شمانیوز
شما نیوز

پرداخت 104 هزار میلیارد تومان تسهیلات به صنایع پیشران توسط بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین در راستای کمک به رونق تولید ملی و شکوفایی اقتصادی، بیش از 104 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

پرداخت 104 هزار میلیارد تومان تسهیلات به صنایع پیشران توسط بانک اقتصادنوین

به گزارش شمانیوز ، این بانک یک میلیون و 46 هزار و 50 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه ها و واحدهای اقتصادی پرداخت کرده که در این میان تامین مالی صنایع پیشران به عنوان موتور محرک اقتصاد، با هدف اشتغالزایی، رفع محرومیت از مناطق کمتر برخوردار کشور و ارزآوری در شرایط تحریمی در صدر سیاست های تامین مالی این بانک قرار گرفته است.

صنعت نفت (نفت، گازی و پالایش و پتروشیمی) بزرگ ترین و موثرترین صنعت ایران است که نقش مهمی در تامین انرژی بخش های صنعتی و خانگی دارد و حیات اغلب صنایع و گردش اقتصاد ایران وابسته به این صنعت است. از این رو این صنعت بیشترین سهم را از تسهیلات بانک اقتصادنوین به خود اختصاص داده است.


بیشتربخوانید:اهدای یک مدرسه به دانش آموزان روستای سیل‌زده جلگه‌خلج توسط بانک اقتصادنوین


 

صنعت خودرو نیز که به دلیل وابستگی صنایع پسین و پیشین به‌عنوان صنعت مادر شناخته می‌شود و نقش قابل‌توجهی در بهبود شرایط اقتصادی کشور ایفا می کند رتبه دوم را در میان صنایع هدف بانک اقتصادنوین برای تامین مالی در اختیار دارد. صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی، فلزات اساسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و لوازم خانگی نیز در رتبه های بعدی از نظر تامین مالی توسط این بانک قرار دارند.

بانک اقتصادنوین حمایت از صنایع پیشران در جهت تقویت تولید ملی و اشتغال را اصلی ترین رسالت خود می داند و توانسته است در دو سال گذشته به پشتوانه اعتماد مشتریان با رشد 3 برابری در حجم عملیات، نقش موثری در تامین مالی صنایع مولد داشته باشد.

منبع: روابط عمومی بانک اقتصادنوین

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied