شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

هاست سی پنل آلمان انتخاب اول حرفه ای ها و فروشگاه های بزرگ اینترنتی

اگر به فکر راه‌اندازی یک سایت وردپرسی هستید، احتمالا یکی از سوالاتی که ذهنتان را به خود مشغول کرده این است: آیا برای سایت‌های وردپرسی باید هاست سی پنل تهیه کنیم یا خیر؟ در جواب باید گفت که هنگام انتخاب و خرید هاست، باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، کنترل پنل هاست است. هاست سی پنل آلمان در کنار مزایای دیگر، بهترین کنترل پنل را دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

هاست سی پنل آلمان انتخاب اول حرفه ای ها و فروشگاه های بزرگ اینترنتی

هاست ایرانی بهتر است یا آلمانی؟

پیش از پرداختن به اصل مطلب، بهتر است به این سوال رایج و اساسی پاسخ دهیم که آیا هاست ایرانی بهتر است یا آلمانی؟ برای پاسخ دادن به این سوال، بهتر است هاست‌های ایرانی و آلمانی را از چند جهت بررسی کنیم:

  • سرعت

از لحاظ سرعت باید گفت که از آنجا که سرور هاست ایرانی در کشور خودمان قرار دارد و به ما نزدیک‌تر است، این سرویس برای کاربران داخلی با سرعت بیشتری لود می‌شود. اما برای کاربرانی که از وی‌پی‌ان استفاده می‌کنند یا در خارج از کشور مستقر هستند، سرعت بارگیری سایت بسیار کند خواهد بود.

 

  • سخت‌افزار

همانطور که می‌دانید، به علت مشکلات ارزی و وجود تحریم‌ها، طبیعتا سرورهای هاست‌های ایرانی از لحاظ سخت‌افزاری ضعیف‌تر هستند. علاوه بر این، هزینه سخت‌افزار در کشورهای اروپایی مانند آلمان که هاست سی پنل آلمان در آن قرار دارد، بسیار کمتر است در نتیجه از این جهت نیز سرورهای آلمانی بهتر هستند.

  • پایداری

این مهم‌ترین ویژگی است که باید هنگام راه‌اندازی سایت و خرید هاست به آن توجه شود. به طور قطع می‌توان گفت که اینترنت در کشورهای اروپایی مانند آلمان در بهترین سطح قرار دارد و دیتاسنترهای این کشور (از جمله دیتاسنتر هتزنر) از بهترین اینترنت استفاده می‌کنند، بنابراین نسبت به سرورهای ایرانی پایداری بهتری دارند و خرید هاست سی پنل آلمان در این مورد قطعا انتخاب اول است.

با توجه به مطالب بالا، می‌توان نتیجه گرفت که هاست آلمانی از لحاظ سرعت، پایداری و زیرساخت‌های سخت‌افزاری بهتر است و با کیفیت بالاتری سایت شما را میزبانی می‌کند.

چرا هاست سی پنل آلمان بهترین است؟

هاست سی پنل آلمان یکی از بهترین و محبوب‌ترین سرویس‌های هاستینگ با قیمتی مناسب است که امکانات زیادی را به همراه دارد. اگر می‌خواهید وبسایتتان روی هاستی با سرعت فوق‌العاده بالا و بدون قطعی میزبانی شوید، سی پنل آلمان بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

این هاست در دیتاسنتر هتزنر آلمان واقع شده است و یکی از پایدارترین سرویس‌های میزبانی وب به شمار می‌رود. این هاست برای کسانی مناسب است که قصد دارند وبسایت خود را در خارج از ایران و روی هاست با کیفیت و دارای پایداری ۹۹.۹۹ درصد میزبانی کنند.

هاست سی پنل آلمان از سرور با هارد پرسرعت SSD و وب سرور قدرتمند لایت اسپید تشکیل شده و کنترل پنل محبوب سی پنل را به همراه دارد که دارای بهترین رابط کاربری است. این سرویس به صورت هفتگی از اطلاعات سایت شما بک‌آپ می‌گیرد و آن‌ها را در لوکیشن متفاوتی ذخیره می‌کند؛ که باعث می‌شود هرگز اطلاعاتتان از دست نرود.

با توجه به مزایای بالا، می‌توانید با خیالی راحت در این هاست اقدام به راه‌اندازی سایت خود بکنید و بدون داشتن دغدغه مشکلات فنی و قطعی سایت، کسب و کارتان را در مسیر پیشرفت قرار داده و به کسب درآمد بپردازید.

خرید هاست سی پنل آلمان

خرید هاست سی پنل آلمان برای مدیران سایت چه مزایایی دارد؟

همانطور که گفتیم، هاست سی پنل آلمان با کنترل پنل محبوب سی پنل همراه است که برای مدیریت سایت عالی می‌باشد. سی پنل می‌تواند به شما کمک کند تا بر سایت و سرور خود نظارت بیشتری داشته باشید. همچنین می‌توانید با استفاده از طیف گسترده ابزارهای این کنترل پنل که مخصوص مبتدیان طراحی شده‌اند، به راحتی و بدون داشتن دانش تخصصی و فنی به استفاده از آن بپردازید.

نصب وردپرس با سی پنل آسان‌تر است

اگر با پروتکل انتقال فایل یا phpMyAdmin آشنایی نداشته باشید، نصب وردپرس می‌تواند کمی دشوار باشد. اما این کار از طریق سی پنل بسیار راحت خواهد بود. کافیست در گوگل یک جستجوی کوتاه انجام دهید تا دستورالعمل دقیق نصب وردپرس از طریق سی پنل را پیدا کنید!

با سی پنل می‌توانید از سایت خود بک‌آپ تهیه کنید

گاهی اوقات مشکلاتی برای سایت ایجاد می‌شود که تنها راه حل آن‌ها، بازگشت به نسخه قبلی سایت است. در چنین مواقعی اگر هاست سی پنل آلمان داشته باشید، دیگر نیازی به نگرانی نخواهد بود چون این کنترل پنل دارای قابلیت پشتیبان‌گیری از سایت است که استفاده منظم از آن می‌تواند بسیار مفید باشد.

هاست سی پنل آلمان

سی پنل به شما در استفاده از FTP کمک می‌کند

FTP به شما این امکان را می‌دهد که به سرور خود دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید از این قابلیت برای نصب وردپرس، آپلود، ویرایش و حذف فایل‌هایی مثل عکس، تم و پلاگین (افزونه) استفاده کنید. سی پنل به شما کمک می‌کند تا FTP خود را پیدا کرده و با استفاده از آن، سایتتان را مدیریت کنید.

ویژگی‌ها و امکانات هاست سی پنل آلمان

هاست cPanel آلمان علاوه بر مزایایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، ویژگی‌ها و امکاناتی دارد که آن را به بهترین هاست تبدیل می‌کنند. بخشی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هاست را در ادامه آورده‌ایم:

  • هارد SSD با سرعت بالا
  • سیستم عامل لینوکس و زبان php و html
  • دارای سی پنل آخرین نسخه
  • دارای لایت اسپید و MYSQL
  • دارای امکان رمزنگاری پوشه‌ها، امکان ریدایرکت، فایل منیجر و ...

هاست cPanel آلمان را از کجا تهیه کنیم؟

سی پنل یک کنترل پنل است که با کمک آن می‌توان هاست خریداری‌شده را مدیریت کرد. همانطور که در این مقاله بررسی و نتیجه‌گیری کردیم، چه در داخل ایران مستقر باشید و چه در خارج، یکی از بهترین هاست‌هایی که می‌توانید تهیه کنید هاست cPanel آلمان است.

این هاست مزایای بسیاری از جمله کیفیت عالی، سرعت بالا، دسترسی و استفاده راحت (بدون نیاز به دانش فنی)، امنیت کافی و ... دارد که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم. اگر به هاست cPanel آلمان علاقه‌مند شده‌اید اما نمی‌دانید از کجا می‌توانید آن را تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما سایت امن اس اس ال است که سایتی معتبر در زمینه ارائه هاست و مدیریت سایت می‌باشد.

هزینه‌ای که سایت امن اس اس ال برای خرید هاست سی پنل آلمان دریافت می‌کند مناسب بوده و در قالب پنج پلن مختلف ارائه می‌شود که می‌توانید بر اساس نیاز و بودجه خود، از میان آن‌ها انتخاب کنید. پشتیبانی این سایت بعد از خرید هاست به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما بوده و مسئولیت صفر تا صد میزبانی سایت شما را بر عهده خواهد گرفت.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied