شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

نظافت منزل و ساختمان را پشت گوش نیندازید!

برای ثبت سفارش خدمات نظافت ساختمان استادکار، کافیست به نیروهای خبره و باتجربه در این زمینه اعتماد کنید تا دیگر نگران بهداشت ساختمان خود نباشید.

رعایت بهداشت و اهمیت دادن به تمیزی و نظافت محل زندگی و کار از آن جهت اهمیت دارد که علاوه بر تضمین سلامت افراد خانواده و همکاران، انرژی بهتری در فضا به جریان می‌اندازد. احساس نظم و تمیزی محیط، آرامش فرد را افزایش می‌دهد و به او کمک می‌کند از حضور در محیط زندگی یا کار لذت بیشتری ببرد. همیشه ترس از بیماری و آلوده بودن فضایی که در آن حضور داریم، موجب می‌شود تمرکزمان را از دست بدهیم و ناخودآگاه انرژی منفی در خود به وجود آوریم. حال اگر از دلیل اهمیت نظافت منزل و ساختمان بگذریم، برای برقراری این تمیزی و بهداشت نیاز است زمانی را در طول روز خالی کرده تا بتوانیم آن را صرف تمیزکاری و از بین بردن آلودگی‌ها کنیم. ولی آیا به راستی نظافت منزل و نظافت ساختمان با وجود مشغله‌های این روزه انسان‌های قرن بیست و یکم ممکن است؟

;v_kh

نظافت منزل با متخصصان نظافتچی استادکار

همیشه بهتر است تمیزی و بهداشت را از خودمان شروع کنیم. معمولا اگر بخواهیم تمیز بودن فردی را مورد قضاوت قرار دهیم، به محیط زندگی‌اش توجه می‌کنیم. حتی اگر سطوح روی وسایل خانه همیشه گرد و خاک داشته باشد، روی کفپوش و فرش خرده زباله، پرز و موهای زیادی دیده شود، شیشه‌های پنجره باران خورده و پر از لکه بوده یا سطح زمین تمیز نباشد، نباید این‌گونه تصور کرد که افراد خانه و خصوصا خانم خانه فردی غیربهداشتی یا شلخته است!

باید این واقعیت را بپذیریم که سبک زندگی در دهه‌های اخیر تغییر کرده و با وجود شاغل بودن بسیاری از خانم‌ها و حتی همه افراد خانواده، فرصت چندانی برای خانه‌داری و رسیدگی به امور منزل باقی نمی‌ماند. زمانی‌که افراد خانواده ساعات زیادی از روز را بیرون از خانه یا حتی به صورت دورکار مشغول انجام وظایف کاری خود هستند، مسلما زمان بیکاری آنها در طول روز کم می‌شود. حتی بعد از اتمام ساعات کاری هم نیاز به استراحت دارند و ترجیح می‌دهند زمان‌های کوتاهی که در محیط امن خانواده و در کنار سایر اعضا هستند را به گذراندن لحظه‌های باکیفیت خانوادگی اختصاص دهند. قطعا با این شرایط نمی‌توان انتظار داشت نظافت منزل به صورت مرتب انجام شود و همه قسمت‌های خانه همیشه برق بزند! ولی درست در همینجا باید به این نکته اشاره کنیم که همیشه نیروهای امدادی و افرادی حضور دارند که به کمکتان می‌ایند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای استفاده از خدمات نظافت منزل استادکار،‌ امور خانه‌داری خود را به نیروهای متخصص و باتجربه‌ای بسپارید که می‌توانند تمیزی و بهداشت را به‌ راحتی به خانه‌تان بازگردانند.

3

نظافت ساختمان

از نظافت فضای داخلی خانه که بگذریم، تمیزی محیط پیرامون و مشاعات نیز اهمیت پیدا می‌کند. هیچ‌کس دوست ندارد همیشه در راهرو و آسانسور خانه‌اش شیرابه‌های زباله را ببیند و بوی ناخوشایندی استشمام کند که تمام‌شدنی نیست. پس نیاز است نظافت ساختمان را نیز در دستورکار روتین و همیشگی ساختمان قرار دهیم که البته مسئولیت پیدا کردن نظافتچی خوب به عهده مدیر ساختمان است. معمولا در رابطه با نحوه تمیزکاری مشاعات هیئت مدیره یا رئیس ساختمان تصمیم‌گیری می‌کنند. ولی در هرصورت باید این کار را به افرادی به غیر از سکنه سپرد و دستمزدی را به‌صورت ماهیانه یا حتی ساعتی به او پرداخت کرد. برای ثبت سفارش خدمات نظافت ساختمان استادکار، کافیست به نیروهای خبره و باتجربه در این زمینه اعتماد کنید تا دیگر نگران بهداشت ساختمان خود نباشید.

اپلیکیشن استادکار کنار شماست

با وجود میکروب‌ها، عوامل بیماری‌زا و حضور آلاینده‌های مختلف در شهر و محل زندگی، رعایت بهداشت منزل و ساختمان می‌تواند تضمینی بر ایمنی و سلامت شما باشد. ولی اگر به دلایل مختلف زمان و فرصت کافی برای انجام امور تمیزکاری را ندارید، می‌توانید همه وظایف را به نیروهای نظافت منزل و نظافت ساختمان استادکار بسپارید و از خدمات آنها بهره‌مند شوید. این اپلیکیشن به‌عنوان مرجع آنلاین خدمات، دسترسی به متخصصان را آسان می‌کند و می‌توانید به راحتی خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

استادکار در تهران و کرج فعال است و به زودی به شهرهای بزرگ همچون تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز نیز وارد خواهد شد. اگر ساکن این شهرها هستید، منتظر استادکار باشید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied