شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

معرفی بهترین برند های صندلی اداری موجود در بازار

مبلمان اداری و بخصوص صندلی اداری جزو جدا نشدنی ادارات و شرکت های مختلف با کسب و کار های مختلف می باشد. هر شرکت و دفتر کار نیازمند خرید صندلی اداری و مبلمان اداری اعم از میز اداری ، صندلی کارمندی و تمامی مایحتاج شرکت هستند از این رو می خواهیم بهترین و با کیفیت ترین مارک و مدل صندلی های اداری را برای شما بازگو کنیم تا بتوانید برترین انتخاب را از میان آنها داشته باشید.

 معرفی بهترین برند های صندلی اداری  موجود در بازار

صندلی اداری چیست ؟

صندلی اداری یکی از ادوات اداری در دسته مبلمان اداری محسوب می گردد که دارای ویژگی های بسیاری هستند که در زیر به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد. بهترین صندلی اداری باید دارای نشیمن و همچنین پشتی استاندارد با حالت ارگونومیک باشد تا بدن فرد استفاده کننده به صورت دقیق و مناسب و استاندارد بر روی آن قرار بگیرد و مانع از به وجود آمدن درد های عضلانی و درد های کمر شود و راحتی و آرامش را به همراه داشته باشد. صندلی اداری باید دارای دسته در طرفین ، قابلیت تنظیم ارتفاع و قابلیت تنظیم پشتی صندلی باشد تا بتواند راندمان کاری را بالاتر برده و همچنین از بروز آسیب های جدی بر بدن بپرهیزد. صندلی اداری باید دارای چرخ و حالت چرخان باشد که بسته به نوع و مدل انتخابی می توانید در کسب و کار خود از آن استفاده نمایید.

حال که با صندلی اداری آشنا شدیم می خواهیم به انواع برند های معتبر در بازار اشاره کنیم و شما را در هنگام خرید صندلی و مبلمان اداری راهنمایی نماییم تا بتوانید بسته به نیاز خود بهترین و با کیفیت ترین محصول را خریداری نمایید.

jkhhh

بهترین برند صندلی اداری کدام است ؟

همان طور که می دانید صندلی و ادوات اداری در بازار ایران بیش از 90 درصد حجم بازار را به برند های داخلی اختصاص داده اند و در بین این برند ها به دلیل رقابت و همچنین برخورداری از مدل های متنوع در نوع ساخت می توان اطمیسنان کرد که محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب را در اختیار خریداران قرار می دهند. اما متریال و نوع ساخت در صندلی های اداری در برخی از شرکت های تولید کننده صندلی اداری آنها را به صدر این لیست آورده است و به دلیل کیفیت فوق العاده و همچنین قیمت مناسب و برخورداری از نمایندگی های فروش متعدد و خدمات پس از فروش گزینه مناسبی برای انتخاب و خرید می باشند.  برای این که بدانیم کدام برند بهتر است باید به نکات زیر توجه ویژه ای داشته باشید :

  1. کیفیت در ساخت
  2. عمر مفید صندلی
  3. خدمات پس از فروش و نمایندگی های فروش

این سه رکن اساسی برای سنجش هر شرکت مورد بررسی قرار می گیرد و معایب و مزایای آنها را به شما بازگو خواهد کرد با ما همراه باشید.

 

شرکت تولید کننده صندلی اداری نیلپر :

این شرکت با قدمت حدود 30 سال و دارای کادری مجرب سالیان درازی است که در این زمینه فعالیت داشته و توانسته مصرف کنندگان بی شماری را در سراسر کشور در اختیار داشته باشد.

تنوع بالا در مدل ها و برخورداری از متریال و مواد اولیه باکیفیت و همچنین طراحی استاندارد و مهمتر از همه گارانتی و خدمات پس از فروش عالی

jkhhhhh

شرکت تولید کننده صندلی اداری جلیس :

این شرکت با برخورداری از برترین و مجرب ترین متخصصان تولید کننده انواع مبلمان اداری توانسته است محبوبیت بالایی را در بین کاربران برای خود بدست بیاورد.

برخورداری از مواد اولیه مناسب ، استفاده از نمایندگی های متعدد ، مدل های ساده و کاربردی ، برخورداری از ست میز و صندلی اداری

شرکت تولید کننده صندلی اداری اروند :

محدوده قیمت مناسب توانسته این برند را در بین برند های مشابه پر طرفدار کند و همچنین استفاده از مدل های کاربردی و متنوع توانسته این شرکت را برای انتخاب گزینه مناسبی قرار دهد.

البته این مدل ها کمی قدیمی بوده و انحصاری نمی باشد و کمی باعث شده تا معایب آن دیده شود.

صندلی اداری آرکانو :

این شرکت به دلیل داشتن تنوع مناسب در مدل های کاربری و خوش قیمت بودن و همچنین مدل های مشابه خارجی دارای مصرف کنندگان بی شماری هستند که نقاط قوت آن نیز به شمار می رود.

jhgg

برخی دیگر از شرکت های تولید کننده صندلی اداری و مناسب با استاندارد ها عبارتند از :

صندلی اداری آوان ، صندلی اداری آرکانو ، صندلی اداری راد سیستم ، صندلی اداری داتیس ، صندلی اداری آرتم و صندلی اداری لیو . تمامی این برند ها جز پر فروش های بازار ایران و دارای نمایندگی های پس از فروش هستند و می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک به سایت آنها و یا با مراجعه به نمایندگی های متعدد آنها در سراسر کشور و یا از طریق لینک (https://chidemanbartar.com/products/18/صندلی-اداری) بهترین و با کیفیت ترین صندلی و مبلمان اداری خود را خریداری نمایید. لازم به ذکر است این مطلب جهت سهولت در انتخاب شما عزیزان نوشته شده است.

قیمت صندلی اداری در بازار ایران بسته به مدل ، نوع و همچنین برند آنها و متریال استفاده شده در آنها می باشد و حدود قیمتی آن بین 300 تا چند میلیون تومان براورد شده است که می توانید بسته به بودجه و نوع کسب کار خود آنها را خریداری نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied