شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

خرید بلیط هواپیما تهران چابهار

خرید بلیط هواپیما تهران چابهار

شهر زیبای چابهار:

یکی از زیباترین شهرهای جنوب استان بلوچستان که در کنار دریای عمان قرار دارد و چابهار یکی از شهرهای توریستی چند سال اخیر بوده که مسافران زیادی از سرتاسر ایران برای تفریح و گردشگری به آنجا می روند. بندر چابهار امروزه به دلیل موقعیت راهبردی امکان دسترسی از راه های آزاد و کشتی رانی را برای بازرگانان فراهم می کند. چابهار به دلیل آب و هوای معتدل و دریای آزاد توانسته توریست های زیادی را به سوی خودش جذب نماید. چابهار علاوه بر موقعیت های بازرگانی ، دارای جاذبه های فروان تاریخی و طبیعی می باشد. آب و هوای بهاری و معتدل و چهاربهار آن باعث شده تا اسم شهر را نیز به این نام برگزینند.

به دلیل وجود مکان های طبیعی و گردشگری نظیر تالاب صورتی چابهار ، خلیچ چابهار ، صخره های ساحلی جذاب و زیبا ، تپه های گلفشان ، درخت های انجیر معابد ، کوه های مریخی و تماشای گاندوها و کرکودیل های وحشی سالانه مسافران زیادی را به این شهر می کشاند. همچنین چابهار یکی از برترین مراکز خرید را داراست که به دلیل نزدیکی با کشورهای افغانستان و پاکستان و همچنین دستیابی دریایی به کشور هند سالانه جنس های خارجی زیادی را به این شهر می آورند که بهترین مکان برای خرید اجناس ارزان قیمت و با کیفیت می باشد. مقصد چابهار از شهرهای مرکز و شمال ایران مخصوصا پایتخت کشور یعنی تهران بسیار دور است و اگر شما بخواهید با ماشین به آنجا سفر کنید قطعا خسته کننده خواهد بود. به دلیل وجود فرودگاه و پروازهای همه روزه به تهران باعث شده تا مسافرین ترجیح بدهند از مقصد هوایی به این بندر زیبا سفر کنند.

بلیط

خرید بلیط هواپیما چابهار:

شهر چابهار یکی از جذاب ترین و خوش آب و هوا ترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان می باشد که شما برای سفر هوایی به این شهر باید بلیط هواپیما چابهار را خریداری نمایید. معمولا از شهرهای مهم کشور نظیر تهران شما می توانید اقدام به تهیه بلیط نموده و به آنجا سفر نمایید. اگر از علاقه مندان به سفر شهر چابهار هستید و دوست دارید از جاذبه های شهری و طبیعی اطراف آن لذت ببرید ، همین حالا می توانید با خرید بلیط هواپیما چابهار از سایت آس چارتر بدون دردسر و در سریعترین زمان ممکن به آنجا سفر کنید.

یکی از آسانترین روشهای سفر به مقاصد مختلف در ایران ، سفر هوایی است. چابهار به دلیل قرار گرفتن در قسمت جنوبی شرقی ایران و در پایینتری قسمت در کنار دریای عمان قرار دارد به همین خاطر از شهرهای مختلف مسافت زیادی دارد ، بنابراین باید با سفر هوایی به آنجا رفت و آمد نمایید. مسیر هوایی تهران به چابهار یکی از پر رفت و آمدترین و شلوغ ترین مسیرهای هوایی بوده که حجم مسافر در این مسیر بسیار زیاد است.

 

فرودگاه بین المللی چابهار :

فرودگاه چابهار که به صورت بین المللی بوده و در شهرستان کنارک در 40 کیلومتری بندر چابهار واقع شده است. البته با توجه به امکانات رفاهی کم و وسعت پایین ، فرودگاه چابهار به عنوان یک فرودگاه بین المللی می باشد و در ماه تا 100 پرواز ورودی از آنجا انجام می گیرد. مثلا تمام کسانی که بلیط هواپیمای تهران چابهار را خریداری می نمایند ، هواپیمای آنها در این فرودگاه می نشیند. البته فرودگاه چابهار فقط به مقصد تهران انجام نمی گیرد و مقاصدی نظیر مشهد ، زاهدان ، گرگان و ... نیز در آنجا انجام می شود.

 

خرید بلیط هواپیما تهران چابهار :

پرواز تهران به چابهار یکی از مسیرهای پروازی پرطرفدار و گردشگری می باشد که در فصول بهار و پاییز بسیار پرطرفدار است و مسافران زیادی از پایتخت برای خرید بلیط هواپیما چابهار اقدام می کنند و در یک مسیر کوتاه یک ساعته به آنجا می رسند. بسیاری از رفت و آمدها مربوط به توریست ها و گردشگرانی است که از تهران به سوی چابهار می روند تا از جذابیت های طبیعی و تاریخی آن بازدید کرده و لذت ببرند. شما در آس چارت به آسانی می توانید بلیط ارزان قیمت تهران به چابهار را خریداری نمایید. کافیست در بخش جستجوی صفحه اصلی مبدا را بر روی تهران و مقصد را بر روی شهر چابهار قرار دهید. البته امکان انتخاب مسیر رفت و برگشت یا دو طرفه را نیز دارید. تمامی پروازها و ایرلاین ها ، تاریخ پرواز ، شماره پرواز ، شماره صندلی و ... نمایش داده می شود.

 

بلیط لحظه آخری چابهار چیست؟

بلیط های لحظه آخری چابهار یکی از بلیط هایی است که مسافران قبل از اینکه به سفر می روند به فکر تهیه آنها هستند. بلیط های لحظه آخری معمولا پروازهایی هستند که مدت زمان باقی مانده به پرواز کمتر از یک روز است و مراکز فروش بلیط در چنین لحظاتی به دلیل اینکه تعداد زیادی صندلی خالی دارند ، اقدام به فروش بلیط ها با قیمت های بسیار پایینتر از نرخ واقعی می کنند که در اینگونه موارد مسافر با خیال راحت بلیط هواپیمایی را مثلا با نصف قیمت می خرد. مثلا شما می خواهید از تهران به چابهار بروید و تا روز پرواز صبر می کنید و مشاهده می کنید که بلیط به صورت لحظه آخری عرضه شده است و شما می توانید سریعا آن را خریداری کنید. البته این مورد با ریسک هایی نیز برخوردار است زیرا ممکن است برای تاریخ موردنظرتان همه بلیط ها خریداری شده باشد.

 

بلیط ارزان قیمت تهران به چابهار :

قطعا همه به دنبال سفر کم هزینه با مناسب ترین قیمت هستند ، و کسی بدش نمی آید که برای سفر هوایی یک بلیط هواپیما با قیمت ارزان تهیه نماید. برای اینکه ارزان ترین بلیط را از آس چارتر خریداری نمایید باید فصل و زمان مناسبی را برای سفر در نظر بگیرید که مثلا در فصل هایی که تعداد مسافر بیشتر است ، قطعا بلیط نیز با قیمت بالاتری ارائه می شود. طبیعتا کلاس پروازی اکونومی ارزان ترین بلیط هواپیما چابهار است. فصل های خرید و نمایشگاه ها و جشنواره های هنری در تعیین قیمت ها تاثیرگذار هستند. برای اینکه بتوانید بلیط پرواز چابهار به تهران را با قیمت مناسبی تهیه بکنید می توانید در آس چارت در بخش جستجو بهترین گزینه ها را انتخاب و بلیط خود را تهیه و رزرو نمایید.

بلیط

سخن پایانی:

بنابراین اگر قصد سفر به بندر زیبای چابهار را دارید باید ابتدا مشخص کنید که می خواهید با ماشین سفر بکنید یا با هواپیما ، اگر با ماشین می خواهید سفر کنید که به راحتی از مقصد زمینی می توانید به زاهدان و از آنجا به چابهار بروید ، ولی اگر می خواهید در مدت زمان کوتاه به آنجا سفر کنید ، با تهیه بلیط هواپیما چابهار از آس چارتر می توانید به آنجا پرواز کنید. قطعا پیشنهاد می کنیم یکبار سفر هوایی به چابهار راه تجربه نمایید. 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد . 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied