شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین عطر خنک مردانه مخصوص روزهای گرم تابستان!

با نزدیک شدن به روزهای تابستان دغدغه خیلی از آقایان شیک‌پوش و خوش‌پوش این است که برای تابستان و هوای طاقت فرسای این فصل از بهترین عطرهای خنک موجود استفاده نمایند. امروز قصد داریم بهترین عطر خنک مردانه مناسب برای فصل تابستان را به شما معرفی نماییم و توضیح مختصری در مورد هر یک از آن‌ها بدهیم، تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین عطر خنک مردانه مخصوص روزهای گرم تابستان!

 

چرا عطر زدن در فصل تابستان اهمیت زیادی دارد؟

با توجه به گرمای شدید فصل تابستان و تعرق بیشتر بدن در این فصل، اهمیت زیادی دارد که شما با استفاده از عطرها بوی بد عرق را از بین ببرید. افراد معمولا معیارهای مختلفی را برای خرید عطر در نظر می گیرند؛ برخی از افراد به ماندگاری و پخش بو اهمیت می دهند و برخی دیگر به رایحه عطر. در ادامه بهترین عطرهای خنک مردانه که در فصل تابستان استفاده می شوند را همراه با توضیح کوتاهی درباره آن عطر به شما معرفی خواهیم کرد.


استفاده از عطرهای گرم در تابستان ممنوع!

عطرها در دسته بندی کلی از نظر طبع به سه دسته گرم، خنک و ملایم تقسیم می شوند. عطرهای گرم، عطرهایی هستند که عناصر به کار رفته در آن دارای طبع گرم هستند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها در روزهای خنک و سرد پاییز و زمستان توصیه می شود. عطرهای خنک، عطرهایی هستند که دارای طبع خنک و سرد هستند و بهترین عطرها برای استفاده در فصل تابستان و بهار می باشند. عطرهای ملایم و معتدل نیز قابل استفاده در همه فصول هستند.


بهترین عطر خنک مردانه مخصوص روزهای گرم تابستان

عطرهای قرار گرفته در لیست زیر اکثرا در نظرسنجی‌های مردمی جایگاه بالایی داشته اند و به همین دلیل بهترین گزینه برای آقایانی که قصد انتخاب خرید عطر جدید برای فصل تابستان را دارند، می باشد. دقت داشته باشید که لیست زیر ترتیب خاصی ندارد و بالاتر قرار گرفتن یک عطر به معنای بهتر بودن آن نیست.

1) عطر بلو شنل مردانه (Bleu de Chanel)

عطر بلو شنل مردانه - Bleu de Chanel - عطر خنک مردانه

یکی از عطرهای پرطرفدار مردانه که آقایان زیادی در سراسر دنیا طرفدار آن هستند، ادکلن بلو شنل است. این عطر نخستین بار در سال 2010 توسط کمپانی فرانسوی Chanel طراحی و روانه بازار شد. یکی از نکات جالب توجه در مورد عطر بلو شنل این است که در حال حاضر این عطر در سه غلظت ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم در بازار موجود است. غلظت ادوتویلت برای افرادی مناسب است که به عطرهای سبک و ملایم علاقه دارند و غلظت پرفیوم برای کسانی مناسب است که به عطرهای غلیظ و سنگین علاقه دارند. این عطر خنک و تلخ یکی از بهترین گزینه‌ها برای روزهای گرم بهار و تابستان است.

  • نت‌های اولیه: لیمو - گریپ فروت - فلفل صورتی - نعناع - ترکیبات آلدهیدی
  • نت‌های میانی: جوز هندی - زنجبیل - ملون - یاسمن
  • نت‌های پایانی: چوب صندل سفید - وتیور - سدر - مشک - گل لادن - نعناع هندی

2) ادکلن ساواج دیور (Dior Sauvage)

عطر ساواج دیور مردانه در سال 2015 به بازار عرضه شد. این عطر توسط کمپانی Dior فرانسه طراحی شد و با توجه به کیفیت بالا و تبلیغات زیادی که برای آن شد، در بسیاری از نظرسنجی‌‌های بهترین عطر مردانه خنک قرار دارد. جالب است بدانید که کمپین تبلیغاتی عطر سوج دیور با حضور بازیگر مشهور و دوست داشتنی هالیوودی جانی دپ (Johnny Depp) برگزار شد. پس از برگزاری این کمپین به طرز عجیبی فروش عطر Sauvage بالا رفت.

  • نت‌های اولیه: فلفل - ترنج
  • نت‌‌های میانی: شعمدانی - فلفل صورتی - لامی - اسطوخودوس - خس‌خس - فلفل سیچوان - نعناع هندی
  • نت‌های پایانی: سدر - آمبرکسان - لابدانیوم

3) عطر لالیک انکر نویر (Lalique Encre Noire)

عطر لالیک مشکی - Lalique Encre Noire - عطر خنک مردانه

کمپانی لالیک در سال 2006 یکی از بهترین عطرهای تاریخ خود را وارد بازار کرد! عطر لالیک انکر نویر که به لالیک مشکی شهرت دارد، با رایحه چوبی و تلخی که دارد طرفداران خاص خودش را دارد. عبارت Encre Noire در زبان فرانسوی به معنای جوهر سیاه است و اگر شما به دقت به ظاهر این عطر نگاه کنید متوجه این موضوع می شوید که ظاهر این عطر مشابه مرکبدان است؛ دلیل نامگذاری این عطر به انکر نویر نیز همین موضوع است.

  • نت‌های اولیه: چوب سرو
  • نت‌های میانی: خس‌خس (وتیور)
  • نت‌های پایانی: چوب کشمیر و مشک

4) عطر کرید اونتوس مردانه (Creed Aventus)

عطر کرید اونتوس - Creed Aventus - عطر خنک مردانه

شاید کمتر کسی باشد که اسم برند سلطنتی کرید را نشنیده باشد. کمپانی Creed در سال 2010 به مناسبت سالگرد دویست و پنجاهم تاسیس خود، عطر کرید اونتوس را رونمایی کرد. برند گرید یکی از برندهای سلطنتی کشور فرانسه است و کرید اونتوس نیز جز بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی محسوب می شود. به گفته خیلی از کارشناسان حوزه عطر و همچنین استفاده کنندگان عطرها، ادکلن کرید اونتوس بهترین عطر مردانه تاریخ است! اگر با قیمت نسبتا بالای این عطر مشکلی نداشته باشید، بدون شک این عطر بهترین عطر خنک مردانه برای فصول بهار و تابستان است. متاسفانه نسخه‌های فیک و تقلبی این عطر در بازار به وفور یافت می شود که کیفیت پایینی دارند و برخی سودجویان این عطرها را به عنوان نمونه اورجینال به فروش می رسانند. شما می توانید ادکلن کرید اونتوس اورجینال را از فروشگاه اینترنتی درین عطر خریداری نمایید.

  • نت‌های اولیه: ترنج - انگور سیاه - سیب - آناناس
  • نت‌های میانی: گل رز - گل یاس - توس - نعناع هندی
  • نت‌های پایانی: عنبر - وانیل - مشک - گلسنگ

5) ادکلن جگوار مشکی (Jaguar Classic Black)

عطر جگوار مشکی - Jaguar Classic Black - عطر خنک مردانه

عطر بلک یا همان جگوار مشکی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل تابستان است. این عطر در سال 2009 توسط کمپانی جگوار برای اولین بار روانه بازار شد. به دلیل قیمت پایین و کیفیت مناسبی که ادکلن جگوار مشکی دارد، آقایان زیادی در سراسر جهان به خصوص در کشور خودمان از این عطر استفاده می کنند. اگر به دنبال یک عطر با قیمت مناسب برای هدیه دادن به دوستان و یا نزدیکان خود هستید، عطر جگوار بلک می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.


خرید عطرهای اورجینال با گارانتی مادام العمر!

اگر قصد خرید عطر اورجینال را دارید، باید بسیار مراقب باشید تا به دام سودجویان و کلاهبرداران گرفتار نشوید. فروشگاه درین عطر مرجع رسمی عطر و ادکلن‌های اورجینال کشور است و شما می توانید تمامی عطرهای اورجینال موجود از جمله عطرهای معرفی شده در مطلب فوق را با گارانتی مادام العمر اصالت خریداری نمایید. لذت خریداری آسان و مطمئن را با درین عطر تجربه نمایید.

(منبع: درین عطر | Dorinatr.com)

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied