدهمین بخش از اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی مرحله اول وام کرونا، از یارانه نقدی مهر ماه سال جاری سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر خواهد شد.

بنابراین اگر فردی قبلا از وام کرونا استفاده نکرده باشد و جزو مددجویان کمیته امداد یا سازمان بهزیستی نباشد همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان را دریافت می‌کند.

جهت ثبت نام یارانه 140 میلیونی اینجا کلیک کنید ....

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سپاسگزاریم خداقوت

  • عیسی زاده

    ابراهیم

  • حسین

    خحتغ

  • خلیل

    با سلام ممنونم ماه قبل اریز کردید ما که معلول شدید هستیم همین که اضافه ریختن خیلی به درد ما خورد ممنون

  • غلام

    یارنه من دیشب واریز نشد جالبه چند شب پیش تو سامانه املاک یک دانگ منزل مسکونی که به نامم بود ثبت کردم دقت کنید مثل من کلک حرفا چرت آقایون را نخورید

  • علی

    جوک جدید😂😂

  • آزاد

    باسلام یارانه ماراواریزکردنددیشب ولی افزایش مستمری ماراکه تحت پوشش اداره بهزیستی هستیم واریزنشدچرا؟چکارکنیم؟

  • احمدرضا پابرجا

    عالی

  • یوسف ابراهیمی

    خودرو۲۰۷

  • نازنینسوری.

    نازنین

  • غلام

    سلام اگر یارنه بیشتر بشه ممنون میشم

  • قاسم

    جک 1401🤣🤣🤣

  • حبیب اله بریهی

    حبیب اله بریهی

  • ناشناس

    تف تو این دولت وآدماش....

  • ناشناس

    منم که تحت پوشش کمیته امدادم هیچی واریز نشد

  • محمد حسین

    هنوز نمیدونم ولی امتحان میکنم