شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

نکات مهم درباره تور لحظه آخری کیش و مشهد در گشت نت

به این نکته خوب دقت کنید: تورهای لحظه آخری کیش یعنی زمانی که ظرفیت هواپیما و یا هتل تا لحظه آخر تکمیل نشده باشد و باید با پائین‌ترین نرخ ممکن به فروش برسد تا ظرفیت آن‌ها تکمیل شود. باور کنید این حالت تنها در زمان‌های خلوت و کم ترافیک سال رخ می‌دهد. چرا که در زمان‌های پر ترافیک و تعطیلات رسمی و آخر هفته‌ها مسافر تور کیش بیش از هر زمان دیگریست.

نکات مهم درباره تور لحظه آخری کیش و مشهد در گشت نت

بیشترین تور لحظه آخری کیش در چه زمانی از سال است؟

برای داشتن تورهای لحظه آخری کیش در این زمان‌ها سفر خود را انجام دهید:

  • بعد از تعطیلات نوروز
  • روزهای اول هفته (البته اگر تعطیلات نباشد)
  • اوایل خرداد ماه تا اواسط شهریور (به دلیل گرمای بیش از حد جزیره کیش و شروع امتحانات)

تور لحظه آخری کیش

تور کیش لحظه آخری چند درصد ارزان‌تر از نرخ واقعی آن است؟

در واقع به فروش رفتن یک تور با نرخ پائین‌تر بهتر از خالی ماندن و سوخت شدن آن است. پس شرکت‌های هواپیمایی و هتل‌ها همینطور چارتر کننده‌ها برای جلوگیری از ضرر مالی، تنها راه را در فروش تور‌های لحظه آخری کیش می دانند. معمولا در تور کیش لحظه آخری مسافر می‌تواند حدود 20 تا 50 درصد، تور کیش خود را ارزان‌تر از نرخ واقعی خریداری کند. توجه کنید که همانطور که از اسم آن پیداست در آخرین لحظات شروع سفر این شرایط پیش می آید. اگر آماده سفرهای لحظه آخری هستید شما می‌توانید به روز‌ترین تور کیش لحظه آخری را در قسمت تور داخل وبسایت نهال‌گشت پیدا کنید، با کانتر مربوطه تماس بگیرید و تجربه یک سفر رویایی را داشته باشید.

تور‌ لحظه آخری کیش کیفیت بهتری دارند!

تجربه خود را با شما درمیان می گذاریم:

از آنجائیکه سفر به کیش هزینه نسبتا بالایی دارد (از رزرو بلیط و هتل گرفته تا هزینه وعده‌های غذایی و تفریحات در کیش)، معمولا ابتدا تورهای ارزان‌تر و هتل های 2 ستاره تا 4 ستاره رزرو و پر می شوند. پس در نهایت هتل‌های 4 یا 5 ستاره با کیفیت بالاتر هستند که هنوز ظرفیت داشته و در قالب لحظه آخری فروخته می‌شوند. شما می‌توانید تورهای لحظه آخری با کیفیت و مقرون به صرفه‌تری در مسیر کیش داشته باشید.

تور لحظه آخری کیش

تور‌های لحظه آخری کیش معمولا با چه ساعتی پروازی انجام می‌شوند؟

با توجه به اینکه جزیره زیبای کیش برای مسافرانش محدودیت زمانی تفریحی ندارد همه ساعت پروازی های تور کیش معمولا طرفداران خود را دارد. یعنی اگر شما به دلیل محدودیت فقط در ساعت 17 می توانید به کیش سفر کنید، می توانید بلافاصله بعد از رسیدن از تفریحات شبانه، مثل کشتی‌های تفریحی یا جنگ های شبانه استفاده کنید. معمولا پرواز‌های کیش از ساعت 6 صبح تا پرواز‌های ساعت 14 یا 17 با ظرفیت تکمیل پرواز می کنند. پس نمی‌توان گفت چه ساعت مشخصی برای تورهای لحظه آخری کیش بسته می شود. و فقط بستگی به ظرفیت خالی آن پرواز دارد.

چرا باید تور لحظه آخری کیش بخرید؟

  • اگر بخواهید ارزان تر سفر کنید.
  • اگر به دنبال هیجان سفرهای بدون برنامه ریزی هستید.
  • اگر محدودیت زمانی برای سفر کردن را ندارید.

پس باید از تورهای لحظه آخری استفاده کنید.

مزایا و معایب تور کیش لحظه آخری

تنها افراد سفر و مطلع، از خدمات ارزان تور لحظه آخری کیش استفاده می‌کنند و بقیه افراد نرخ عادی تور را پرداخت می‌کنند.

مزایای تور کیش لحظه آخری:

از مهم‌ترین حسن تور کیش لحظه آخری در ایام خلوت سال می توان به ارزان بودن آن نسبت به قیمت عادی آن اشاره کرد. شما اگر هوشمندانه عمل کنید می‌توانید هتل های لوکس و با کیفیت بالا را در قالب تور لحظه آخری و کم قیمت رزرو نمائید.

تور لحظه آخری مشهد یعنی:

هواپیما، قطار یا هتلی جای خالی دارد و تا لحظه آخر پر نشده است و حالا حاضر است با پایین‌ترین نرخ ممکن آن را پر کند. پس قیمت آن مناسب است؛ ولی مشکل اینجاست که شما باید همین امروز یا فردا به سفر بروید. آیا آمادگی سفر لحظه آخری به مشهد را دارید؟

اگر جواب شما منفی است و نمی‌توانید ظرف امروز یا فردا به مشهد بروید، فریب وعده‌های “تور لحظه آخری مشهد” را نخورید. ولی در صورتی که جواب شما مثبت است و شرایط مسافرت را دارید، حتما نکاتی که در ادامه این متن آورده‌ایم را بخوانید:

تور لحظه آخری مشهد

 همه تورهای لحظه آخری مشهد ارزان نیستند!

فردی قصد سفر به مشهد دارد و به دلیل محدودیت‌های مالی می‌خواهد بهترین تور را با توجه به شرایط خود انتخاب کند. این فرد هنوز به دنبال تور ارزان نیست بلکه می‌خواهد یک تور بهینه انتخاب کند که هم راحت به مشهد برود و هم اقامت راحتی در مشهد داشته باشد. حالا باید بدانیم چه زمانی قصد مسافرت دارد تا با توجه به آن، تور متناسب را معرفی کنیم. مثلا اگر در شلوغی دو هفته آینده می‌خواهد به مشهد برود باید یک تور ارزان انتخاب کند و نباید توقع کیفیت زیادی از قطار، هواپیما یا هتل خود داشته باشد؛ ولی اگر هر لحظه می‌تواند شرایط سفر به مشهد را فراهم کند، می‌تواند با همان هزینه به دنبال یک تور لحظه آخری باشد. حالا باید بررسی کنیم ایام شلوغی و پیک مشهد است یا ایام خلوت؟

تورهای لحظه آخری در ایام شلوغی مشهد، تقریبا وجود ندارند!

اگر معنی تور لحظه آخری، استفاده از صندلی‌ها و اتاق‌های خالی در لحظات آخر باشد، پس تقریبا نباید توقع داشته باشیم که در ایام شلوغی مشهد جای خالی پیدا شود، بلکه بهتر است با برنامه از چندین روز قبل تور خود را رزرو کنیم و اگر با محدودیت‌های مالی روبرو هستیم، سفر خود را به زمان خلوت بودن مشهد موکول کنیم یا از تور ارزان‌تر با امکانات کمتر استفاده کنیم.

چطور از ناآگاهی شما به اسم “تور لحظه آخری مشهد” سوء استفاده می‌شود!

وقتی افرادی برای سفر به مشهد، بدون دانستن معنی تور لحظه آخری به دنبال آن می‌گردند و فکر می‌کنند که هر تور ارزانی، تور لحظه آخری مشهد است، افراد سودجویی از این ناآگاهی استفاده می‌کنند و به جای تورهای لحظه آخری که باید کیفیت مطلوب و قیمت مناسب داشته باشند، تورهای ارزان با کیفیت پایین را به نام تور لحظه آخری مشهد برای مسافران رزرو می‌کنند. ما در مجموعه نهال‌گشت سعی کرده‌ایم صداقت را سر لوحه کار خود قرار دهیم و به همین دلیل باشگاه مشتریان ما امروز بیش از 45 هزار نفر عضو دارد که هر کدام مهر تاییدی بر فعالیت و کیفیت تورهای ماست.

ساعات رفت و برگشت تور لحظه آخری مشهد چقدر در قیمت آن موثر است؟

هتل‌های مشهد ساعت 12 اتاق‌ها را تخلیه می‌کنند و ساعت 14 اتاق‌ها را به مسافران جدید تحویل می‌دهند. اگر شما نیمه شب به مشهد برسید باید تا ساعت 14 صبر کنید یا اینکه یک روز قبل را رزرو کنید که خیلی بهینه به نظر نمی‌رسد.

تور لحظه آخری مشهد

بهترین ساعات تور لحظه آخری هوایی مشهد:

بسیاری از شما ممکن است به ساعت رفت و برگشت هوایی توجه نکنید ولی باید بدانید بهترین ساعت رفت به مشهد 9 تا 12 صبح و برای برگشت بین ساعت 14 تا 18 است چرا که معمولا ساعت 12 باید اتاق خود را تحویل دهید و یک ساعت قبل از پرواز هم در فرودگاه مشهد باشید. این موضوع تاثیر زیادی هم در نرخ تور شما دارد.

بهترین ساعات تور لحظه آخری مشهد با قطار:

با توجه به ساعت حرکتی قطارهای مشهد، بهتر است قطارهای شب رو را انتخاب کنیم که حدود ظهر و زمان تحویل اتاق به مشهد می‌رسند. البته نباید فراموش کنیم، قطار پردیس، سریع ترین قطار مشهد است که مسیر تهران مشهد را 8 ساعته پیموده و معمولا ساعت 15 تا 16 به مشهد می‌رسد.

بیشترین تور لحظه آخری برای مشهد در چه زمانی پیدا می شود؟

این مقاطع زمانی بهترین فرصت برای سفر به مشهد با استفاده از ظرفیت‌های لحظه آخری خواهد بود:

  • مهر ماه به خاطر شروع مدارس
  • دی ماه به خاطر امتحانات
  • اواخر اسفند ماه به دلیل شلوغی قبل از آغاز سال جدید و اینکه معمولا سفرها در تعطیلات نوروز انجام می‌شود.
  • اواخر فروردین ماه به دلیل شروع به کار مدارس و ادارات بعد از تعطیلات مفصل
  • اواخر اردیبهشت و خرداد ماه شروع امتحانات

موارد فوق بدون در نظر گرفتن مناسبت‌هاست، مثلا اگر در یکی از زمان‌های فوق ولادت امام رضا قرار بگیرد، شاهد گران‌ترین تورهای مشهد خواهیم بود و دیگر مهم نیست که فصل امتحانات است یا تازه تعطیلات نوروز تمام شده است! و نباید در این زمان‌ها به دنبال تور لحظه آخری مشهد باشید.

منبع : گشت نت ، تور لحظه آخری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied