شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

مبل چستر چیست؟

در بین انواع مبل های راحتی که در بازار عرضه می‌شود مبل های چستر فیلد اخیراً طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. افرادی که این نوع مبلمان را در خانه استفاده می کنند اعتقاد دارند که این مبلمان راحتی و زیبایی دل پذیری را به خانه آنها برده است و این مبلمان ظاهر بسیار شیکی دارد که با بیشتر سلیقه ها مطابقت دارد.

مبل چستر چیست؟

به گزارش شمانیوز: برای ساخت مبل چستر فیلد طراحان و صنعتگران پروسه پیچیده ای را پشت سر گذاشتند و برای اینکه کیفیت این مبل ها بالا باشد برای ساخت آن زحمت زیادی کشیدند و برای پر کردن این مبل ها از موی دم اسب و پرز نارگیل استفاده می کردند و کم کم به آنها پشم بز هم اضافه شد و کم کم با پیشرفت صنعت مبلمان با مدل های مدرن تر طراحی و تولید و به بازار عرضه شد و در حال حاضر می توانید این مبل ها را در انواع طراحی ها و مدل های مختلف با رنگهای متنوع خریداری کنید.

یکی از بارزترین ویژگی های مبل های چستر فیلد راحتی آنهاست ولی حتی در همین مبلمان چستر فیلد هم که راحتی یکی از فاکتورهای اصلی است بعضی از قطعات مبل راحتی ای که شما انتظار دارید را ندارند و برای نشستن زیاد مناسب نیستند و این قطعات صرفاً زیبایی بیشتری به مبلمان دادند و می توان گفت در ساخت یک قسمت هایی از این مبل ها زیبایی به راحتی ارجحیت پیدا کرده استهر چه تراکم مبل های چستر فیلد بیشتر باشد می‌توانیم بگوییم که مبل های بهتر و با کیفیت تری هستند و معمولا برای پارچه روکش آنها از پارچه های مخمل و کتان استفاده می کنند که زیبایی خیره کننده ای به آنها می بخشد.

جهت مشاهده و خرید مبلمان اداری به سایت هومینه مراجعه فرمایید 

راه های فهمیدن کیفیت مبل چستر چیست؟

 تمایل زیاد افراد برای خرید مبل های چستر فیلد باعث شده که بعضی از سودجویان تصمیم بگیرند جنس های بی کیفیت با قیمت های پایین تولید کنند؛ اما ظاهرا این مبل ها را طوری طراحی می کنند که به نمونه های با کیفیت این نوع مبل بسیار نزدیک بوده و تشخیص آن برای افراد معمولی که اطلاعی از مبلمان ندارند بسیار دشوار است. اگر می خواهید به مرحله‌ای برسید که بتوانید مبل با کیفیت را از مبل بی کیفیت تشخیص دهید باید بگوییم که یکی از راه‌های این تشخیص قیمت مبلمان است. اگر قیمت پیشنهادی ارزان و پایین باشد، یعنی موادی که در ساخت آن استفاده شده کیفیت لازم را نداشته است و شما نمی توانید انتظار کیفیت مطلوب در حد مبل های چستر فیلد با کیفیت که از آن برای شما صحبت کردیم را داشته باشید.

 با نگاه دقیق به مبلمان چستر می توانید متوجه شوید که موادی که در ساخت مبل به کار رفته است، دارای کیفیت خوب یا پایین است. پارچه و نوع دوخت هم می‌تواند گویای این قضیه باشد که مبل جزو دسته ارزان قیمت ها یا جزو مبل های با کیفیت با قیمت بالاتر است.

فروشگاه اینترنتی هومینه، کالای چوب خوب اینه :))

مجموعه بزرگ هومینه تمام تلاش خود را انجام می دهد تا شما عزیزان به راحتی و از منزل خود تمامی لوازم چوبی منزل مانند: سرویس خواب بزرگسالان، سرویس خواب نوزاد و نوجوان، مبلمان منزل، میز تلویزیون، میز جلو مبلی (عسلی)، انواع میز اداری، میز نهارخوری، میز کنسول، ساعت، جاکفشی، بوفه، کتابخانه و انواع لوازم تزئینی دیگر را انتخاب، بررسی و خریداری نمایید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied