شمانیوز
شما نیوز

فرزین: حرکت بانک ملی ایران به سوی افزایش سهم بازار با تکیه بر مقررات خواهد بود

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم افزایش سهم این بانک در بازار رقابتی موجود،‌ گفت: بانک ملی ایران با ارائه طرح های نوین برای تجهیر منابع،‌ به همه مقررات و قوانین پایبند خواهد ماند و از هیچ قانونی عدول نخواهد کرد.

فرزین: حرکت بانک ملی ایران به سوی افزایش سهم بازار با تکیه بر مقررات خواهد بود

به گزارش شمانیوز ، ‌دکتر محمد رضا فرزین امروز جمعه 28 آبان ماه در مراسم معرفی جشنواره تلاش ملی که از ابتدای آذر ماه در واحدهای بانک عملیاتی خواهد شد با بیان این که انعطاف پذیری، دوری جستن از بروکراسی های معمول اداری و چابک بودن در تصمیم گیری و عمل از الزامات ادامه فعالیت موفق در بازار است،‌ اظهار کرد: علاوه بر تجهیز سالم منابع، وصول مطالبات از دولت،‌ سازمان های دولتی و سایر بخش ها در دستور کار است که به زودی برنامه آن نیز ارائه خواهد شد.

او با تاکید بر این که بانک ملی ایران باید به برنامه مبنایی خود یعنی تجهیز منابع و تخصیص آن به بنگاه ها بازگردد،‌ ادامه داد: خلق بنگاه و ارزشمند کردن آن کار بانک است،‌ اما اداره و مدیریت کردن بنگاه کار بانک نیست و بانک ملی ایران باید با حداکثر توان به این ریل بازگردد.

فرزین با بیان این که عملیات زنجیره ارزش بانک ملی ایران باید تقویت شود،‌ خاطرنشان کرد: فرایند زنجیره ارزش این بانک با اختلال هایی رو به روست که با کمک نیروهای صف و ستاد،‌ این اختلال ها برطرف خواهد شد تا بانک به جایگاه اصلی خود در نظام بانکی برسد.


بیشتربخوانید:تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان در دیدار مدیران بانک ملی ایران و مشتریان


 

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به این که حرکت در جهت سازوکارهای پیچیده اداری و روش های سنتی انتقال داده ها و اطلاعات،‌ باعث شده است که این بانک با کندی در تصمیم گیری و عمل مواجه شود،‌ تاکید کرد که هر شعبه بزرگ بانک در هر نقطه کشور، باید در نقش یک بانک عمل کند،‌ چون این گونه است که بانک به یک سیستم پربازده تبدیل خواهد شد.

فرزین مشارکت همگانی برای ارتقای جایگاه بانک ملی ایران را خواستار شد و با تاکید بر این که «وجدان حرفه ای» باید در تک تک کارکنان بانک جریان داشته باشد،‌ اظهار امیدواری کرد با طرح های پیش رو، این بانک تا پایان سال جاری بخش قابل توجهی از ناترازی های موجود را جبران کند.

در این جلسه حضوری- وبیناری که با مشارکت اعضای هیات مدیره و هیات عامل و جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد، حاضران در جلسه با ارائه پیشنهاداتی، راهکارهای خود برای عملیاتی کردن هر چه بهتر برنامه های بانک را مطرح کردند.

منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied