شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تور تابستان 1401؛ از تفریح تا حراج‌ تابستانی برندهای معروف!

با نزدیک‌شدن به فصل تابستان ممکن است بسیاری از مسافران و گردشگران دغدغه یک سفر جذاب را با تور تابستان 1401 در ذهن داشته باشند.

تور تابستان 1401؛ از تفریح تا حراج‌ تابستانی برندهای معروف!

با نزدیک‌شدن به فصل تابستان ممکن است بسیاری از مسافران و گردشگران دغدغه یک سفر جذاب را با تور تابستان 1401 در ذهن داشته باشند. هر گردشگری برای مسافرت در فصل تابستان، هدفی دارد لذا تعدادی از مسافران امکان دارد که در تفریح در سواحل را ترجیح دهند در حالی که عده‌ای نیز ممکن است علاوه بر تفریحات سواحل، گردشگری خرید را نیز در تور تابستان مد نظر داشته باشند. در این میان یکی از مهم‌ترین مقاصد جذاب و به‌صرفه برای مسافران ایرانی کشور ترکیه می‌باشد که به ویژه دو شهر مهم و توریستی آن نظیر آنتالیا و استانبول در تور تابستان پاسخگوی انواع تقاضاها و قدرت خرید گردشگران است.در تور تابستان ترکیه می‌توان انواع تفریحات نظیر رفتینگ، گلف‌بازی، آفتاب‌گیری، غواصی، سافاری، جت‌اسکی، تفریح در پارک‌های آبی و دیگر ورزش‌های آبی را تجربه کرد البته گردشگری خرید و حراج‌های تابستانی که در مراکز خرید آنتالیا و استانبول توانسته است در فصل تابستان خیل عظیمی از مسافران ایرانی را به خود جذب نماید. البته به جز این تفریحات بازدید از مکان‌های تاریخی و طبیعی و شکم‌گردی در رستوران‌ها و کافه‌های معروف این شهرها در تور تابستان بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است.

 

تور استانبول؛ از تفریح با کشتی‌های کروز تا خریدگردی!

تور تابستان برای مسافران ایرانی بدون بازدید از شهر توریستی استانبول تقریبا غیرممکن است چرا که این مقصد گردشگری با انواع تفریحات و سرگرمی‌های خود در میان مقاصد تورهای خارجی می‌تواند گردشگران زیادی را با تور استانبول تابستان 1401 به خود جذب کند. سواحل رویایی و متنوع استانبول با کوه‌های پوشیده از درختان سبز کاج، چشم‌اندازهای بدیع از دریای نیلگون، حمام آفتاب، تفریحات آبی و بازید از جزایر حیرت‌انگیز پرنس در تور تابستان ترکیه بسیار دل‌پذیر خواهد بود. البته فعالیت و تفریحاتی نظیر ماهیگیری، کوهنوردی، طبیعت گردی و دور شدن از شلوغی شهر با دیدار از روستای پولونزکوی استانبول تجربه آشنایی شما با غذاها و آداب و رسوم لهستانی را نیز مهیا می‌سازد. سفر با تور تابستان به مقصد استانبول می‌تواند گشت‌زدن با کشتی‌های کروز لوکس، تفریح در پارک آبی دلفین، تفریح در شهربازی ویالند و تجربه بکر خرید در حراج‌های تابستانی را به مسافران عزیز هدیه دهد.

حراج‌های برندهای معروف خارجی و ترکیه‌ای در تور تابستان بسیار وسوسه‌انگیز و فوق‌العاده بوده که به ویژه در اوایل خرداد از مسافران و گردشگران استقبال می‌کند. در این بازه زمانی بیشتر مراکز خرید و فروشگاه‌های این شهر اجناس خود را با تخفیف 20 تا 50 درصد به مسافران ارائه می‌دهند. برای اینکه بتوانید خریدهای خوبی را در تور تابستان استانبول انجام دهید می‌بایست از بهترین زمان خرید در این مقصد توریستی مطلع باشید. حراج تابستانی، حراج قبل از ایام کریسمس و حراج تعطیلات عید در مراکز خرید استانبول مال، فروم، اوتلت اولویوم، کانیون مال، اپتیمیوم اوتلت و بی اوغلوایش می‌تواند به حس کنجکاوی و تنوع‌طلبی مسافران پاسخ مناسب بدهد. بهترین برندهایی را که در تور تابستان به مقصد استانبول می‌توانید بخرید عبارتند از زارا، آدیداس، گوچی، ال جی، سامسونگ و نایک می‌باشند.

 

df996760-8138-4f66-92f3-1c02d401e289

تور آنتالیا؛ از تفریحات آبی تا فستیوال‌های متنوع!

آنتالیا یکی از مقاصد جذاب و دیدنی بوده که بسیاری از گردشگران در تور آنتالیا تابستان 1401 نیز به آن سفر خواهند کرد. از هتل‌های معروف و مجهز آنتالیا گرفته تا ورزش‌های آبی و فستیوال‌های خرید توانسته است طیف وسیعی از جاذبه‌ها را در این مقصد به وجود آورد. تفریح در پارک‌های آبی نظیر لند آو لجندز، آفتاب‌گرفتن در سواحل، جت‌اسکی، موج‌سواری، غواصی و دیگر ورزش‌های آبی از محبوب‌ترین تفریحات گردشگری در تور تابستان به مقصد آنتالیا هستند.

یکی دیگر از فعالیت‌های توریستی و اقتصادی که اکثر کشورها برای رونق بخشی به اقتصاد محلی یک مقصد گردشگری انجام می‌دهند، احداث بازارها، بازارچه‌ها و مراکز خرید است که به ویژه در تور تابستان 1401 نیز می‌تواند مسافران را به خود جذب کنند. باید توجه داشت که مسافران در سفر به آنتالیا می‌توانند دو هدف عمده داشته باشند؛ دسته اول کسانی هستند که به قصد خرید ارزان راهی این شهر توریستی می‌شوند و دسته دوم کسانی هستند که قصد تفریح در سواحل و دریا را داشته ولی همراه آن به مراکز خرید هم سر می‌زنند. به هر حال در در تور تابستان 1401 جزو هر کدام از دو دسته ذکرشده باشید می‌بایست از بهترین زمان خرید در آنتالیا مطلع باشید. برای خریدهای ارزان آنتالیا از ماه دسامبر و یا اوایل ژانویه اقدام به مسافرت کنید که مارکز خرید تخفیف‌های قابل توجهی یعنی از 50 تا 60 درصد ارائه می‌دهند. اما کسانی که هم قصد تفریح و خرید را با هم دارند پیشنهاد می‌کنیم در اواخر فصل بهار و تابستان به آنتالیا سفر کنند. اجناسی نظیر پوشاک، زیورآلات، فرش‌های دست‌باف محلی، مصنوعات سفالی، انواع پارچه و ادویه از پرفروش‌ترین اجناس در تور تابستان آنتالیا می‌باشند.

 

1be9eec9-3967-4eb9-8c6a-91e8455248ba

تور تابستان 1401 با سلام پرواز

اگر جزو آن دسته از مسافرانی هستید که قصد سفر به ترکیه را دارید پیشنهاد می‌کنیم از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر و مجری مستقیم تورهای ترکیه اقدام به تهیه تور تابستان 1401 نمایید. دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری سلام پرواز به عنوان مجری مستقیم تورهای ترکیه و سایر تورهای خارجی، آماده خدمت‌رسانی به تمامی مسافران عزیز می‌باشد. سلام پرواز با ارائه انواع پکیج‌های مختلف تور تابستان آنتالیا و استانبول در سایت خود به نشانی salamparvaz.com به دنبال افزایش سطح رضایت مسافران و گردشگران گرامی می‌باشد. از متقاضیان سفر با تور تابستان به مقصد ترکیه خواهشمندیم که با مراجعه به سایت پکیج مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق تماس با شماره 22221500 با کارشناسان تور ترکیه سلام پرواز، تور مورد نظر خود را رزرو نمایند.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied