شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

درخواست و گرفتن وقت سفارت های اروپایی

گرفتن وقت سفارت های اروپایی یکی از سخت ترین و پر دردسر ترین شرایط برای دریافت ویزای کشور مورد نظر شما می باشد. به خاطر پرطرفدار بودن کشورهای اروپایی و مناسب بودن این کشورها برای زندگی افراد زیادی هستند که هم اکنون تصمیم دارند که به دنبال راهی باشند تا بتوانند در مدت زمان کوتاه تری وقت سفارت اروپایی خود را دریافت نمایند.

درخواست و گرفتن وقت سفارت های اروپایی

کشورهای پرطرفدار که در ادامه به آن خواهیم پرداخت نیاز به شرایط سخت و زمان بری دارند. پس در ادامه همراه ما باشید تا درباره گرفتن وقت سفارت های اروپایی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

تغییر روند در گرفتن وقت سفارت های اروپایی و کشور آلمان

گرفتن وقت سفارت های اروپایی از جمله گرفتن  وقت سفارت آلمان  مراحل و روش های مخصوص به خود را دارد و در حال حاضر به صورت حضوری به افراد وقتی داده نمی‌ شود اما افراد علاقمند به دریافت وقت سفارت آلمان می توانند مبلغ ۳۰۰ هزار تومان را که به تازگی طبق به روز رسانی که به عمل آمده به ۴۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده، به حساب شرکتی که خود سایت مخصوص سفارت آلمان معرفی نموده، واریز نمایند و بعد از آن طبق اطلاعات پرداختی پس از گذشت ۲۴ ساعت می‌ توانند وقت خود را رزرو نمایند. به هر حال تنها به صورت اینترنتی می توان برای اخذ وقت سفارت آلمان اقدام نمود اما برای یکبار هم که شده پیشنهاد می‌ شود که برای اخذ وقت سفارت آلمان به‌ خوبی ابتدا تحقیق نمایید و سپس برای این منظور اقدام کنید.

تغییرات روند اخذ ویزای شینگن آلمان

با توجه به افزایش تعداد متقاضیان برای اخذ ویزای شینگن آلمان، سفارت این کشور اقدام به تغییر ارائه وقت سفارت برای متقاضیان نموده است و در حال حاضر نیز در گرفتن وقت سفارت های اروپایی تغییراتی وجود داشته و کشور آلمان نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد. به این ترتیب افراد باید حتما به صورت اینترنتی برای گرفتن وقت سفارت های اروپایی اقدام کنند و ابتدا باید در تاریخ و ساعتی که برای آنها مشخص شده و برای جلوگیری از ایجاد صف های طولانی و بی نظمی در برابر سفارت، تنها یک بار حضور خود را در این سفارت به عمل آورند.

نحوه دریافت وقت سفارت هلند چگونه است؟

بسته به آنکه هدف شما برای سفر به هلند و اقامت در این کشور چیست، نحوه دریافت  وقت سفارت هلند  نیز متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر شما با هدف تجارت یا اهداف کاری تصمیم به ورود به کشور هلند را داشته باشید آنگاه برای یک الی دو هفته بعد شما می توانید وقت سفارت هلند را دریافت نمایید. در غیر این صورت ممکن است که سفر شما اندکی با تاخیر بیشتری صورت بگیرد حتی اگر دعوت نامه نیز داشته باشید می توانید در مدت زمان کوتاه تری به این کشور سفر نمایید ولی اگر دعوت نامه ای نداشته باشید آنگاه وقت سفارت برای شما حدود ۳ ماه دیرتر تعیین خواهد شد. به هر حال شما مجبور خواهید بود که در طول مدت زمانی که برای شما تعیین شده است صبر پیشه کنید.

هزینه گرفتن وقت سفارت های اروپایی به چه صورت است؟

با توجه به اطلاعاتی که به تازگی به دستمان رسیده است، می‌ دانیم که هزینه وقت سفارت هلند همانند گرفتن وقت سفارت های اروپایی در حدود ۶۰۰ هزار تومان می باشد. این هزینه تنها برای آن است که شما وقت سفارت این کشور را به دست آورید و هزینه های صندوق این سفارت به طور کامل بر عهده متقاضی خواهد بود و بسته با آنکه نوع ویزایی که مایل به دریافت آن هستید چه می باشد، هزینه های داخل سفارت نیز متفاوت خواهد بود. به طور مثال برای درخواست ویزای توریستی این کشور شما مجبور به پرداخت ۶۰ یورو به سفارت این کشور هلند خواهید بود. البته در این شرایط اگر شما مشاور و یا متخصصی را در نظر داشته باشید و از او مشاوره دریافت کنید نیاز به پرداخت ارقام بالاتری می باشید.

وقت سفارت اسپانیا

گرفتن وقت سفارت های اروپایی تا کنون یکی از سخت ترین موارد در میان اخذ وقت ویزا همه کشورهای جهان بوده است. از این رو چندان عجیب نیست که کشورهای پرطرفداری مانند اسپانیا نیز روند گرفتن وقت سفارت بسیار سختی داشته باشد. متقاضیان اخذ ویزای شینگن اسپانیا ابتدا باید تمامی مدارک لازم را فراهم آورند و برای اخذ ویزای اسپانیا به دفتر خدمات ویزای این کشور مراجعه کنند‌. همچنین تنها افرادی می‌ توانند به اسپانیا سفر کنند که بیش از ۱۴ روز از تزریق دوز آخرین واکسن آنان گذشته باشد.

 بنابراین توصیه ما این است که اگر کسی به دنبال کسب وقت دریافت ویزا می باشد، باید ابتدا تمامی دوز های لازم واکسن خود را دریافت کرده باشد تا اگر ویزای او به دستش رسید راحت تر بتواند در زمان مقرر به کشور اسپانیا سفر کند. تعیین  وقت سفارت اسپانیا  در کشور ایران توسط کارگزاری های مختلفی انجام می شود که اگر شما تعیین وقت سفارت این کشور را بر عهده کارگزاری های مختلف بگذارید مجبور به پرداخت هزینه های متفاوتی خواهید بود.

توجه کنید که اگر به صورت حضوری برای اخذ وقت سفارت فوری اقدام نمایید هیچ تاثیری بر روی زمان جوابدهی شما نخواهد داشت و جواب شما نهایت تا ۱۴ روز کاری بعد صادر خواهد شد. از همین رو بسیار مهم است که در این بازه زمانی شما تنها به توصیه‌ های کارگزاری که از کمک های آن استفاده می کنید عمل نمایید تا بتوانید بدون هیچ گونه اشتباه موفق به دریافت ویزای خود شوید. پرداخت کلیه هزینه های داخل سفارت بر عهده متقاضی می باشد و کارگزاری تنها هزینه مربوط به ارائه توصیه های خود را دریافت می کند.

روند اخذ وقت سفارت اتریش و گرفتن وقت سفارت های اروپایی

کارگزاری های مختلفی هستند که امروزه جهت گرفتن وقت سفارت اتریش و گرفتن وقت سفارت های اروپایی، به شما کمک خواهند نمود به عنوان مثال ممکن است که اخذ وقت سفارت اتریش چندان هزینه‌ بر نباشد اما زمانی که شما به این کارگزاری ها جهت دریافت کمک مراجعه می کنید بیش از ۷۰۰ هزار تومن هزینه برایتان به همراه خواهد داشت. کارگزاری ها به شما کمک می کنند که تمام مراحل و اصول را به ترتیب و بدون اشتباه طی نمایید، به عنوان مثال شما ابتدا باید جهت انگشت نگاری و تحویل مدارک خود ۲۴ یورو را بپردازید و این هزینه را به کارگزاری مورد نظر خود پرداخت نمایید تا تمامی مراحل به طور قانونی برای شما به پایان رسد.

نکته مهم این است که اگر شما به صورت خانوادگی قصد مهاجرت دارید باید هر کدام از افراد خانواده به صورت مجزا وقت سفارت تعیین نمایند. تنها با مدارک پزشکی و یا ارائه دعوتنامه خواهید توانست که گرفتن وقت سفارت های اروپایی و وقت سفارت اتریش را به انجام رسانید و بدون یکی از این دو مورد شما موفق به گرفتن وقت سفارت های اروپایی نخواهید بود. دقت نمایید که در هنگام ارسال ایمیل برای اخذ فوری وقت سفارت اتریش نیاز دارید که یک کدام از این مدارک را اسکن شده برای سفارت ارسال نمایید.

هزینه درخواست ویزای اتریش

 هزینه درخواست ویزای اتریش برای هرکس متفاوت است و بسته به اینکه شما چه نوع ویزایی دریافت می کنید و نوع ویزایی که دریافت می کنید چگونه است، این هزینه ها ممکن است متفاوت باشد. دقت کنید که در کنار تمامی این هزینه‌ ها شما باید هزینه درخواست  وقت سفارت اتریش  را به کارگزاری مورد نظر خود به طور جداگانه پرداخت کنید که ممکن است بیش از ۷۰۰ هزار تومان هزینه برای شما به همراه داشته باشد.

اخذ وقت سفارت دانمارک چگونه می باشد؟

جهت اخذ ویزای دانمارک و گرفتن وقت سفارت های اروپایی به جز موارد گفته شده اصول و قوانین دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال برای اخذ ویزای دانمارک شما نیاز به انجام مصاحبه ندارید و تنها برای اخذ  وقت سفارت دانمارک  نیاز دارید که مدارک خود را به طور کامل به سفارت دانمارک تحویل دهید و برای انجام چند امور مانند انگشت نگاری به دفتر کارگزاری ویزای دانمارک مراجعه نمایید. بعد از صدور درخواست شما ۱۴ الی ۲۱ روز بعد ویزای شما صادر خواهد شد، اما نکته قابل توجه این است که شما برای اخذ ویزای خود نیاز به ارائه یک دعوتنامه دارید و بدون این دعوتنامه ویزای کشور دانمارک به شما تعلق پیدا نمی‌ کند.

نکته حائز اهمیت این است که در دعوت نامه ای که شما به سفارت ارسال می کنید باید اعضای خانواده شما یا یک دوست و یا یک شرکت از شما درخواست حضور در این کشور را کرده باشد. به عنوان مثال در متن دعوت نامه باید ذکر شود که رابطه میان شخص دعوت کننده و شما چه می باشد و یا شما تا چه مدت زمان نیاز به اقامت خواهید داشت و همچنین آدرس دعوت کننده و محل اقامت شما یا شغل دعوت کننده و یا شغل شما باید در این دعوتنامه ذکر شده باشد. توجه نمایید که اگر برای حضور در کشور دانمارک و اخذ ویزای خود، دعوت نامه ای را ارسال نکنید، درخواست ویزای شما به سرعت رد خواهد شد.

نکات مهم جهت اخذ ویزای دانمارک

گرفتن وقت سفارت های اروپایی و به خصوص گرفتن وقت سفارت دانمارک نیاز به رعایت یک سری از قوانین دارد. به عنوان مثال حتی گردش حساب شما و تعداد تراکنش های انجام شده شما حائز اهمیت می باشد. هر چه تعداد تراکنش شما در حسابتان بیشتر باشد، شانس شما برای اخذ ویزایتان نیز بیشتر خواهد بود و گردش حساب شما کاملا بر روی سرعت روند اخذ ویزایتان تاثیر مثبت خواهد گذاشت. این گردش حساب در طول سه ماه اخیر قبل از ارائه درخواست شما برای وقت سفارت دانمارک بررسی خواهد شد بنابراین توجه به این موضوع را از یاد نبرید. برای دریافت وقت سفارت میتوانید از لینک زیر اقدام نمایید. https://safarito.net/embassy-appointments

***

این مطلب رپورتاژ بوده و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied