شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

گوشی هوشمند آنر X7 با شعار "به زیبایی هرچه تمام‌تر" عرضه شد

برند آنر از نظر طراحی، یک برند قدرتمند در میان رقباست. این برند با حضور طراحان موفق خود توانسته است گوشی‌های هوشمند آنر را متفاوت‌تر از سایر برندها به بازار عرضه کند.

گوشی هوشمند آنر X7 با شعار "به زیبایی هرچه تمام‌تر" عرضه شد

مدیا‌پردازش و هماتلکام، دو شرکت ایرانی فعال و معتبر در حوزه‌ی گارانتی گوشی‌های هوشمند، در حرکتی هماهنگ و طی مراسمی رسمی در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۱ به معرفی گوشی هوشمند آنر X7 پرداختند. این گوشی با طراحی شیک خود سلیقه هر مخاطبی را به چالش می‌کشد.

 

انتخاب گوشی هوشمند آنرX7 ، انتخاب یک سبک زندگی است.

گوشی آنر X7  همراهی واقعی برای شماست. ظرافت و زیبایی هرچه تمام‌تر این مدل، تصویری از زندگی مدرن و لوکس به سبک آنر را بازتاب می‌دهد. از ایده‌های طراحیِ خلاق در این گوشی ادغام حس‌گر اثر انگشت با دکمه پاور است که می‌توانید در کنار فریم گوشی از آن استفاده کنید. فناوری تشخیص چهره نیز به قابلیت‌های آنر X7 اضافه شده و برای باز کردن رمز گوشی تنها به لمس آن نیاز دارید. سبک زندگی آنر به دلیل طراحی و دقت در جزئیات، منحصر به فرد است.

 

چهار دلیل برای انتخاب گوشی هوشمند آنر X7

آنر X7 زمان بیشتری را در دست‌های شما سپری خواهد کرد تا بر روی استند شارژر! ظرفیت باتری در این مدل گوشی، ماندگاری شگفت ‌انگیزی دارد. این گوشی هوشمند با ظرفیت باتری 5000 میلی ‌آمپر ساعت، اجازه 20 ساعت تماشای ویدیوی آنلاین و یا 49 ساعت تماس تلفنی بدون وقفه را می‌دهد. شارژر سریع 22.5 واتی این مدل از سری ایکس انرژی کافی برای تماشای 3 ساعت ویدیو را پس از 10 دقیقه شارژ دارد.

این گوشی با 4 گیگابایت حافظه رم و 2 گیگابایت رم مجازی و 128 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشی منصفانه از سرعت عملکرد آنر ارائه می‌دهد. آنر X7 تکنولوژی مخابراتی 4G را پوشش می‌دهد و توسط رابط کاربری Magic UI 4.2 بر پایه اندروید 11 اجرا می‌شود. این گوشی از خدمات گوگل جهانی پشتیبانی می‌کند.

 

پشتیبانی از سرویس‌های گوگل

این‌که با پشتیبانی گوگل چه چیزی به دست می‌آورید جوابی مفصل دارد، اما همین نکته که اگر قابلیت جستجو در گوگل که از ابتدایی‌ترین قابلیت‌های یک گوشی هوشمند است از شما گرفته شود چه چیز را از دست می‌دهید، قابل تصور نیست. گوشی هوشمند آنر X7 از سرویس‌های گوگل شامل دسترسی به نرم‌افزارهای گوگل و سرویس گوگل‌پلی‌استور، جی‌میل، یوتیوب، دریافت آپدیت‌های اندروید و به‌روز رسانی‌های امنیتی، و به طور کلی قابلیت‌هایی که به آن‌ها عادت کرده‌ایم، بهره می‌برد.

 

صحنه‌ تئاتر در مقابل دیدگان شما

نمایشگر بزرگ 6.74 اینچی با داشتن قابلیت Full View Display صحنه تئاتری است که در دست‌های شما رقم می‌خورد. نمایشگر آنر X7 از فناوری AMOLED استفاده می‌کند. بدین‌‌معنا که نمایش ویدیوهای پر تحرک و بازی‌ها با رنگ‌های واقعی‌تر و کیفیتی خوب همراه است. در مقابل نور مستقیم خورشید نیز صفحه نمایش خواناست و کیفیت مناسبی دارد. عملکرد نمایشگر آنر X7 با نرخ تازه‌سازی (رفرش ریت) 90 هرتز، امکان دسترسی سریع‌تر، روان‌تر و به طور کلی ساده‌تری را فراهم می‌کند.

 

استاندارد محافظت از چشم

گوشی هوشمند آنر X7 گواهینامه TÜV Rheinland برای کاهش نور آبی دارد. این استاندارد بر روی کیفیت رنگ‌ها بی‌تأثیر و برای جلوگیری از خستگی چشم بسیار موثر است. دیگر حالت‌هایeBook  وDark  نیز به ترتیب برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی و وب‌گردی، سلامت چشم را تضمین می‌کنند.

 

بهترین پردازنده در سری ایکس X Series

پردازنده جدید اسنپ‌دراگون 680 با تکنولوژی 6 نانومتری ساخته شده که توسط کمپانی کوالکام (Qualcomm) معرفی و در گوشی آنر X7 به کار رفته است. با این مدل از سری ایکس، تجربه‌ای بدون وقفه از تماشای ویدیو و بازی خواهید داشت.

 

خاطره‌نگاری به سبک آنر

با گوشی هوشند آنر X7 عکاسی حرفه‌ای را تجربه می‌کنید. جذابیت‌های چهارگانه این گوشی، ذائقه هنری شما را تغییر می‌دهد. این گوشی چهار لنز دوربین دارد که شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید، دو سنسور ماکرو و تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی می‌شود.

دوربین اصلی با الگوریتم ثبت بهینه تصویر، امکان ذخیره صحنه‌های شگفت انگیز را به شما می‌دهد. دوربین 5 مگاپیکسلی اولترا واید به کمک شما می‌کند تا از مناظر طبیعی و ساختمان‌ها به راحتی عکس بگیرید. دوربین تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی امکان عکس‌برداری پرتره (Portrait Mode) دارد. در این حالت سوژه اصلی در تصویر کاملا نسبت به پس‌زمینه تفکیک می‌شود و در نهایت 1 دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی که برای ضبط عکس‌های بزرگنمایی شده از اجسام کوچک بسیار مناسب است و می‌توانید عکس‌هایی با جزئیات دقیق و میکروسکوپی را با این دوربین ثبت کنید. دوربین سلفی به صورت ناچ قطره‌ای بر روی پنل گوشی قرار گرفته است. گرفتن سلفی‌های جذاب و برقراری تماس‌های ویدیویی با کیفیت را با این دوربین 8 مگاپیکسلی امتحان کنید.

گوشی هوشمند آنر X7 پنجره‌ای برای دیدن دنیایی از رنگ‌های زنده‌تر است. این گوشی در سه رنگ نقره‌ای تیتانیوم، آبی اقیانوسی و مشکی نیمه شب (خاکستری) عرضه می‌شود.

 

این نوآوری ساختار شکن و ساختار ساز است.

هر ساعت تغییرات جدیدی در دنیای فناوری و ارتباطات به وجود می‌آید و محصولات جدیدی به بازار عرضه می‌شوند. دشواری‌ انتخاب برند گوشی هوشمند و گارانتی مطمئن، شرکت‌های مدیا پردازش و هماتلکام را برای تحول خدمات گارانتی گوشی هوشمند در بازار ایران پیوند داده است. استانداردسازی نحوه ارائه خدمات پس از فروش و افزایش سطح کیفیت خدمات از جمله راهبردهای این دو شرکت در پاسخگویی به نیاز بازار است. گوشی ‌آنر  X7 با گارانتی 18 ماهه، هم‌اکنون در فروشگاه‌های معتبر گوشی هوشمند سراسر کشور و فروشگاه‌های آنلاین در دسترس خریداران می‌باشد.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied