شمانیوز
شما نیوز

نویسنده کتاب عاشقانه، ۲ سال پس از مرگش زنده شد! + تصاویر

نویسنده زن آمریکایی در حالی به زندگی بازگشت که ۲ سال پیش مرگش در فیسبوک توسط دخترش اعلام شده بود.

نویسنده کتاب عاشقانه، ۲ سال پس از مرگش زنده شد! + تصاویر

نویسنده کتاب عاشقانه تنسی دو سال پس از ادعای مرگش به زندگی بازگشت. سوزان میچن، نویسنده این کتاب که دخترش دو سال پیش مرگ غم انگیزش را به دوستان و طرفدارانش اعلام کرده بود، اخیراً اعلام کرد نوشتن را از سر خواهد گرفت.

 در سپتامبر ۲۰۲۰، دوستان و همکاران میچن، نویسنده داستان‌های عاشقانه از شنیدن مرگ وی در اثر خودکشی شوکه شدند. شخصی که ادعا می‌کرد دختر میچن است این خبر ویرانگر را در فیسبوک اعلام کرد.

نویسنده

طی دو سال گذشته، حساب فیسبوک میچن ظاهراً توسط خانواده‌اش برای ادای احترام به او مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما چند روز پیش، اتفاق عجیبی افتاد. شخصی که ادعا می‌کرد سوزان میچن است، در فیس‌بوک اعلام کرد که زنده است و دوباره به نوشتن برمی‌گردد.

 در این پست که از آن زمان به بعد در فضای مجازی منتشر شده، آمده است: « من میلیون‌ها بار در مورد چگونگی انجام این کار بحث کردم و هنوز مطمئن نیستم که درست است یا نه. حدس می‌زنم سوالات زیادی وجود خواهد داشت و افراد زیادی گروه را ترک می‌کنند. اما خانواده ام کاری را که فکر می‌کردند برای من بهترین است انجام دادند و من نمی‌توانم آن‌ها را به خاطر آن سرزنش کنم. اکنون در شرایط خوبی هستم و امیدوارم دوباره بنویسم. بگذار عشق و حال شروع شود.»

نویسنده

 سامانتا‌ای کول، نویسنده و عضو بخش The Ward گفت: «این چیزی فراتر از روان‌پریشی است، خواه خود سوزان باشد یا دخترش که این نظرات را می‌گویند. اکنون محتاط هستم و این واقعاً ناراحت کننده است.»

 یکی از کاربران توییتر نوشت: «این واقعیت در مورد سوزان میچن به طرز باورنکردنی‌ای آزاردهنده و وحشتناک است. کدام آدم عاقلی برای دو سال مرگ خودش را جعل می‌کند و بعد یک روز به طور تصادفی وارد فیس بوک می‌شود و می‌گوید هی بچه‌ها من برگشتم؟!»

 سوزان میچن، یک نویسنده محبوب و شناخته شده نبود، اما رستاخیز اخیر او واقعاً کل اینترنت را تحت تأثیر قرار داده است. داستان عجیب او توسط خبرگزاری‌های بزرگی مانند CNN، BBC یا USA Today پوشش داده شده و همچنان یک راز جذاب است. آیا شخصی که در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی میچن پست می‌گذارد واقعاً خود او است و اگر چنین است چرا او مرگ خود را جعل کرده است تا دو سال بعد برگردد؟

 علیرغم تلاش‌های فراوان خبرنگاران، این نویسنده و خانواده اش هیچ اظهار نظری در این باره نکرده اند. برخی معتقدند که این در واقع این خود میچن بود که در تمام این مدت دو سال در فیسبوک پست می‌گذاشت و از مرگ جعلی خود به عنوان راهی برای تبلیغ و فروش کتاب هایش استفاده می‌کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied