شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

کرکره برقی کرج

کرکره برقی کرج

از دیگر مواردی که می تواند امنیت و زیبایی بسیاری را برای محیط به ار مغان بیاورد کرکره های برقی می باشد که استفاده از این درب ها توانسته است باز و بسته کردن درب را برای افرادی که دارای شرایط خاص و یا معمولی هستند راحت کند ما در ادامه به معرفی کرکره برقی و کاربرد و همچنین انواع آن می پردازیم .

در تولید کرکره های برقی اجزای مختلفی به کار رفته است از جمله: موتور، تیغه ، ریل، جاقفلی، مرکز کنترل و

موتور از جمله اجزای حیاتی در تشکیل کرکره های برقی و هر گونه درب اتوماتیک است . در کرکره های برقی موتور های مختلفی استفاده می شود که بسته به میزان و قدرت کرکره می تواند متغیر باشد.

موتور ساید: استفاده از موتور ساید برای درب هایی که میزان رفت و آمد در آن ها بسیار است و همچنین وزن بالایی دارند توصیه می شود این موتور را بر روی صفحه پلیت نصب می کنند.

رزططط

کرکره برقی کرج

موتور توبلار، استفاده از این موتور ها برای درب هایی بیشترین استفاده را دارد که وزن سبک تری دارند کاربرد را دارند و برای محیط های مسکونی کم جمعیت که رفت و آمد در آن کم می باشد می توان از موتور توبالار استفاده کرد .

موتور سنترال، از این موتور برای درب هایی که وزن متوسط دارند و همچنین امکان تردد متوسط باشد استفاده می شود و نصب و راه اندازی راحت تری دارند . قدرت این موتور ها براساس کیلوگرم محاسبه می شود.

تیغه کرکره برقی ازدیگر عواملی است که نقش بسیاری در تولید کرکره های برقی دارد و از آلومینیوم و آهن گالوانیزه و همپنین پلی کربنات می باشد . می توان گفت تیغه های آلومینیومی کاربرد بیشتری در کرکره های برقی دارند و در شرایط آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی دارند اما اگر به دنبال تیغه ارزان تری می باشید ما تیغه های گالوانیزه را به شما معرفی می کنیم .

عوامل بسیاری در امنیت و زیبایی محل زندگی و کاری می توانند تاثیر گذار باشند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی کارهای سمت و سویی جدید پیدا کرده اند و همگی برای رفاه و آسایش و لذت بردن انسان از زندگی طراحی شده اند ما در این مقاله قصد داریم درباره سه عنوان درب اتوماتیک و کرکره برقی و بالکن شیشه ای که همگی می توانند زیبایی و امنیت بسیاری را برای محیط به وجود بیاورند صحبت کنیم و اطلاعات مختصری را درباره ی هرکدام از این محصولات در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم پس ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

رذرذ

بالکن شیشه ای و تاثیرآن بر زیبایی و امنیت محیط

هدف اصلی از حفاظ های شیشه ای که برای بالکن نصب می شود در وهله اول می تواند امنیت بسیاری را برای محیط به وجود بیاورد و زیبایی بصری بسیاری را به ارمغان بیاورد . استفاده از شیشه برای بالکن می تواند زیبایی چشم نوازی را برای محیط کاری و زندگی شما به همراه داشته باشد. این شیشه ها دارای ابعاد مختلفی هستند و کارایی گوناگونی دارند که در ادامه بیشتر راجع به آن صحبت می کنیم.

با توجه به سخت شدن زندگی ها وجود مکانی که بتوان فارغ از هر مشکلی بتوانید در آن جا خستگی های روزانه ناشی از کار کردن را با یک فنجان چای داغ بر طرف کنید و به تماشای چهارفصل بنشینید می تواند به روحیه شما کمک بسیاری می کند.در آپارتمان نشینی به دلیل محدودیت در فضا و یا متراژ کم آن می تواند از این فضا نهایت استفاده را برد و محیطی جدید را خلق کرد.

بالکن شیشه ای کرج

برای پوشاندن بالکن راهکارهای متفاوتی وجود دارد اما از بهترین آن ها می توان به شیشه اشاره کرد وکه در صورت تمایل می توانید درب ها شیشه ای بالکن را باز کنید و از تغیر کاربری دهید . استفاده از شیشه برای بالکن می تواند عایق بسیار مناسبی در برابر شرایط آب و هوایی  گرد و خاک باشدو از ورود حشرات موذی به داخل منزل جلوگیری کند . این شیشه ها مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و شرایط جوی دارند و می توان برای هر محیط با آب و هوایی از آن استفاده کرد بدون آن که نگران از دست دادن کارایی آن باشید.

بالکن های شیشه ای را می توان برای رستوران ها، محیط های اداری و تجاری، منازل مسکونی استفده کرد.در زمستان می توان از بالکن های شیشه ای به عنوان گلخانه نیز بیشترین استفاده را برد بدون آن که نگران خراب شدن گل های خود باشید.

اللبب

عوامل مخلفی می توانند بر قیمت نهایی شیشه بالکن تاثیر گذار باشد که ما به برخی از آن ها اشاره می کنیم از جمله:

متراژ تراس و فضایی که قرار است از شیشه بالکن برای آن استفاده کنید.

کیفیت یراق آلات

ضخامت شیشه و رنگ آن ، هرچه ضخامت شیشه بیشتر باشد قیمت بالتری نیز دارد.

بالکن ها انواع مختلفی دارند(کشویی،تاشو، لولایی) که می توانند بیشترین تاثیر را بر قیمت بالکن داشته باشد.

ارتفاع و طول شیشه

برند تولید کننده شیشه

نوع فریم و......

شیشه بدن قاب

استفاده از این شیشه ها می تواند نمایی یکدست را برای محیط به وجود بیاورد زیرا در نصب این مدل از شیشه بالکن هیچ گونه اتصالات و پروفیل های متصل کننده ای استفاده نمی شود. برای نصب این شیشه از دیوار و سقف می توان کمک گرفت.

بالکن شیشه ای پتجره ای

ظاهری مشابه با پنجره را دارند و به همان صورت باز و بسته می شوند . و شکل هندسی پنجره در انتخاب این مدل از شیشه ها تاثیری نمی گذارد.

بالکن شیشه ای نرده ای

شیشه هایی که برای این نرده ها استفاده می شود ضخامت بیشتری نسبت به شیشه های تراس دارد و جنس آن سکوریت نشکن می باشد که استحکام و مقاومت بالایی را برای محیط به وجود می آورد.

بالکن شیشه ای ریلی

از چندیل پنل در طراحی این شیشه برای بالکن استفاده می شود که از بالا  پایین با کمک چرخ هایی که دارند سوار بر پروفیل می شوند و در صورت تمایل می توان آن ها بازو بسته کنید و شستشوی این مدل از شیشهها نسبتا راحت می باشد زیرا به صورت کامل باز می شود و در یک گوشه قرار می گیرد.

درب های اتوماتیک کرج

درب های اتوماتیک نیز مانند کرکره های برقی و بالکن های شیشه ای می توانند امنیت و زیبای بسیاری را برای محیط به وجود بیاورند در تولید درب های اتوماتیک قطعات مختلفی به کار رفته است که هر کدام از آن ها وظیفه مخصوصی دارند.

گیربکس

از بخش های مکانیکی به حسا می آید و برای آن که توان درب برای باز وو بسته شدن بیشتر شود استفاده می شود که می تواند به صورت زنجیر و یا تسمه بازویی باشد .

برد الکترونیک

تنظیمات مربوط به باز و بسته شدن درب را بر عهده دارد .

موتور درب اتوماتیک

این موتورها باید سروصدای کمتری را در زمان باز و بسته شدن داشته باشند و تک فاز میباشد و جهت حرکت موتورها را می توان توسط یک خازن تغیر دارد .

درب اتوماتیک کرج

تجهیزات دیگری هستند که از گر کردن مانع و یا برخورد با آن جلوگیری می کند مانند چشمی و یل سنسورهای مادون قرمز

ریموت که برای باز و بسته شدن درب از راه دور به کار میرود و دارای برد الکتریکی میباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی