شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

چرا بایستی از ضد یخ بتنی استفاده کرد؟ ساخت ضد یخ بتن

شما نیز به دنبال بررسی مهمترین و اصلی ترین روش های مربوط به ساخت ضد یخ بتن هستید؟ می دانید که در تهیه و تولید انواع ضد یخ های بتنی از چه موادی استفاده می شود؟ شما می توانید جهت کسب مطالب مفید در خصوص فرایند مربوط به تولید و ساخت ضد یخ بتن، مقاله ی عرضه شده در وب سایت پیش روی خود را، تا پایان همراهی نمایید.

چرا بایستی از ضد یخ بتنی استفاده کرد؟ ساخت ضد یخ بتن

شما نیز به دنبال بررسی مهمترین و اصلی ترین روش های مربوط به ساخت ضد یخ بتن هستید؟ می دانید که در تهیه و تولید انواع ضد یخ های بتنی از چه موادی استفاده می شود؟ شما می توانید جهت کسب مطالب مفید در خصوص فرایند مربوط به تولید و ساخت ضد یخ بتن، مقاله ی عرضه شده در وب سایت پیش روی خود را، تا پایان همراهی نمایید.

AndroidOnlineNewsImage

شتاب دهنده یا ضد یخ های بتنی، یکی از مهمترین و ضروری ترین مواد شیمیایی مورد استفاده در بسیاری از ملات های بتنی می باشد که امروزه می توانید متنوع ترین انواع ضد یخ های بتنی را، در فروشگاه های مختلف، مورد مشاهده قرار دهید که افزودنی های مورد استفاده در این محصولات شیمیایی، بسیار متنوع بوده و کارفرمایان می توانند مناسب ترین ضد یخ بتنی مورد نیاز خود را، سفارش دهند. همچنین اگر برای بار اولی است که می خواهید ضد یخ بتنی تهیه کنید، می توانید با مشاوران ما از وب سایت پیش روی خود، در ارتباط باشید و مطالب ارزنده و ارزشمندی را، به دست آورید. فروشگاه اینترنتی ما یکی از معروف ترین فروشگاه ها، در زمینه عرضه انواع ضد یخ های بتنی ایرانی و خارجی می باشد. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا راجع به نحوه ی ساخت ضد یخ بتن و راهنمای خرید اینترنتی ماده ی شیمیایی مذکور، توضیحات و مطالب بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه شوید. 

 

در مصرف ضد یخ بتن، بایستی به چه آیتم ها و نکاتی توجه نمود؟ ساخت ضد یخ بتن

همانطور که در قسمت قبلی مقاله نیز به این موضوع اشاره شد، امروزه بسیاری از کارفرمایان و مهندسان به دنبال آشنایی با روش تولید و ساخت ضد یخ بتن هستند تا بتوانند با آگاهی بیشتری اقدام به استفاده از ضد یخ بتنی مدنظرشان، داشته باشند. همینطور که می دانید ضد یخ بتن یک افزودنی بتن می باشد و میزان و مقدار ضد یخ بتنی مورد استفاده در سازه های بتنی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. همچنین پیشنهاد می کنیم که در مصرف ضد یخ بتنی مدنظرتان، به یک سری از موارد توجه لازم را داشته باشید. مهمترین آیتم های موثر در میزان مصرف ضد یخ بتن، عبارتند از:

-         میزان دمای هوا

-         نوع ساختار مربوط به بتن

-         نوع و فرمول های مورد استفاده در ضد یخ بتن

-         حجم مربوط به بتن ریزی

-         شرایط عملیاتی بتن ریزی

-         نوع مصالح استفاده شده

89

 

تاثیر ضد یخ بتن در میزان مقاومت سازه ی بتنی: ساخت ضد یخ بتن

فرایند مربوط به تولید و ساخت ضد یخ بتن، از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همین امر نیز سبب شده تا امروزه ضد یخ های بسیار با کیفیتی را در ویترین فروشگاه های مصالح فروشی، مورد مشاهده قرار دهید. مواردی متعددی سبب شده تا امروزه بسیاری از مهندسان، در ساخت و سازهای خود از ضد یخ های بتنی استفاده کنند که اصلی ترین این موارد را، افزایش مقاومت سازه های بتنی شکل داده است. همچنین اگر به دنبال افزایش کارایی ضد یخ بتنی در سازه های مذکور هستید، می توانید به موارد زیر توجه لازم را داشته باشید.:

-         به نوع شن، ماسه و سیمان مورد استفاده در سازه ی بتنی خود، توجه کنید.

-         مدت زمان مربوط به بتن ریزی از اهمیت بالایی برخوردار است

-         کنترل کردن دمای مربوط به بتن

-         کنترل نمودن مقدار آب مورد استفاده در بتن

-         درجه ی مربوط به دمای هیدراتاسیون

-         چگونگی حمل ملات بتنی به محل ساخت پروژه ساختمانی

شرکت کپکو ارائه دهنده انواع اسپیسر های پلاستیکی افزودنی های بتن، ، واتر استاپ ها و مواد شیمایی ساختمان می باشد. جهت اطلاع از قیمت محصولات و مشاور به سایت www.capco.co.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 89331-021 تماس حاصل بفرمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied