شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

نقاشی ساختمان با رنگ روغن بهتر است یا پلاستیک ؟

نقاشی ساختمان از جمله روش هایی است که جهت تزئین و تغییر در نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود. با گذشت زمان تغییرات قابل توجهی در حوزۀ خدمات نقاشی ساختمان بوجود آمده است که در نتیجۀ آن شاهد اجرای نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک و روغن در سبک های مختلف می باشیم که با تکنیک های متفاوتی توانسته اند جهت تغییر در نمای دکوراسیون از آنها استفاده نمایند.

نقاشی ساختمان با رنگ روغن بهتر است یا پلاستیک ؟

اجرای رنگ آمیزی به فضای دکوراسیون حس و حال متفاوتی می بخشد و می تواند از یکنواختی محیط بکاهد، ضمن آنکه زیبایی فضای دکوراسیون را دو چندان نماید. افرادی که علاقه مندی زیادی به حفظ زیبایی و سادگی فضای محل سکونت خود دارند، رنگ را به عنوان یکی از عناصر خاص جهت ایجاد در تغییر دکوراسیون قسمت های مختلف منزل و یا محیط کار انتخاب می نمایند. یک سری نکات مهم در نحوۀ اجرای نقاشی ساختمان وجود دارد یک نقاش حرفه ای قادر به اجرای هر یک از گام های رنگ آمیزی ساختمان می باشد. در ادامۀ مقاله با جزئیات بیشتری به نحوۀ اجرای نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک و روغن صورت می پذیرد.

 

ویژگی های مهم نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک به عنوان یکی از رنگ های رایج در امور نقاشی ساختمان محسوب می شود. جهت حلال نمودن رنگ پلاستیک از آب استفاده می شود و افراد زیادی خواستار تغییر در نمای دکوراسیون با استفاده از رنگ پلاستیک می باشند. از دیگر ویژگی های مهم اجرای نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک می توان به تسریع اجرای رنگ آمیزی، تداوم بالا و ماندگاری آن اشاره نمود و به نوعی امکان رنگ آمیزی ساختمان با هر گونه ابزارآلاتی به سهولت قابل اجرا می باشد. البته یکی از مشخصه های مهم رنگ پلاستیک می توان به نظافت آن اشاره نمود که البته نسبت به رنگ روغن از درجۀ کمتری برخوردار است. در حال حاضر ارائه خدمات نقاشی ساختمان در تهران توسط مجموعه های ارائه دهندۀ خدمات رنگ آمیزی ساختمان صورت می پذیرد.

اگر تمایل به دریافت خدمات نقاشی ساختمان ارزان می باشید، می توانید از مزایای رنگ پلاستیک بهره مند گردید. سفارش نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک را از گروه نقاشی ساختمان عیوضی درخواست نمائید. جهت انجام رنگ آمیزی ساختمان، نقاش ساختمان طی چند مرحله فرآیند نقاشی را انجام می دهند. به طور کلی پیش از اجرای نقاشی ساختمان با رنگ های مختلف، نیاز به زیرسازی سطوح دیوار و سقف می باشد. در واقع عیوب و ایراد دیوار و سقف که شامل ترک خوردگی، درز و یا پوسته پوسته شدن سطوح گچ بر روی دیوار را از بین برده و سپس نوبت به اجرای نقاشی ساختمان می رسد. اجرای نقاشی ساختمان در تهران توسط گروه های نقاشی مجرب و متعهد به صورت تخصصی صورت می گیرد. 

نقاشی ساختمان رنگ روغن

مشخصه های اصلی نقاشی ساختمان با رنگ روغن

رنگ روغن از دیگر متریالی است که جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. اجرای نقاشی ساختمان با رنگ روغن متقاضیان خاص خود را دارد چون دارای یک سری ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشد. بیشترین کاربرد رنگ آمیزی نقاشی ساختمان با رنگ روغن جهت سطوحی است که امکان آلودگی بیشتر است و نیاز به نظافت سطوح می باشد. از این رو نقاش ساختمان جهت رنگ آمیزی سطوح دیوار و سقف آشپزخانه از مزایای رنگ روغن استفاده می نمایند. هزینۀ نقاشی ساختمان با رنگ روغن گران تر از رنگ پلاستیک صورت می پذیرد. در نتیجه هنگام اجرای رنگ آمیزی نمای ساختمان، یک سری نکات مهم باید در نظر گرفته شود. پشت تیغ کشیدن، روغن زیر کار مناسب گچ، ماستیک با بتونه مناسب، سمباده بعد از خشک شدن بتونه، گردگیری گرد و خاک، نقاشی ساختمان با قلم مو و غلتک و ... از جمله مواردی هستند که به عنوان مراحل زیرسازی جهت رنگ آمیزی ساختمان باید صورت گیرد.

جهت نقاشی ساختمان در تهران می توانید از تخصص گروه های خدمات ساختمانی معتبر که در این حوزه فعالیت دارند، بهره مند گردید. فنون و رموز متعددی در زمینۀ اجرای نقاشی ساختمان نهفته است و یک نقاش حرفه ای با امکانات و بهره گیری از ابزارآلات مناسب به سهولت می توانند با استفاده از رنگ تغییرات قابل توجهی در گوشه و کنار منزل بوجود آورند. هزینۀ اجرای نقاشی ساختمان بر اساس نوع متریال، سبک نقاشی و کیفیت آن صورت می پذیرد. از این رو متناسب با فضای دکوراسیون می توانید از متریال رنگ جهت ایجاد تغییر در نمای قسمت های مختلف فضا استفاده نمود و جلوه ای خاص به نمای داخلی ساختمان بخشید.

مراحل کلی اجرای نقاشی ساختمان

جهت اجرای نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک و روغن نیاز به رعایت یک سری نکات مهم وجود دارد تا انرژی، رنگ مصرفی و زمانی که برای انجام کار در نظر گرفته می شود، صرفه جویی گردد. پیش از انجام نقاشی ساختمان در تهران کسب اطلاعات جامع در خصوص کیفیت خدمات گروه نقاشی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. پیش از انجام نقاشی ساختمان نیاز است که حاشیه های دیوار، قرنیزها، دور پنجره ها، چهارچوب درب و موقعیت های این چنینی با چسب مخصوص پوشانده شود، تا بدین وسیله رنگ بر روی چنین قسمت هایی پاشیده نشود. پس از پوشاندن قسمت های قرنیز و مواردی از این قبیل، نوبت به دستمال کشیدن سطوح دیوار و سقف است که بتوانند بستر را برای رنگ آمیزی مهیا سازند. سپس نیاز به آستر زدن سطوح دیوار است که البته نیاز به بتونه کاری است. در واقع با استفاده از بتونه و کاردک، قسمت هایی از سطوح دیوار که دارای درز و ترک خوردگی هستند، پوشانده می شود و سپس از سمباده جهت از بین بردن سطوح ناصاف ایجاد شده در نمای دیوار و سقف استفاده می شود.

پس از انجام مراحل فوق نوبت به زدن رنگ آستر و سپس رنگ پلاستیک و یا رنگ روغن می باشد که البته متناسب با درخواست مشتریان امکان رنگ آمیزی با رنگ بلکا، رنگی مولتی کالر، رنگ آکریلیک و ... می باشد. جهت اجرای نقاشی ساختمان ارزان می توانید از خدمات مجموعه های مجرب بهره گیرید، چرا که چنین مجموعه هایی با امکانات و تجربیات فراوانی که کسب نموده اند می توانند به بهترین شکل ممکن از ابزارآلات پیش رو جهت اجرای نقاشی ساختمان ارزان بهره گیرند. متناسب با موقعیت های مختلف، مناسب ترین رنگ و ابزارآلات را جهت رنگ آمیزی قسمت های مختلف ساختمان بهره می گیرند.

نقاشی ساختمان رنگ روغن

عوامل تعیین کنندۀ هزینۀ نقاشی ساختمان

هزینۀ نقاشی ساختمان در تهران نیز بر اساس حجم مصرفی رنگ، متراژ فضا، سبک نقاشی، جنس رنگ و همچنین میزان حجم زیرسازی کار تعیین می گردد. از این رو متناسب با فضایی که نیاز به رنگ آمیزی آن می باشد، یک نقاش حرفه ای قادر به پیاده سازی نقاشی ساختمان ارزان و با کیفیت متناسب با بودجۀ مشتریان می باشند. انتخاب رنگ یکی از مسئله های مهم در اجرای نقاشی ساختمان محسوب می شود و اینکه بتوان ترکیب رنگی و هارمونی میان رنگ ها را در قسمت های مختلف نما حفظ نمود. در همین راستا یک نقاش مجرب با بررسی وضعیت نمای داخلی ساختمان، می تواند بهترین پیشنهادات رنگ آمیزی را به مشتری پیشنهاد داده و در نهایت بر اساس میزان بودجۀ فرد، اقدام به نقاشی ساختمان ارزان نماید. جهت دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران می توانید با گروه ساختمانی عیوضی تماس حاصل فرمائید. در ابتدا هماهنگی های لازم برای بررسی ساختمان توسط یک نقاش حرفه ای صورت می گیرد و پس از توافق، اجرای نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک و رنگ روغن متناسب با نظر مشتری آغاز می گردد.

https://rangkaransakhteman.com/

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied