شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

توصیه هایی برای خرید گوشی سامسونگ

در این مقاله سری های مختلفی از برند سامسونگ معرفی شده است و مطالعه آن برای کسانی که قصد خرید گوشی موبایل و به طور خاص گوشی سامسونگ را دارند، مفید است. همچنین فروشگاه اینترنتی بای صد، به عنوان یک فروشگاه معتبر و دارای خدمات ویژه برای خرید انواع گوشی سامسونگ ، تبلت، لپ تاپ و ... معرفی شده است.

توصیه هایی برای خرید گوشی سامسونگ

توصیه هایی برای خرید گوشی سامسونگ

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل هستید، بدون شک در میان برندهای مختلف گوشی از جمله نوکیا، شیائومی، هواوی، یکی از برند هایی که اغلب فروشندگان با تجربه به شما توصیه می کنند، گوشی سامسونگ است. سامسونگ از جمله برند های خوشنام و شناخته شده در سطح جهان است. این برند تنوع بسیار خوبی دارد و انواع گوشی ها را در رده های مختلف اقتصادی با قابلیت ها و ظاهر متنوع تولید نموده و توانسته است پاسخگوی نیاز و سلیقه های مختلف مشتریان خود باشد. بای صد یک فروشگاه لوازم آی تی معتبر با بیش از 7 سال سابقه فروش آنلاین است که انواع گوشی از برند های مختلف از جمله گوشی های شیائومی و گوشی های سامسونگ را با بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند. شما می توانید تمامی نیاز های حوزه آی تی خود از جمله لپ تاپ، تبلت و ... را از این فروشگاه اینترنتی به آدرس buy100.ir خریداری نمایید. اگرخیلی خوش شانس باشید می توانید از جشنواره های فروش ویژه این سایت نیز گوشی و لوازم مورد نیاز خود را خریداری کنید و اگر  خیلی هم خوش شانس نباشید باز حداقل جزو خوش شانس ترین افراد میباشید که با یک سایت معتبر آشنا شدید .  با بای صد همراه باشید تا نکاتی را در مورد خرید گوشی موبایل، از جمله گوشی سامسونگ با شما در میان بگذاریم.

آماده رویارویی با سیل عظیمی از انواع گوشی سامسونگ باشید

اگر قصد خرید گوشی موبایل را دارید و قصد دارید سری به انواع گوشی سامسونگ نیز بزنید، قبل از هر چیز باید بدانید که تنوع گوشی های موبایل این برند فوق العاده است. بدون شک در میان مدل های مختلف، مدلی هست که مطابق با خواسته و سلیقه شما باشد. بد نیست بدانید از هر 5 گوشی در حال استفاده در سطح جهان، بدون شک یک گوشی از برند معتبر سامسونگ است. علاوه بر کیفیت، تنوع بالا نیز در تصاحب این حجم از سهم بازار موثر بوده است. اگر می خواهید در سیل عظیم این تنوع مدل سردرگم نشوید، قبل از خرید خواسته های خود را از گوشی تعیین کنید. برای مثال لازم است مشخص کنید چه انتظاراتی از پردازنده، تعداد و کیفیت دوربین، رم، کیفیت صفحه نمایش، فضای ذخیره سازی یا هارد و ... دارید. همچنین توصیه می کنیم محدوده بودجه و قیمت را نیز تعیین کنید. در ادامه برخی از پر فروش ترین مدل های گوشی سامسونگ را معرفی می کنیم:

گوشی سامسونگ سری S

خانواده بزرگی از گوشی های سامسونگ را گوشی های سری پرچمدار S تشکیل می دهند. این سری از گوشی های این برند، نمادی از قدرت و نوآوری برند سامسونگ هستند. می توان گفت معمولا بهترین گوشی های سامسونگ در این رده عرضه می شوند. همچنین معمولا جدیدترین گوشی های سری s که به بازار معرفی می شود، از جدید ترین فناوری ها بهره برده اند. اگر به دنبال جدیدترین دستاورد های فناوری و گوشی های متمایز هستید گوشی سامسونگ از سری S به شما توصیه می شود. البته بد نیست بدانید معمولا این سری قیمت های بالاتری در مقایسه با دیگر سری ها دارند. کیفیت دوربین این سری و ظاهر شیک، از جمله مزیت های رقابتی این سری است.

برای مثال گوشی سامسونگ GALAXY S21 ULTRA جدیدترین و بهترین گوشی عرضه شده در این سری است که صفحه نمایش 6.8 اینچی دارد و وضوح تصویر آن 1440 در 3200 پیکسل است. حافظه رم آن 12 یا 16 گیگابایت است و دوربین اصلی آن چهارگانه (108 +10+10+12) مگاپیکسل است که به طور خلاصه می توان گفت دوربین آن خارق العاده است.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 Ultra

9800c4f3-d186-4fd8-8f96-a60362b67498

گوشی سامسونگ سری A

اگر به دنبال خرید گوشی موبایل با قابلیت های متعدد و به روز اما با قیمت مناسب هستید، باید به دنبال گوشی سامسونگ از سری A باشید. گوشی های این سری نیز ظاهر زیبا و قابلیت های فنی بسیار خوبی دارند. برای مثال GALAXY A12 NEW از جمله گوشی های پر طرفدار میان انواع گوشی سامسونگ از این رده است. اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.7 اینچ است و وضوح تصویر آن رزولوشن HD (720 × 1600)

است. حافظه رم آن 6 یا 4 گیگابایت و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت یا 64 گیگا بایت  است. این گوشی مجهز به دوربین 2 + 2 + 5 +  48مگاپیکسل است. این گوشی از جمله گوشی های میان رده پرطرفدار در سطح جهان است.

گوشی سامسونگ A12  NEW

8086f4d5-a42c-4edc-9468-1daffffb9bee

گوشی سامسونگ سری NOTE

گوشی های شیک و پرطرفدار سری NOTE نیز از جمله برگه های برنده برند سامسونگ محسوب می شوند. بسیاری از افراد که علاقه به استفاده از قلم دارند، به خرید گوشی سامسونگ از سری NOTE توصیه می شوند. قلم های گوشی های سامسونگ بی نظیر هستند و قابلیت های فوق العاده ای دارند. این سری نیز تنوع گوشی های زیادی دارد که هر یک از مدل ها از قابلیت های مختلفی برخوردار است. اگر به دنبال گوشی سامسونگ از سری NOTE با قابلیت های فوق العاده هستید، بد نیست با مدل NOTE 20 ULTRA آشنا شوید. زمانی که قلم را بر روی صفحه این گوشی می گذارید تنها 9 میلی ثانیه طول می کشد که نوشته شما ثبت شود که این عدد یک رکورد محسوب می شود. این گوشی از فناوری 5G نیز پشتیبانی می کند. بنابراین با آن می توانید از نسل بعدی اینترنت نیز استفاده کنید. صفحه نمایش این گوشی بزرگ و 6.9 اینچ است. این گوشی برای کسانی که با گوشی فیلم می بینند، نیز بسیار مناسب است. دوربین این سری نیز بسیار قدرتمند است و مدل الترا 20، مجهز به دوربین سه گانه (108+12+12) است که می توان آن را بی نظیر دانست.

 

خرید گوشی سامسونگ مدل Note 20 Ultra از سایت بای صد

b36d272c-53bf-4689-b28c-cb9db97ce54f

گوشی سامسونگ سری Z FOLD

 این سری از گوشی های برند سامسونگ برای کسانی طراحی شده است که به دنبال گوشی هایی با ظاهر خاص و متمایز هستند. این سری از گوشی ها تاشو هستند و به راحتی در جیب جا می شوند. البته اولین سری از این گوشی ها که در سال 2019 عرضه شد، ایراداتی داشت و زیاد مورد استقبال قرار نگرفت اما مدلهای جدید گوشی سامسونگ سری Z FOLD  این نواقص را برطرف نموده و بسیار پرطرفدار هستند. برای مثال Z FOLD 2 از بهترین گوشی های این سری است. دو صفحه نمایش این گوشی به ابعاد 6.23 و 7.6 اینج می باشند. حافظه رم آن 12 گیگابایت است . سیستم عامل این گوشی سامسونگ اندروید 10 می باشد و مجهز به دوربین سه گانه (12+12+12) می باشد. این گوشی به راحتی از پس نیازهای کاربران خود بر می آید و می توانید با آن نرم افزارهای مختلف و بازی های سنگین را اجرا کنید.

 

خرید گوشی سامسونگ Z Fold 2

f046f8b6-3a78-4c81-b1ea-fd5293c47838

گوشی سامسونگ را از کجا بخریم؟

اگر تصمیم به خرید گوشی سامسونگ دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی بای صد مراجعه کنید و در میان تنوع زیاد گوشی های عرضه شده از این برند، مدل مورد نظر خود را از سری مورد نظرتان انتخاب کنید. گوشی های سامسونگ با گارانتی های معتبر، کد رجیستری و با بهترین قیمت (قیمت همکار) ارائه می شوند. این فروشگاه در مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری جشنواره های متعدد می کند و محصولات خود را به صورت فروش ویژه و با قیمت استثنایی به فروش می رساند.

شما می­توانید انواع تبلت، لپ تاپ از برند های مختلف از جمله لنوو، ایسوس و ... را نیز با بهترین قیمت از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید. تمامی خریدهای شما با گارانتی معتبر، به صورت فوری ارسال و در کمترین زمان ممکن به دست شما می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied