شمانیوز
شما نیوز

قیمت بنزین تک‌نرخی رسما اعلام شد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان پای بنزین تک نرخی به جایگاه های سوخت کشور باز شد به طوری که قیمت بنزین سهمیه 700 تومانی به نرخ 1000 تومان در جایگاه ها عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به نقل از باشگاه خبرنگاران، همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها قیمت هر لیتر بنزین نیمه یارانه ای معمولی و سوپر به ترتیب 700 و 800 تومان و بهای هر لیتر بنزین معمولی و سوپر آزاد به ترتیب با قیمت 1000 و 1100 تومان در جایگاه های سوخت کشور عرضه می شد.
بر اساس این گزارش؛ از ابتدای خردادماه سال جاری سهمیه 60 لیتری بنزین 700 تومانی در کارت های سوخت خودروهای عمومی واریز شد.
اما با توجه به اینکه مردم انتظار این را داشتند که سهمیه 60 لیتری آنها مطابق ماه های گذشته واریز شود اما با وجود عدم شارژ نشدن سهمیه سوخت، اکثر مردم با شوک فراوان مواجه شدند به طوری که این موضوع مشکلاتی برای مردم ازجمله جایگاهداران عرضه سوخت ایجاد کرد.
دلیل واریز نشدن سهمیه سوخت در کارت ها ناشی از عدم اطلاع رسانی از سوی مسئولان بود به طوری که با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد که بنزین تک نرخی در جلسه هیئت دولت به تصویب رسیده بود بدون اینکه به مسئولان اجرایی اطلاع رسانی شود.
در همین خصوص؛ عباس کاظمی معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: بنزین تک نرخی معمولی به قیمت 1000 تومان و بنزین سوپر به قیمت 1200 تومان در جایگاه ها عرضه می شود. وی همچنین گفت: سهمیه بنزین 700 تومانی نیز سوخت نمی شود و تا شهریور ادامه دارد.
گفتنی است؛ هر لیتر گازوییل نیز به قیمت 300 تومان به فروش می رسد.
قیمت بنزین تک‌نرخی رسما اعلام شد/ هر لیتر بنزین 1000 تومان
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied