شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان، مناسب برای هر بودجه مالی

رزرو تور مشهد برای سفر کردن به این شهر زیارتی و لذت بردن از آن حال و هوای معنوی که دارد، یک فرصت استثنایی محسوب می‌شود.

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان، مناسب برای هر بودجه مالی

رزرو تور مشهد برای سفر کردن به این شهر زیارتی و لذت بردن از آن حال و هوای معنوی که دارد، یک فرصت استثنایی محسوب می‌شود. چه چیزی بهتر از این که شما تعطیلات تابستان را در مشهد سپری کنید، از مراکز خرید دیدن کنید، و مهمتر از آن به زیارت حضرت امام رضا علیه‌السلام بروید؟! این دقیقاً همان چیزی است که بسیاری از خانواده ها به دنبال آن هستند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند سفر به مشهد هستید و می خواهید برای تابستان برنامه‌ریزی کنید، برای شما پیشنهاد های جالبی داریم. 

رزرو انواع تورهای مشهد به صورت تور هوایی مشهد و تور زمینی مشهد امکان پذیر است. ساکن هر کدام از شهرهای ایران که باشید می توانید به مشهد سفر کنید.

از آنجایی که متقاضیان تور مشهد در تعطیلات تابستانه همیشه قابل توجه بوده اند و به خصوص خانواده‌هایی که فرزند دانش‌آموز دارند، این ایام را برای سفر انتخاب می کنند، تصمیم داریم در این مطلب شما را با خدمات متنوع تور مسافرتی مشهد آشنا کنیم؛ شرایط برگزاری تورها را معرفی کرده و سپس برخی از مهم ترین جاهای دیدنی شهر را هم بررسی خواهیم کرد تا بدانید پس از سفر به مشهد از کجاها می توانید دیدن کنید.

یکی از مهمترین مزایای سفر با تور مشهد، برنامه ریزی دقیق برای لحظات سفر و اقامت شما در مشهد است. اگر با تور مسافرتی سفر کنید، تمام برنامه ریزی ها از طریق آژانس مسافرتی برای شما ترتیب داده می شود.

نگران رزرو هتل های مشهد نباشید. قیمت تورهای مشهد در پکیج تور ۳ روزه، تور ۴ روزه و ... متفاوت است. در ادامه بیشتر در این باره صحبت می کنیم.

انواع پکیج تور مشهد با قیمت مناسب

856b134d-e0f3-4406-b2d7-0c5a385154c4

برای تمام خانواده های علاقه مند به سفر به مشهد، انواع پکیج تور مشهد در دسترس قرار دارند. پکیج های تورهای مسافرتی مشهد هم بصورت تور هوایی و هم به صورت تور زمینی برنامه ریزی می ‌شوند. 

خوشبختانه همه روزه از فرودگاه‌های کشور، پروازهای مختلفی به مشهد انجام می گیرد، بنابراین مشکلی در رزرو تور و خرید بلیط هواپیما نخواهید داشت. این در حالی است که حرکت قطارها و حرکت اتوبوس به سمت مشهد از شهرهای مختلف طبق برنامه انجام می گیرد.

هر کدام از انواع تور مشهد هوایی و زمینی را که رزرو کنید، برنامه سفر شما معین است، رأس ساعت مشخص شده در فرودگاه، ایستگاه قطار یا ترمینال اتوبوس حاضر می‌شوید و برای سفر به این شهر زیارتی رهسپار خواهید شد.

اگر بخواهیم پکیج تور مشهد را دسته‌بندی کنیم از چند دیدگاه می‌توان آن را بررسی کرد. در رتبه اول، تورهای مسافرتی مشهد بر اساس زمان برگزاری به مسافران اعلام می شوند. تورهای مشهد در هر فصل سال در دسترس قرار دارند. تقاضا برای سفر به مشهد در مناسبت های خاص نظیر اعیاد بسیار زیاد است. تعطیلات تابستانی بهترین فرصت است تا به مشهد سفری داشته باشید و حال و هوایی عوض کنید.

از طرف دیگر، تور لحظه آخری مشهد با قیمت های بسیار ارزان تر در فصل‌های خلوت سال برگزار می شوند. قیمت هر کدام از تورهای مسافرتی در چهار فصل سال متفاوت است.

هرچه تقاضا برای سفر به مشهد، بیشتر باشد، قیمت تورها، قیمت بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و قیمت هتل های مشهد بیشتر است. با توجه به این توضیح، نوع دیگر پکیج تور مشهد را از نظر قیمت دسته بندی می‌کنیم.

تور لوکس مشهد شامل اقامت در هتل های مجلل ۵ ستاره مشهد می باشد. از آنجایی که ظرفیت این هتل ها در تعطیلات تابستان سریع تر تکمیل می شود، می‌توانید چند هفته زودتر برای رزرو اتاق اقدام کنید. 

برخی هم به دنبال تور ارزان مشهد هستند که در این صورت دو انتخاب پیش رو دارند؛ یا می توانند در فصل‌های پاییز و زمستان سفر کنند؛ و یا اینکه هتل های ۴ ستاره مشهد، هتل ۳ ستاره مشهد یا هتل آپارتمان ها را برای اقامت خود انتخاب نمایند.

تور مشهد زمینی بهتر است یا هوایی؟

انتخاب برای رزرو تور مشهد در تعطیلات تابستان برای سفرهای هوایی و زمینی، به سلیقه و بودجه مالی مسافران بستگی دارد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید سریع تر به مشهد برسید و وقت بیشتری برای گردش و زیارت داشته باشید، تور هوایی مشهد، انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

 برخی هم ترجیح می دهند با اتوبوس سفر کنند، چون سفرهای زمینی را بیشتر می‌پسندند. این افراد بسته به فاصله مشهد تا شهر خود، مدت زمان زیادی در راه هستند.

تعدادی از خانواده ها به سفر با قطار بیشتر از همه علاقه دارند، بنابراین تور زمینی مشهد با قطار را انتخاب می کنند. همانطور که می بینید روش سفر کردن به شخص مسافر و همراهان او بستگی دارد. اگر در خانواده شما افراد سالمند یا کودکان و خردسالان وجود دارد، سفرهای هوایی بهترین گزینه خواهد بود.

نکته ای که در این قسمت وجود دارد، قیمت تور مشهد است. تورهای مشهد هوایی، گرانتر از تورهای زمینی با قطار و اتوبوس هستند. هر چقدر بودجه مالی بیشتری برای سفر به مشهد اختصاص دهید، امکانات و رفاه بیشتری خواهید داشت.

تور هوایی مشهد و اقامت در هتل های ۵ ستاره ویژه تعطیلات تابستان از طریق آژانس گردشگری تیناسفر، برگزار می‌شود که بهترین خدمات را برای شما ارائه می دهند.

در سفر به مشهد از کجاها دیدن کنیم؟

e178e3fd-18e6-4f06-af75-9094ac56e9cc

با شرکت در تور مشهد ویژه تعطیلات تابستانی در یک فصل خوش آب و هوا سفر خواهید کرد. جاهای دیدنی مشهد بی شمارند و اگر بخواهیم در یک مطلب آن بپردازیم، قطعاً نمی توانیم حق مطلب را ادا کنیم! در این قسمت به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری را به شما معرفی خواهیم کرد.

یکی از جاهای دیدنی مشهد که می توانید از آن لذت ببرید، طرقبه است. یک منطقه ییلاقی با آب و هوای مطبوع و دلپذیر در حومه شهر مشهد وجود دارد که به همین نام مشهور است. خوردن غذاهای محلی در طرقبه و طبیعت گردی از تفریحات این ییلاق محسوب می شود.

آرامگاه فردوسی، سرزمین موج های آبی، موزه نادری، کلات نادری، باغ گیاه شناسی، باغ وحش مشهد، منطقه ییلاقی شاندیز، گنبد هارونیه، چشمه گیلاس، پارک میرزا کوچک خان، پارک مینیاتوری، آبشار قره سو، قصر خورشید، برخی از مهم ترین جاهای دیدنی در این شهر هستند. اگر به خرید کردن علاقه مند باشید، بازار رضا، مراکز خرید در خیابان ۱۷ شهریور و خیابان دانش مورد توجه شما قرار می گیرد.

از هر چیز که بگذریم، نگین درخشان مشهد، حرم مطهر امام رضا علیه السلام است که در واقع مهمترین جاذبه این منطقه محسوب می شود. استان خراسان به واسطه آرامگاه مطهر و نورانی این امام عزیز، شهرت یافته است. هدف اصلی مسافران تور مشهد هم زیارت حرم امام رضا علیه السلام می باشد.

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان همراه با تیناسفر

آژانس گردشگری تیناسفر، مجری برگزاری تورهای ایرانگردی است و پکیج تور مشهد را برای ایام مختلف متناسب با هر بودجه مالی ارائه داده است.

خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما، قطار و اتوبوس، برگزاری تورهای مناسبتی برای مشهد، رزرو بهترین هتل های مشهد و برنامه ریزی برای های گروهی به مشهد از مهم‌ترین خدمات این آژانس حرفه‌ای است.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت تیناسفر  به آدرس https://tinasafar.com/ مراجعه نمایید و با کارشناسان تورهای مشهد تماس بگیرید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied