شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

شرایط خرید خانه در کانادا 2021

کانادا یکی از کشورهای مدرن جهان است که دولت آن شرایطی بسیار عالی را برای مهاجران فراهم آورده تا بتوانند خیلی راحت برای خرید ملک اقدام کنند. با توجه به مراحل راحت خرید خانه در کانادا، بسیاری از مردم در سراسر کشورها تصمیمی قطعی برای این کار گرفته و کانادا را به عنوانی مقصدی برای مهاجرت و خرید ملک انتخاب می‌کنند.

شرایط خرید خانه در کانادا 2021

امکان خرید خانه در کانادا

کانادا یکی از کشورهای بسیار محبوب از نظر اکثر مهاجران است که شرایط بسیار عالی زندگی در آن سبب شده تا بسیاری از مردم برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند. باید بدانید که مهاجرت به کانادا با استفاده از روش‌های مختلفی امکان پذیر است؛ به طور کلی روش‌های مهاجرت به کانادا کوتاه یا بلند مدت هستند. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، یکی از روش‌های پرطرفدار مهاجرت به کشور کانادا می‌باشد؛ متقاضیان می‌توانند از طریق خرید یک شرکت، اخذ ویزای استارتاپ یا خرید خانه در کانادا سرمایه گذاری کرده و از این طریق اقامت این کشور را به شکل کوتاه یا بلند مدت اخذ نمایند. کانادا یکی از کشورهای مدرن جهان است که دولت آن شرایطی بسیار عالی را برای مهاجران فراهم آورده تا بتوانند خیلی راحت برای خرید ملک اقدام کنند. با توجه به مراحل راحت خرید خانه در کانادا، بسیاری از مردم در سراسر کشورها تصمیمی قطعی برای این کار گرفته و کانادا را به عنوانی مقصدی برای مهاجرت و خرید ملک انتخاب می‌کنند. البته باید بدانید که خرید خانه در کانادا نمی‌تواند اقامت دائم این کشور را برای شما به ارمغان آورد و در صورتی که مقصود شما از سرمایه گذاری در کانادا اخذ اقامت دائم می‌باشد، بهتر است از سایر روش‌های سرمایه گذاری وارد عمل شوید. با این حال با مهاجرت به کشور کانادا با هر روشی، لازم است به فکر تامین مکانی برای اقامت خود در این کشور باشید؛ پس در صورت تمایل به خرید خانه در کشور کانادا توصیه می‌کنیم که مطالب ادامه مقاله را از دست ندهید.

رزذز

امکان خرید خانه در کانادا

بهترین مناطق برای خرید خانه در کانادا

خرید خانه در تورنتو: مسلما یکی از مهم‌ترین موارد در ارتباط با خرید خانه در کانادا این است که منطقه‌ای با شرایط مناسب را انتخاب کنید. یکی از شهرهای پرجمعیت کانادا که مقصد اصلی برای شمار بسیار زیادی از مهاجران می‌باشد، شهر تورنتو است که واقع در استان انتاریو بوده و از شرایط بسیار عالی برای خرید خانه برخوردار است. هر چند که قیمت خرید خانه در تورنتو با توجه به جمعیت زیاد این شهر که به طور مداوم در حال بیشتر شدن می‌باشد و با در نظر گرفتن بازار داغ خرید و فروش ملک در آن رو به افزایش است، اما نمی‌توان صرفا با توجه به قیمت شرایط عالی زندگی در این شهر را نادیده گرفت. با خرید خانه در این شهر، دسترسی شما به بسیاری از مراکز عمومی و دولتی آسان‌تر خواهد شد؛ تورنتو یکی از شهرهای مرکزی کانادا است که با زندگی و کار در این شهر، مسیر پیشرفت برای شما هموارتر خواهد شد. آپارتمان‌های شهر تورنتو به نسبت املاک ویلایی با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند و در نتیجه بهترین گزینه برای افرادی می‌باشند که تازه به کشور کانادا مهاجرت کرده‌اند. میانگین قیمت برای خرید خانه در این شهر برابر یک میلیون دلار کاناداست. با توجه به شرایط بسیار راحت خرید ملک در شهر تورنتو، این شهر به مقصد اصلی بسیاری از افراد تبدیل شده که قصد دارند به کانادا مهاجرت کنند.

خرید خانه در ریچموندهیل: در صورت تمایل به زندگی در منطقه‌ای خوش آب و هوا، زیبا، امن و آرام در کشور کانادا، بهتر است که به خرید خانه در ریچموندهیل تورنتو به عنوان یک مورد عالی فکر کنید. علاوه بر قیمت مناسب املاک واقع در محله‌ی ریچموندهیل، سایر معیارها همچون خدمات ارائه شده از جانب دولت کشور کانادا برای مردم مقیم این شهر بسیار عالی بوده و کیفیت زندگی در این محله را به حد زیادی رسانده است. این محله در فاصله‌ای نه چندان دور با مرکز شهر تورنتو قرار دارد و شما می‌توانید طی نیم ساعت خود را از این محله به مرکز شهر تورنتو برسانید. علاوه بر آن اقامت تعداد زیادی از ایرانیان در محله ریچموندهیل، این محله را به یکی از بهترین مناطق برای خرید خانه و اقامت مهاجران ایرانی تبدیل ساخته است. شما با پرداخت هزینه‌ای در حدود 900 هزار دلار، می‌توانید در محله‌ی ایرانیان در شهر تورنتو یعنی ریچموندهیل صاحب خانه شوید.

طزرظ

خرید خانه در ریچموندهیل

شرایط خرید خانه در کانادا به چه صورت است؟

حالا که تصمیم شما در رابطه با خرید خانه در کانادا قطعی است، بهتر است که از شرایط تعیین شده از جانب دولت کانادا در این مورد مطلع باشید. لازم است بدانید که در صورت اخذ اقامت دائم کانادا و منصوب شدن به عنوان شهروند این کشور، از تمامی خدمات ارائه شده توسط دولت کشور کانادا برای شهروندان کانادایی بهره‌مند خواهید بود؛ پس به عنوان یک شهروند کانادایی با خرید خانه در این کشور ملزم به پرداخت مالیات هستید. مالیات پرداختی برای نقل و انتقال ملک بین 0.5 تا 2 درصد است که این میزان برای افراد مقیم و یا غیر مقیم تفاوتی ندارد. افراد غیر مقیم در صورت خرید ملک در برخی استان ها از قبیل ایتان اونتاریو و بریتیش کلمبیا باید 15 درصد مالیات خرید به دولت پرداخت نماید. علاوه بر آن باید بدانید که شرایط خرید خانه در هر یک از مناطق و استان‌های کشور کانادا متفاوت است و در هر شهر از این کشور، درصد مشخصی به عنوان مالیات برای شما تعیین خواهد شد؛ با این حال شروط عمومی برای خرید خانه در کشور کانادا در این موارد خلاصه می‌شود:

1. تسلط بر یکی از زبان‌های انگلیسی یا فرانسه

2. سابقه‌ی کار در حوزه‌ای که مورد قبول اداره کار کشور کانادا واقع شود.

3. باید تمکن مالی کافی برای خرید خانه در این کشور را داشته باشید.

4.  برخورداری از سلامت جسمی و روحی

در صورتی که هر یک از این شروط شامل حال شما باشد، امور مهاجرتی برای شما با سرعت بیشتری انجام می‌شود. علاوه بر توجه به مراحل قانونی برای خرید خانه در کانادا، لازم است به روش‌های مختلفی که می‌توانید برای خرید ملک در این کشور اقدام کنید نیز توجه داشته باشید. مهم‌ترین مسئله در ارتباط با خرید خانه در کانادا یا هر نقطه‌ی دیگری از دنیا این است که اطلاعات کافی را در رابطه با ملک مورد نظر داشته باشید و از شرایط کلی انجام این کار مطلع باشید؛ شما می‌توانید به دو روش برای کسب این اطلاعات اقدام کنید:

• کسب مشاوره از وکلای مهاجرتی و کارشناسان متخصصی که شما را به طور کامل در زمینه‌ی خرید خانه در کشور کانادا راهنمایی کنند؛ تیم مشاوران سامان با سابقه‌ی طولانی مدت در زمینه‌ی ارائه مشاوره در رابطه با خرید و فروش ملک در کشور کانادا، می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند و تمامی اطلاعات در ارتباط با قیمت خرید خانه در کانادا، شرایط و مراحل، بهترین منطقه برای خرید خانه و... را با شما به اشتراک بگذارند.

• شما می‌توانید شخصا از طریق اخذ ویزای توریستی و به شکل موقت به کانادا مهاجرت کنید. در نهایت با بررسی شرایط و کسب تمامی اطلاعات مورد نیاز جهت خرید ملک در این کشور، مراحل اصلی را طی کرده و صاحب ملک شوید.

رذد

شرایط خرید خانه در کانادا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی