شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

بهترین هدایای تبلیغاتی برای استارت آپ ها

به‌دنبال راهی برای ماندگارشدن نام کسب‌وکار نوپای خود هستید؟ هدایای تبلیغاتی ساده‌ترین و در عین حال یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات از دیرباز به شمار می‌آیند. طبق گزارش وبلاگ FlyWheel 50% از بزرگسالان حداقل از یک هدیه تبلیغاتی به‌صورت مداوم استفاده می‌کنند و بیش از 85% آن‌ها، مشتریان وفادار برند هدیه‌دهنده هستند.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای استارت آپ ها

اگر به‌تازگی یک کسب‌وکار استارت‌آپی را آغاز کرده‌اید، لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای استارت آپ ها داشته باشید تا از آن به‌عنوان یک استراتژی بازاریابی حرفه‌ای برای ماندگاری در ذهن مشتریان و کارمندانتان، بهره ببرید.پیآ‌آ

هدیه تبلیغاتی؛ نردبانی برای برندسازی استارت‌آپ‌ها

پیش از آنکه به سراغ لیست بهترین هدایای تبلیغاتی برای استارت آپ ها برویم، باید بدانیم چرا باید برای خرید گیفت تبلیغاتی هزینه کنیم؟

بیایید این مسئله را با یک نگاه ساده بررسی کنیم؛ یک تبلیغ دیجیتال پس از چند ثانیه محو خواهد شد. یک ایمیل یا پیامک تبلیغاتی به‌سرعت از تلفن همراه مشتریان شما پاک خواهد شد. یک بنر تبلیغاتی پس از مدتی جایش را به تبلیغ جدیدی از برند دیگری خواهد داد. اما یک هدیه فیزیکی، می‌تواند ماه‌ها و گاه حتی سال‌ها همراه مشتریان و همکاران شما باقی بماند.

از طرف دیگر، هدایای تبلیغاتی یک راه حل ساده، خلاقانه و متمایز برای برندینگ استارت‌آپ شما هستند.

  • آیا برندی جوان و پرانرژی هستید؟ یک ماگ خلاقانه به مشتریانتان هدیه دهید.
  • آیا برند لوکس و گران‌قیمتی دارید؟ یک فلش تبلیغاتی شکیل انتخاب مناسبی برای شماست.
  • آیا مشتریان شما خاص و برگزیده هستند؟ هدایای تبلیغاتی نفیس را در سبد خرید خود بگنجانید.

انتخاب هوشمندانه یک هدیه بیزنسی، چهره جدیدی به کسب و کار ما هدیه می‌دهد. کافی است از میان ده‌ها هدیه تبلیغاتی موجود در بازار، بهترین را با توجه به شخصیت برندمان انتخاب کنیم تا تاثیرگذاری را به اوج خود برسانیم.

هدایای تبلیغاتی مناسب چه زمانی هستند؟

رویدادها و مناسبت‌ها، بهترین زمان برای هدیه‌دادن برندها به شمار می‌آیند. اگر مجری، اسپانسر یا برگزارکننده یک رویداد در اکوسیستم استارتآپی خود هستید، استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه می‌تواند شما را در ذهن مخاطبانتان ماندگار کند.

از طرف دیگر، در مناسبت‌های خاص، جشن‌ها و اعیاد می‌توانید با هدایایی که یادآور برند هستند، علاوه‌بر قدردانی از کارمندان و همکارانتان، یاد خود را در منزل و محیط کار آن‌ها، برای همیشه تازه نگه دارید.

36d72745-9cb9-46d9-b73d-a32f07dfa7bd

معرفی 5 نمونه از بهترین هدیه های تبلیغاتی برای استارت آپ ها

انتخاب یک هدیه تبلیغاتی، به دو عامل مهم بستگی دارد؛ میزان بودجه شما و مخاطبی که برای آن‌ها درحال تهیه هدیه هستید. در ادامه این مقاله، 5 نمونه از محبوب‌ترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی را معرفی می‌کنیم تا با هر میزان بودجه و هر مخاطبی، به‌راحتی بهترین هدیه را انتخاب کنید.

1-لیوان تبلیغاتی؛ یکی از بهترین ظروف تبلیغاتی برای استارت‌آپ‌ها

اگر به‌دنبال یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه، اقتصادی، ماندگار و کاربردی هستید، قطعا هیچ گزینه‌ای بهتر از ماگ و لیوان تبلیغاتی نخواهید یافت. یک لیوان تبلیغاتی باکیفیت می‌تواند به خلاقانه‌ترین شکل ممکن لوگوی بیزنس را با خود حمل کند و با هر بار استفاده، نام شما را در ذهن مخاطبانتان زنده کند.

معمولا لیوان‌های تبلیغاتی را می‌توانید در نمونه‌های سرامیکی، پلاستیکی، یخی و با طرح اختصاصی خود سفارش دهید. این هدایای ارزنده به کمک یک طرح و رنگ زیبا، بهترین نتیجه را برای کمپین‌های تبلیغاتی کسب‌وکار کوچک شما ایجاد خواهند کرد.

2-اسپیکر تبلیغاتی؛ هدیه‌ای خاص و ارزنده

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای استارت آپ ها، اسپیکرها هستند. اگرچه اسپیکرهای تبلیغاتی کاربرد زیاد و ظاهر بسیار مطلوبی دارند، اما هزینه بالای تهیه آن‌ها، این هدایای تبلیغاتی را در دسته هدایای تبلیغاتی لوکس و خاص قرار می‌دهد.

اسپیکرهای تبلیغاتی وایرلس یا بلوتوثی با ظاهری منحصر به فرد، انتخابی ماندگار برای ایجاد تمایز میان شما و برندهای دیگر خواهند بود.

3-تیشرت تبلیغاتی؛ ارزان اما کاربردی!

زمانی که لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی تهیه می‌کنیم، تیشرت‌های تبلیغاتی جایگاه ویژه‌ای دارند. به خلاقیتتان پر و بال بدهید؛ لزومی ندارد تیشرت تبلیغاتی محدود به یک آرم چاپ‌شده کوچک باشد.

یک طراحی خلاقانه در تیشرت‌های تبلیغاتی، مشتریان را به سفیران برند شما تبدیل می‌کند، در کارکنان احساس تعلق پدید می‌آورد و به سر و روی سازمان، شکلی یکپارچه می‌بخشد.

2220a110-f119-411d-8290-7c58c09760e2

4-هدایای نفیس؛ هدیه تبلیغاتی برای مشتریان خاص

هدایای نفیس تبلیغاتی، معمولا قیمتی بالاتر از گزینه‌های دیگر این لیست دارند. قلم‌های نفیس، کتب ارزشمند، تابلوهای گران‌قیمت و جعبه‌های پذیرایی شکیل، راهکاری برای ایجاد یک ارتباط قدرتمند میان شما و مشتریان و همکاران خاص مجموعه استارت‌آپی هستند.

5-هدایای تبلیغاتی خلاقانه؛ تیر خلاص تاثیرگذاری در استارت‌آپ‌ها

اگر به سراغ خلاقیت برویم، لیست بی‌انتهایی از هدایای تبلیغاتی پیش رویمان خواهیم داشت. یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه می‌تواند ارزان‌قیمت باشد با این حال تاثیر زیادی بر مشتریان شما بگذارد.

پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب بهترین گزینه از میان هدایای تبلیغاتی مختلف با مشاوران فروشگاه‌های تخصصی این حوزه مشورت کنید.

توکاگیفت، برترین فروشگاه آنلاین خرید هدیه تبلیغاتی در کشور

توکاگیفت یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مجموعه‌های فروش هدایای تبلیغاتی به‌صورت آنلاین در ایران است که افتخار همکاری با بزرگترین برندهای کشور در زمینه طراحی و تهیه هدایای تبلیغاتی آن‌ها را داشته است. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه، بیشترین تاثیرگذاری را برای تبلیغات از طریق هدایای تبلیغاتی داشته باشید، کافی ا‌ست از طریق آدرس Tokagift.com سری به محصولات این برند خوشنام بزنید.

مشاوران توکاگیفت شنبه‌ تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنجشنبه‌ها از ساعت 9 الی 14 از طریق شماره تماس 02188395093 و 02188395072 همراه شما هستند تا ضمن مشاوره و راهنمایی برای خرید بهترین هدایای تبلیغاتی و سازمانی، تجربه‌ای خوش از قرارگرفتن در مسیر تبدیل‌شدن به برندی آشنا و معتبر را رقم بزنند.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied