شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

با بلیچینگ دندان، لبخند خود را متفاوت کنید

تقریباً همه ما در این مورد اتفاق نظر داریم که لبخند یک فرد تأثیر به‌ سزایی در زیبایی و جذابیت او دارد. از آن‌جایی که مهم‌ترین عامل در زیبایی یک لبخند، دندان‌ها هستند، امروزه توجه به روش‌های زیبایی و ترمیمی بسیار بیشتر از گذشته شده است و مشکلاتی که بر ظاهر دندان‌ها تأثیر می‌گذارند، غالبا قابل حل هستند. یکی از این موارد رنگ دندان‌هاست‌.

با بلیچینگ دندان، لبخند خود را متفاوت کنید

امروزه با وجود انواع شیوه‌های زیبایی همانند بلیچینگ دندان، دندان‌های اکثر افراد حاضر در جامعه بسیار سفید هستند. بدون شک هیچ شخصی تمایل ندارد در دنیایی که دندان‌های سفید، یک ارزش به حساب می‌آیند، در اجتماع حضور یابد.

 

دندان‌های زرد می‌توانند نتیجه سال‌ها عدم رعایت مناسب بهداشت دهان و دندان، مصرف برخی غذا‌ها، کشیدن سیگار و... باشند. حتی گاهی پیش می‌آید با مراقبت‌های شدید، در اثر ژنتیک بد، دندان‌های فرد به رنگ سفید درنمی‌آیند. دلیل این موضوع هر چه باشد نتیجه یکسانی دارد؛ کاهش اعتماد به نفس. اما خبر خوش این است که با بلیچینگ دندان تهران و سایر شهرها، اعتماد به نفس از دست رفته و تمایل به انزوا از بین خواهد رفت.

بلیچینگ دندان چیست؟

بلیچینگ (Bleaching) فعلی است که در زبان انگلیسی، برای امر «سفید کردن» به کار می‌رود. بلیچینگ دندان یکی از روش‌های پرطرفدار در میان اشخاصی است که دندان‌های زردی دارند یا سفیدی دندان‌هایشان، در درجه مطلوب و رضایت بخشی نیست. در این روش که بیشتر جنبه زیبایی دارد؛ دندان‌های افراد با استفاده از روش‌های مختلفی همانند سفید کردن توسط ژل‌ها و مواد سفید‌کننده یا بلیچینگ توسط لیزر، چندین درجه تغییر رنگ می‌دهند.

بسیار پیش می‌آید که افرادی تنها به دلیل زرد و بد رنگ بودن دندان‌های خود، از لبخند زدن اجتناب می‌ورزند. اما از آن‌جایی که لبخند یکی از عناصر مهم در روابط اجتماعی و ظاهر افراد است، بلیچینگ دندان می‌تواند یک راهکار فوق‌العاده و ناجی شما باشد. این یک واقعیت است که زیبایی درونی افراد در جایگاه مهم‌تری قرار دارد؛ اما باید اعتراف کرد اولین عاملی که روی انسان‌ها به خصوص افراد غریبه تأثیر می‌گذارد، چهره افراد است. برای داشتن اعتماد به نفسی بالاتر، ظاهر و لبخندی زیباتر، سلامت بهتر و مقبولیت بالاتر در جامعه لازم است که به دندان‌های خود و ظاهر آن‌ها رسیدگی کنید. بلیچینگ دندان تهران یا هر شهر دیگری، یک روش فوق‌العاده برای رسیدن به این اهداف مهم است که در ادامه مزایای آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کم عارضه‌ترین روش

روش‌های زیبایی بسیاری در خصوص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی وجود دارند که نیازمند اقداماتی مثل جراحی هستند. جراحی عوارض مخصوص به خود را دارد. در برخی روش‌ها همانند لمینت و کامپوزیت دندان، نیاز به تراشیدن سطح یا همان مینای دندان است؛ اما بلیچینگ دندان به عنوان کم‌خطرترین روش زیبایی دندان شناخته می‌شود که نیازمند هیچ‌کدام از موارد گفته شده یا اقدامات مشابه نیست؛ به طوری که انجام بلیچینگ دندان می‌تواند در خانه نیز صورت بگیرد که به آن هوم بلیچینگ گفته می‌شود. هوم بلیچینگ که تحت نظر متخصص این امر و توسط مواد و دستورالعمل گفته شده صورت می‌پذیرد، اثبات می‌کند که بلیچینگ دندان یک روش فوق‌العاده بدون عارضه و سالم جهت داشتن یک لبخند جذاب و زیباست. بلیچینگ همچنین یک روش کاملاً بدون درد و خونریزی است.

هزینه کم و دوره درمان کوتاه

این یک واقعیت است که معمولاً هزینه‌های دندانپزشکی بالا هستند. این امر بیشتر به دلیل هزینه بالای مواد مورد استفاده برای روش‌های درمانی زیبایی است. هزینه یک دوره خدمات دندانپزشکی، به مواد مورد استفاده، میزان سختی و زحمت روش و تعداد جلسه‌ها بستگی دارد. از آن‌جایی که مواد مورد استفاده در بلیچینگ دندان، نسبت به مواد مورد استفاده در سایر روش‌ها قیمت پایین‌تری دارند و تعداد جلسه‌های مورد نیاز برای انجام بلیچینگ کم است و در موارد بسیاری به تنها یک جلسه می‌رسد، هزینه بلیچینگ دندان بسیار مقرون به صرفه به حساب می‌آید. همچنین لازم نیست برای بلیچینگ مدام در رفت و آمد باشید. در کل، بلیچینگ دندان یک روش راحت و به شدت مؤثر در حل مشکل زردی دندان‌ها به حساب می‌آید.

همان‌طور که خواندید بلیچینگ دندان روشی به شدت مؤثر است که می‌تواند چهره شما را تغییر داده و بر احساس رضایت شما از ظاهر خود، تأثیرات مثبتی را داشته باشد. همچنین این روش، مزایای بسیار قابل توجهی دارد که پیش‌تر عنوان شدند. اما همه این‌ها به این بستگی دارند که کدام فرد متخصص را جهت این امر انتخاب می‌کنید. بدون شک با مراجعه به بهترین دندانپزشک بلیچینگ دندان، شانس عدم رضایت پس از درمان به شدت کاهش خواهد یافت. از این رو در ادامه، بهترین دکتر بلیچینگ تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

دکتر سید رضا خسروانی، بهترین دکتر بلیچینگ دندان در تهران

این‌ که دندانپزشک منتخب شما در این زمینه دانش و تخصص کافی را داشته باشد، بسیار بر نتیجه بلیچینگ دندان شما تأثیر‌گذار است. دانش کافی از این جهت مهم است که او اصول مربوط به روش‌های درمانی و زیبایی را به خوبی بداند، مواد مناسب و سازگار با هر فرد را بشناسد و با استفاده درست و دقیق از آن‌ها، بهترین نتیجه را برای افراد به عمل بیاورد. دکتر رضا خسروانی، یکی از افراد متخصص این رشته است که دوره‌های مختلف تحصیلات خود را در بهترین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گذرانده است. عناوین و مقام‌های کسب شده توسط این دندان پزشک نمونه همانند «عضویت هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی»، «مدرس و سخنران دوره‌های دندان پزشکی زیبایی و ترمیمی» و «رتبه  برتر بورد تخصصی کشوری» گواه بر میزان تخصص و دانش دکتر خسروانی در خصوص بلیچینگ دندان هستند.

اما این‌ها تنها خصوصیات بهترین دندانپزشک زیبایی تهران نیستند؛ اخلاق و برخورد خوب دکتر خسروانی و کادر درمانی کلینیک او، استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد و ابزار‌های دندانپزشکی موجود و هزینه‌های مقرون به صرفه و مناسب، همه از ویژگی‌ها و مزایای انجام بلچینیگ دندان نزد دکتر سید رضا خسروانی هستند. علاوه بر بلیچینگ دندان، شما می‌توانید برای خدمات فوق‌العاده در زمینه سایر روش‌های زیبایی ترمیمی نظیر کامپوزیت، لمینت، اصطلاح طرح لبخند و.... به دکتر خسروانی مراجعه نمایید. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه‌های درمانی و رضایت مشتریان به منظور اطمینان خاطر بیشتر، به سایت دکتر رضا خسروانی به نشانی اینترنتی https://doctorkhosravani.com/ مراجعه کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied