شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران توی کدام موسسه تدریس میکنه؟

زبان آلمانی یکی از رایج ترین و معروف ترین زبان های دنیا است که بیش تر در میان کشور های اروپای مرکزی تکلم می شود این زبان در کشور های آلمان، اتریش، لوزانبورگ، سوئیس، شرق بلژیک، جنوب ایتالیا به صورت رسمی و گسترده در حال تکلم است زبان آلمانی جزء 10 زبان ساده و با قائده است که یادگیری آن بسیار آسان بوده و می توانید این زبان را به راحتی همراه با اساتید تهرانی یاد بگیرید. در اداکه این مقاله به بررسی بهترین مدرسین زبان آلمانی در تهران و بهترین موسسه هایی که در تهران به آموزش زبان آلمانی می پردازند، خواهیم پرداخت.

بهترین مدرس زبان آلمانی در تهران توی کدام موسسه تدریس میکنه؟

ویژگی های یک استاد زبان آلمانی

همانطور که می دانید یکی از عواملی که بر یادگیری زبان های خارجی تاثیر می گذارد استاد شما است پس بهتر است با اساتید مجرب و با تجربه آموزش زبان خود را ادامه دهید در این قسمت از مقاله به بررسی ویژگی های یک استاد خوب زبان آلمانی خواهیم پرداخت.

  • سوابق تحصیلی: یکی از معیار هایی که باید برای شما در زمان انتخاب رشته اهمیت بسیار زیادی داشته باشد سوابق تحصیلی استاد است زیرا استادی که بار علمی بیش تری داشته باشد به راحتی می توانید مفاهیم دروس را به شما ارائه دهد.
    شما می توانید لیست کامل بهترین استاید تهران را در سایت دنیای زبان مشاهده کنید.
  • استاد باید به روز باشد: یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که باید در انتخاب استاد در نظر بگیریم این است که استاد زبان آلمانی با منابع به روز و استاندارد آشنایی و اطلاع داشته باشد بی اطلاع بودن از این اطلاعات برای استادی که به تدریس زبان آلمانی پرداخته است یک نقطه ضعف محسوب می شود
  • با استاد تماس بگیرید: قبل از این که فردی را به عنوان استاد زبان آلمانی خود انتخاب کنید با او تماس بگیرید و شما می توانید از نحوه حرف زدن استاد متوجه شوید که این فرد به کار و نحوه تدریس خودش اعتماد دارد یا نه و با این راه می توانید تشخیص دهید که آیا این استاد خوب است یا نه!
  • نرخ تدریس استاد: بیش تر افرادی که قصد آموزش خصوصی زبان آلمانی را دارد اگر به دنبال کیفیت و تدریس خوب هستند نباید به نرخ اساتید تئجه چندانی داشته باشند اما می توانند نرخ تدریس اساتید در شهر تهران را در سایت دنیای زبان مشاهده کنید.
  • تعهد استاد: فردی را به عنوان استاد زبان آلمانی خود انتخاب که تعهد کاری داشته باشد و همیشه با تماس و مشاوره به فکر پیشرفت شما باشد و این اطلاع را می توانید به یک سری پرس و جو از شاگردان این استاد به دست بیاورید.
  • کلاس آزمایشی: بعد از کسب اطلاعات بالا در آخر با این استاد جلسه اول را به صورت آزمایشی بر گذار کنید تا به صورت کامل برای شما مشخص شود که آیا کلاس بازدهی خوبی دارد یا نه
    در زمان انتخاب استاد برای یادگیری زبان آلمانی تا زمانی که جلسه آزمایشی بر گذار نشود کیفیت تدریس این استاد برای شما مشخص نخواهد شد.

ویژگی های یک آموزشگاه خوب زبان آلمانی

انتخاب بهترین آموزشگاه زبان بسیار سخت است مخصوصا زمانی که به دنبال آموزشگاهی می گردید که زبان آلمانی در آن تدریس می کنند بسیار سخت تر می شود. در سطح تهران آموزشگاه های بسیار بزرگی که وجود دارد که به تدریس زبان آلمانی می پردازند و هر یک در این حوزه ادعای های بسیار زیادی دارند شما اما شما چگونه می توانید بهترین آموزشگاه زبان آلمانی را انتخاب کنید؟ در این قسمت از مقاله به بررسی ویژگی های یک آموزشگاه خوب زبان آلمانی خواهیم پرداخت.

  • اساتید با تجربه: تجربه اساتید یکی از مهم ترین نکاتی است که شما باید در زمان انتخاب استاد آلمانی آن را مدنظر داشته باشید زیرا تجربه نشان دهنده بازدهی استادی که تجربه تدریس بیش تری نسب به استادی که در تدریس کم تجربه است، بیش تر است .
  • قدمت آموزشگاه: کم تر آموزشگاهی وجود دارد که قدیمی باشد اما معروف نباشد، آموزشگاهی که دارای سابقه بالای 10 سال است نشان می دهد که این آموزشگاه به یک سطح خوب در تدریس رسیده است که تا به امروز پا برجا مانده است.
  • اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که آموزشگاهی با قدمت یکسال فقط در زمینه آموزش زبان آلمانی به صورت تخصصی پرداخته است امکان دارد از دیگر آموزشگاه ها در زمینه زبان آلمانی بهتر باشد
  • منبع و کتاب های به روز: اگر می خواهید با بهترین و راحت ترین متد های دنیا به دنبال آموزش زبان آلمانی هستید به دنبال آموزشگاهی باشید که اساتید ان هر روز دانش و منابع آموزشی خود را به روز می کنند. با این کار شما به هیچ وجح به مشکل آموزش در زبان آلمانی نخواهید خورد.
  • تعداد دانش آموزان: نکته بسیار واضحی که باعث می شود خوب یا بد بودن یک آموزشگاه زبان آلمانی در تهران را بفهمیم، تعداد زبان آموزان آموزشگاه است هر چقدر زبان آموزان بیش تری داشته باشد به این معنی است که این آموزشگاه کیفیت تدریس و بار علمی بالایی دارد.
  • تجهیزات آموزشگاه: یکی دیگر از مسائلی که در انتخاب آموزشگاه باید مدنظر داشته باشید این است که یک آموزشگاه زبان آلمانی باید به تجهیزات آموزشی روز دنیا مجهز باشد تا یادگیری این زبان را برای شما آسان تر کند.

نکته: سعی کنید برای آموزش زبان آلمانی از کلاس های شلوغ و پر جمعیت دوری کنید زیرا در این نوع کلاس ها استاد در اختیار شما نیست اما در کلاس های خصوصی می تواند از صد در صد توان استاد برای پیشرفت خود استفاده کنید.

تدریس زبان آلمانی به روش Phrasal

مرجع مشترک اروپایی برای زبان آلمانی:

  • سطح اول: A1

    اگر شما را فردی مبتدی در نظر بگیریم، قطعاً بعد از گذراندن دورۀ A1 قادر خواهید بود با کلماتی ساده اما کاربردی دربارۀ خودتان و شرایط زندگی و پیغام‌ های تلفنی‌ تان به‌ راحتی صحبت کنید و احتیاجات اولیۀ خود را عنوان کنید. البته در مواقعی نیز به چالش خواهید افتاد؛ پس نیازمند گذراندن سطح دوم زبان هستید.

  • سطح دوم: A2

    A2 برای مکالمات و گفتگو های روزمره و درک کامل مطالب عنوان‌ شده در رادیو و تلویزیون و مکالمات تلفنی است و نیاز بزرگی از شما را برطرف می‌ کند.

    به‌راحتی قادر به درک نوشتار ها و مقالات روزنامه‌ ها و تبلیغات کلی خواهید بود. به‌ علاوه خواهید توانست دربارۀ خود و زندگی‌تان با دیگران گفتگو کنید. قادر خواهید بود از واژه‌ های پرکاربرد، بیشتر و بیشتر استفاده کنید.

  • سطح سوم:B1

    سطح قابل قبول زبان که به‌راحتی شما را توانمند می‌کند در مدرسه یا محل کار خود، حتی در سفر ها و اوقات فراغت تان نیاز های اولیه و ثانویۀ خود را برطرف کنید، بدون آن که تسلط تان بر زبان کم شود. با گذراندن این سطح به‌راحتی قادر خواهید بود دربارۀ رخداد ها و تجربه‌ ها و آمال و آرزو‌ های خود حرف بزنید و دیگران را تحت‌تأثیر کلام خود قرار دهید. توانایی نوشتاری شما به‌طرز چشمگیری افزایش می‌ یابد و قادر به استفاده از اصطلاحات خواهید بود.

  • سطح چهارم:  B2

    اکنون آمادگی بی‌ نظیری در خود خواهید دید؛ چرا که می‌ توانید در سخنرانی‌ ها و کنفرانس‌ های چند ساعته حضور داشته باشید و به‌ راحتی بفهمید که موضوع بحث چیست. حتی اگر دربارۀ موضوع بحث اطلاعات کافی نداشته باشید، قادر به درک مقالات و گزارش‌ هایی خواهید بود که نگرش آن‌ ها مربوط به قرن حاضر است.

    همچنین به‌ راحتی می‌ توانید یک اثر ادبی را درک کنید. اما در گفتگو به‌ صورت نسبی می‌ توانید بدون فکر کردن به زبان آلمانی با طرف مقابل تان مکالمه‌ ای عادی و روان داشته باشید و حتی می‌ توانید در یک مقاله گزارش بنویسید.
    تدریس خصوصی زبان آلمانی

  • سطح پنجم: C1

    در این سطح در گفتار و گویش به قدری توانمند هستید که می‌ توانید معنا و مفهوم کامل فیلم‌ ها و سریال‌ ها را بفهمید. درک‌ ستون ادبی بلند و تمایز قائل‌ شدن بین سبک‌ های ادبی از ویژگی‌ های بارز این سطح است. به‌راحتی می‌ توانید به این جایگاه که مطلوب هر فردی است برسید و این در گرو تکرار و تمرین شما و پشتیبانی گروه دنیای زبان است.

    کتاب پیشنهاد‌شدۀ ما برای تدریس در این زبان  Men schen است که جایگزین کتاب‌ های Studiod بوده و  مورد تأیید مؤسسۀ گوتۀ آلمان نیز هست. این کتاب جدید ترین متد آموزشی برای سنین بالای 18 سال را دارد.

    هر کتاب شامل 4 بخش است و جمعاً 12 درس کوتاه را در بر می‌ گیرد. موضوعات مطرح در این کتاب به مسائل روزمره در کشور های آلمانی‌ زبان اعم از اتریش، آلمان و سوئیس برمی‌ گردد.

    آرزوی ما رسیدن شما به این جایگاه است. برای رفاه حال شما عزیزان مؤسسۀ دنیای زبان روز و ساعت برگزاری کلاس‌ ها را در اختیار زبان‌ آموز قرار داده است.

    برای اعتماد و اطمینانی که جلب آن هدف اصلی این مجموعه در بحث آموزش است، زبان‌ آموز می‌ تواند در‌ صورتی‌ که تا سه جلسه قادر به برقراری ارتباط با استاد خود نبود، قرارداد خود را فسخ کند و مبلغ شهریه به‌ صورت کامل عودت پیدا خواهد کرد.

کلام آخر

اگر به دنبال بهترین مدرس زبان آلمانی در آموزشگاه های زبانی آلمانی تهران برای تدریس خصوصی آلمانی هستید ما به شما اساتید مجرب موسسه آموزشی دنیای زبان را معرفی می کنیم، خوش بختانه موسسه آموزشی دنیای زبان این امکان را به زبان آموزان می دهد تا بتوانند در هر نقطه از تهران به آموزش زبان آلمانی بپردازند.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied