شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چرا هتل کادوس رشت از بهترین هتل های شمال است؟

اگر قصد سفر به گیلان و تجربه اقامتی راحت و خاطره انگیز را دارید، به شما هتل 5 ستاره کادوس رشت را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل قدیمی که درسال 1361 تاسیس شده، جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 1391 مورد بازسازی قرار گرفت.

چرا هتل کادوس رشت از بهترین هتل های شمال است؟

هتل کادوس یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های رشت محسوب می شود که در بهترین منطقه شهر واقع شده است. این هتل 5 ستاره لوکس از امکانات و خدمات کامل و مطابق با استانداردها و معیارهای بین المللی هتلداری روز دنیا برخوردار است. شما می توانید جهت رزرو هتل رشت به سامانه رزرواسیون اقامت 24 مراجعه نموده و رزرو هتل کادوس را به راحتی انجام دهید.

 

اتاق های هتل کادوس رشت

ساختمان هتل کادوس دارای 5 طبقه و 96 باب اتاق و سوئیت لوکس است که از طراح بسیار چشم نواز و چیدمانی شیک برخوردارند. در تمامی واحدها از بهترین و باکیفیت ترین وسایل و تجهیزات استفاده شده و محیطی دلنشین و راحت برای رافه حال بیشتر مهمانان فراهم شده است.

اتاق های دوتخته

اتاق های دو تخته این هتل 5 ستاره فضایی دنج و بسیار تمیز دارند و دارای تخت دبل و یا دو تخت سینگل می باشند. زوج های جوانی که گیلان و شهر رشت را برای سفر ماه عسل خود انتخاب می کنند می توانند با رزرو هتل کادوس به عنوان یکی از بهترین هتل های رشت و انتخاب اتاق های دو تخته آن، اقامتی لذت بخش و سفری به یادماندنی را تجربه نمایند.

اتاق های سه تخته

اتاق های سه تخته هتل پنج ستاره کادوس رشت بهترین گزینه برای خانواده هایی است که دارای فرزند می باشند و یا گروه های دوستانه ای که با تعداد 3 نفر سفر می کنند. این اتاق ها دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل هستند و اقامتی راحت را فراهم می کنند. در اتاق های سه تخته نیز مانند اتاق های دو تخته تمامی امکانات و خدمات رفاهی در اختیار مهمانان گرامی قرار گرفته است.

سوئیت ها

سوئیت ها و آپارتمان های هتل کادوس رشت با فضایی وسیعتر و متراژ بالاتر میزبان مهمانان خواهند بود. این سوئیت های مجلل دارای اتاق خواب و اتاق نشیمن مجزا بوده و از امکانات و خدمات ویژه تری برخوردارند. سوئیت های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و آپارتمان های دو خوابه پنج تخته هتل کادوس بهترین گزینه برای اقامت خانواده ها یا گروه های مسافری تعداد بالا در شهر رشت به شمار می روند. از مهمترین امکانات و خدمات واحدهای اقامتی هتل کادوس رشت می توان به اینترنت، روم سرویس، پاورسوئیچ، سیستم پیشرفته اعلام و اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، مینی بار، صندوق امانات، کمد لباس، مبلمان شیک، صبحانه، چای ساز، قفل هوشمند کارتی و ... اشاره نمود. اقامت کودکان زیر 7 سال در هتل کادوس رایگان بوده و امکان پذیرش نفر اضافه در برخی از واحدهای اقامتی این هتل نیز فراهم شده است.

هتل کادوس رشت

موقعیت مکانی هتل کادوس رشت

هتل بزرگ کادوس با قرار گرفتن در بلوار منظریه که یکی از بهترین مناطق شهر رشت می باشد، از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار است. علاوه بر آب و هوای بسیار مطبوع این منطقه و آرامش دلپذیر آن، دسترسی راحت به مرکز شهر و جاهای دیدنی رشت از مزیت های اصلی موقعیت مکانی هتل کادوس محسوب می شود. مسافران می توانند با رزرو هتل کادوس رشت از سامانه رزرواسیون اقامت 24 و تجربه اقامتی دلنشین در آن، به اماکن و جاذبه های گردشگری همچون موزه رشت، بازار روز، باغ قدیمی محتضم، عمارت کلاه فرنگی، آرامگاه میرزا کوچک خان، پارک سبزه میدان، بقعه دانای علی، فرودگاه و ... نیز دسترسی خوبی داشته باشند.

امکانات و خدمات ویژه هتل کادوس رشت

هتل 5 ستاره کادوس که جزو بهترین و شاخص ترین هتل های رشت شناخته می شود، امکانات و خدمات ویژه ای را برای رفاه حال و رضایت خاطر مهمانان خود فراهم آورده است. این امکانات و خدمات مطابق با استانداردهای روز صنعت هتلداری در نظر گرفته شده اند و لذت اقامت را دو چندان می کنند.

ورودی، لابی و محوطه هتل

اولین چیزی که مهمانان را مجذوب خود می کند، ورودی هتل کادوس است. این ورودی با زیبایی هرچه تمام تر طراحی شده و در آن حوضی سفید رنگ با دو شیر طلایی خودنمایی می کند. لابی هتل با دکوراسیون چشم نواز و برخورداری از با کیفیت ترین و راحت ترین مبلمان و موسیقی زنده پیانو، فضایی آرامش بخش را برای استراحت مهمانان فراهم نموده است. محوطه هتل نیز با فضایی سرسبز و حوضی آبی رنگ که در اطراف آن آلاچیق های دنج قرار دارند، بهترین گزینه برای استراحت و دورهمی های دوستانه و محلی مناسب برای نشستن و گفتگو کردن است. وجود درختان متعدد، باغچه های زیبا، گلکاری های متنوع و فواره های منحصربفرد فضای هتل را بسیار دلپذیر نمودند. 

رستوران هتل

رستوران هتل کادوس در طبقه دوم واقع شده است و جزو بهترین و مجلل ترین رستوران های رشت محسوب می گردد. مهمانان می توانند در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی شمالی را با بالاترین کیفیت و لذیذترین طعم سفارش دهند. چیدمان دوست داشتنی و اجرای موسیقی زنده از جذابیت های این رستوران به شمار می روند که محیطی آرامشبخش، لوکس و دلنشین را برای صرف غذا فراهم آورده اند.

بوفه صبحانه هتل

اگر می خواهید با نوش جان کردن صبحانه ای عالی روز خود را به بهترین شکل آغاز کنید باید به سراغ بوفه صبحانه هتل کادوس بروید. این بوفه صبحانه انواع صبحانه ها و غذاهای سرد و گرم مانند عدسی، لوبیا، نیمرو، املت، سوسیس، ژامبون، کره، عسل، پنیر و ... را به همراه نوشیدنی های متنوع مانند قهوه، چای، نسکافه، دمنوش، آبمیوه های طبیعی و ... سرو می کند.

هتل کادوس رشت

کافی شاپ هتل

بهترین مکان برای سپری کردن اوقاتی خوش و ملاقات ها و قرارهای مختلف کافی شاپ هتل است. کافی شاپ هتل کادوس رشت با فضای بسیار شیک و دلنشین که از چیدمانی لوکس و دکوراسیون جذابی برخوردار است از مهمانان پذیرایی می کند. شما می توانید از منوی متنوع این کافی شاپ انواع گلاسه، شیک، بستنی، قهوه، کیک های ویژه و ... را سفارش دهید.

سالن اجتماعات

هتل کادوس دارای یک سالن اجتماعات بسیار شیک با ظرفیت 200 نفر است. این سالن که از تجهیزات کامل و به روز صوتی، تصویری و نورپردازی برخوردار است می تواند بهترین محل برای برگزاری مراسمات مختلف مانند جلسات اداری، همایش های سازمانی، ضیافت ها و جشن ها باشد. از دیگر امکانات و خدمات هتل کادوس رشت می توان به مواردی همچون پارکینگ، آرایشگاه، زمین تنیس، پارک کودک، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، باربری، لاندری، خانه داری، کافی نت، چایخانه سنتی، صندق امانات، تشریفات ویژه، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره نمود.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied