شمانیوز
شما نیوز

دیدار عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با کارکنان این بانک در استان مرکزی

حسن تلیکانی، عضو هیأت مدیره به همراه یوسف نجدی رئیس اداره کل امور استان‌های بانک مهر ایران به استان مرکزی سفر کردند.

دیدار عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با کارکنان این بانک در استان مرکزی

 

به گزارش شمانیوز ، در سفر عضو هیأت مدیره و رئیس اداره کل امور استان‌های بانک مهر ایران به استان مرکزی، نشستی با حضور عظیم حسین آبادی مدیر شعب بانک مهر ایران در این استان و رؤسای دوایر ستادی و رؤسای شعب استان برگزار شد.

در این دیدار حسین‌آبادی به ارائه خلاصه آمار عملکردی استان پرداخت و در ادامه همکاران شعب از نکات و رهنمودهای جناب آقای تلیکانی و نجدی در پیشبرد اهداف بانک بهره‌مند شدند.

در این سخنان جایگاه بانک، فعالیت‌های انجام شده و در شرف اقدام و تغییرات شگرف در سیستم بانکی کشور در سال‌های اخیر تبیین و نقشه راه بانک ترسیم شد.


بیشتربخوانید:پرداخت ۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در ۶ ماه توسط بانک قرض الحسنه مهرایران


 

همچنین مدیر شعب بانک مهر ایران در استان مرکزی به نمایندگی از همه کارکنان، از زحمات و دلسوزی‌های مدبرانه و تلاش‌های بی‌وقفه آقای دکتر اکبری مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیر امور استان‌ها و رؤسای ادارات مرکزی که به بهترین شکل دغدغه تعالی بانک را دارند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذذار نیستند، تشکر کرد.

گفتنی است در این سفر آقایان تلیکانی و نجدی از شعب مامونیه، ساوه، دلیجان، محلات، خمین، خیابان امام (ره) اراک و همچنین فرمهین و تفرش دیدن و با کارکنان این شعب گفت‌وگو کردند.

منبع: روابط عمومی بانک مهر ایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied