شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

دستگاه تصفیه آب آری یا خیر؟

با بررسی این مطلب که آبی که می نوشیم تا چه حد بر سلامتی ما تاثیر می گذارد، به این سوال پاسخ می دهیم که آیا سیستم تصفیه آب شهری آب سالم به ما تحویل می دهد؟

دستگاه تصفیه آب آری یا خیر؟

در ادامه یک راهنمای جامع در خصوص خرید دستگاه تصفیه آب مناسب ارائه می دهیم. با ما همراه باشید!

 

 

آیا به سیستم تصفیه آب شهری می توان اعتماد کرد؟

امروزه با رشد شهرنشینی و افزایش جمعیت در مناطق صنعتی مسئله آلودگی آب بسیار بیش از گذشته به یک موضوع اساسی بدل شده است. هر چند که آب موجود در لوله کشی شهری به ظاهر در تصفیه خانه های بزرگ تصفیه می شود، اما حقیقت این است که حتی این آب را هم نمی توان جزو آب های سالم طبقه بندی کرد!! چرا که از یک طرف در این تصفیه خانه ها برای از بین بردن آلودگی های آب از مواد گندزدای قوی همچون کلر استفاده می کنند که درست است بسیاری از آلودگی های آب را می گیرد اما چون خود کلر یک ماه شیمیایی است، به مرور عوارضی بر سر راه سلامتی انسان ایجاد می کند.

از طرف دیگر همانطور که می دانید، سیستم های لوله کشی آب هم اکثرا قدیمی هستند و به همین دلیل رسوب های بسیاری دارند که در حین جابجایی آب، این رسوب ها به درون آن نفوذ کرده و مشکل را بیشتر می کنند! یک محک بسیار خوب برای سنجش میزان رسوبات موجود در آبی که می نوشید، کتری منزل شماست!! کافیست سری به آن بزنید و نگاهی به رسوب هایی که داخل آن نفوذ کرده اند بیندازید. آن وقت احتمالا شگفت زده خواهید شد! به این موضوع فکر کنید که روزانه با مصرف آب لوله کشی شهری این حجم از رسوبات وارد بدن و کلیه شما شده و چه آسیبی که می تواند به آنها وارد آورد...

f9433072-6805-405f-ab8c-5a772ca287c3

آب تصفیه نشده نخورید!

چرا به دستگاه تصفیه آب نیاز داریم؟

در وهله اول اگر آدمی هستید که به سلامتی خود اهمیت می دهید، باید بدانید که مهم ترین عاملی که سلامتی شما را تضمین می کند و تا حدود زیادی باعث شادابی شما می شود، مصرف آب سالم است. کنترل فشار خون، آرتروز، سردردهای مداوم، بوی بد دهان، گرفتگی عضلات و بسیاری دیگر از مشکلات و بیماری‌ها وجود دارند که افراد زیادی را امرزه گرفتار خود کرده اند و احتمالا این سوال برای شما هم پیش آماده است که چرا انسان امروز بهره کمتری از سلامتی می برد؟ پاسخ فقط یک کلمه است: آب!

ما در صفحه "همه چیز در مورد تصفیه آب" تمامی نکات ضروری در مورد تصفیه آب و خرید دستگاه تصفیه آب مناسب را برشمرده ایم. این جامع ترین مطلبی است که می توانید دراین مورد پیدا کنید!

دقت کنید که تا چند سال پیش از این استفاده از دستگاه های تصفیه آب صرفا محدود به چند شهر ایران می شد که آب با کیفیتی برای نوشیدن در دسترس نداشتند و دستگاه های تصفیه آب فقط در این شهرها به فروش می رفتند. اما به مرور زمان و با ارتقای فرهنگ استفاده از آب سالم و نیز پس از اینکه برای بسیاری از  مردم ارتباط بین سلامتی شان و مصرف آب سالم محرز شد، استفاده از این دستگاه ها رواج بیشتری یافت و امروز در اکثر شهرهای ایران این دستگاه ها مشتریان خاص خود را دارند. دقت کنید که بهترین انواع این دستگاه ها آنهایی هستند که هم رسوبات آب آلوده را بگیرند و هم آنها را از وجود باکتری ها و میکروب های بیماری زا پاک کنند.

 

3e6a954a-3feb-4df2-a3e3-cc0946ef9003

دستگاه تصفیه آب آکوا پلاس

انواع دستگاه تصفیه آب لوتوس

خرید دستگاه تصفیه آب خود یک مبحث مهندسی بسیار پیچیده دارد و با توجه به تنوع شگفت انگیزی که امروز این دستگاه ها در بازار دارند، باید بسیار مراقب باشید که چه دستگاهی خریداری می کنید و به این موضوع توجه کنید که حتما دستگاهی باشد که نیاز شما را برآورده سازد.

جهت درک عمیق تر مطلب، ما در لوتوس سازان آذر دستگاه تصفیه آب را به شرح زیر دسته بندی می کنیم:

  1. دستگاه تصفیه آب فیلتراسیون
  2. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس RO

اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید، جهت بررسی و مقایسه دستگاه ها کلیک کنید!

در توضیح این دو گروه باید گفت که هر دو از طریق توالی یک سری فیلترها دست به تصفیه آب می زنند و آب را به گونه ای تصفیه می نمایند که تمامی گل و لای، رسوبات و شن ها از آن زدوده شده و همچنین تمامی آلودگی های بسیار ریز را هم که با چشم دیده نمی شوند، از آب می گیرند. منتها در روش RO مزیت بسیار بزرگی که وجود دارد این است که به علت وجود داشتن سیستم معکوس، تمامی املاح معدنی مورد نیازی را که در طی فیلتراسیون از آب گرفته شده بود، طی یک مرحله معکوس به آب برمی گرداند.

بنابراین شما آبی را می نوشید که هم از تمام آلودگی ها پاک است و هم مواد معدنی ضروری برای بدن را در خود دارد. همانطور که می بینید، بهترین انتخاب برای خرید دستگاه تصفیه آب، همان دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس یا RO است که در حقیقت سالم ترین آب را به شما تحویل می دهد.

 

e5070061-2401-4015-9f05-39c69e4df0e4

دستگاه تصفیه آب لوتوس

لوتوس سازان آذر مرجعی مطمئن برای خرید دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس

شرکت لوتوس سازان آذر با سالها سابقه در زمینه تامین و پخش دستگاه های تصفیه آب در ایران، همان مرجعی است که می تواند به شما کمک کند تا به دستگاه مورد نظرتان دست پیدا کنید! ما با در اختیار داشتن تیمی مجرب و نیز یک وبسایت فروشگاهی قدرتمند در زمینه فروش دستگاه های تصفیه آب می توانیم شما را بصورت رایگان در این زمینه راهنمایی کنیم تا درست ترین انتخاب را در خصوص خرید دستگاه تصفیه آب خانگی داشته باشید.

لوتوس سازان آذر همچنین با ارائه لوازم و قطعات مورد نیاز دستگاه ها و نیز با انجام کلیه خدمات پس از فروش و گارانتی آنها به یک مرکز معتبر و مورد اطمینان برای خرید دستگاه های تصفیه آب بدل شده است. لطفا از همین جا به سایت ما سر بزنید و مدل های مختلف دستگاه های ما را از نزدیک مشاهده نمایید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied