شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

دانلود انیمیشن

شاید با شنیدن انیمیشن به این فکر کنید که این دسته از فیلم و سریال ها تنها برای کودکان مفید است و دیدن آن ها برای بزرگسالان تقریبا کاری بدون هیجان تلقی می شود، اما باید بگویم که اینطور نیست و بیشتر انیمیشن ها طرفداران بزرگ سال زیادی دارند که تمام قشرها از دیدن آن لذت خواهند، اما بهترین انیمیشن کدام است؟

دانلود انیمیشن

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین انیمیشن های ساخته شده در دنیا بپردازیم، تا شما بتوانید برای دانلود انیمیشن های پر طرفدار دنیا اقدام کنید.

بهترین انیمیشن کدام است؟

 

برای دانلود انیمیشن باید فاکتورهای خاصی مدنظر گرفته شود، این فاکتورها اعم از این هستند که گرافیک های موجود در آن چقدر با دقت و ظرافت کار شده است، به علت انیمیشن بود فیلم و سریال باید رنگ بندری های زیادی در آن به کار رفته باشد.

انیمیشن سریالی آئوشی Aoashi 2022

انیمیشن آئوشی محصول سال 2022 به کارگردانی آکیرا ساتو و نویسندگی یوگو کوبایاشی است، یوگو کوبایاشی که خالق این سریال می باشد برای اولین بار داستان این انیمیشن را در مجله مانگای شوگاکوکان ویکلی بیگ کمیک منتشر کرد، این انیمیشن که محصول استدیو پروداکشن آی. جی یکی از مطرح طرین استدیو های ژاپنی که در ساخت انیمه فعالیت می کند می باشد این انیمیشن در ابتدا از شبکه NHK General TV در ژاپن منتشر گردید و بعد از موفقیت آن بلافصاله در پلتفرم دیزنی پلاس هم منتشر شود این انیمیشن که فصل اول آن شامل 10 قسمت می باشد داستان درباره پسری آشیتو آئوی که استعداد بسیار خوبی در بازی فوبتال دارد و همه تلاش خود را می کند که بتواند به یک دبیرستان خوب که دارای تیم فوتبال مطرحی است ورود پیدا کند اما امید های او زمانی از بین می رود که برای تیمش یک مشکل ایجاد می شود.

انیمیشن استارداگ و توربوکت StarDog and TurboCat 2019

انیمیشن استارداگ و توربوکت محصول سال 2019 کشور انگلستان به کارگردانی و نویسندگی بن اسمیت است، این اثر در تاریخ 6 دسامبر 2019 به تهیه کنندگی بن اسمیت و یان روگوسکی به نمایش عموم درآمد این انیمیشن توانست در گیشه فروش 585 هزار دلاری را پشت سر بگذارد در این انیمیشن صدا پیشگانی همچون لوک ایوانز، نیک فراست، جما آرترتون نیز هنرنمایی کرده اند پس از اکران انیمیشن نتوانست آنگونه که باید و شاید مخاطبان کودک و نوجوان خود را قانع کند و توانست امتیاز 50 از مجموع 3 هزار رای ثبت شده را به خود اختصاص دهد.

انیمیشن رودلف گربه سیاه Rudolf the Black Cat 2016

1935aa80-e9c2-49bb-8db2-b61176d47376

انیمیشن رودلف گربه سیاه محصول سال 2016 کشور ژاپن به کارگردانی کونیهیکو یویاما و موتونوری ساکاکیبارا این دو کارگردان در رزومه کاری خود انیمیشن های مطرح فراوانی را در کشور خود ساخته و منتشر کرده اند، نویسندگی فیلم نامه این اثر پویا نمایی نیز بر عهده یوایچی کاتو بوده است، این اثر در تاریخ 16 آگوست 2016 به تهیه کنندگی یوشیو ناکایاما به نمایش عموم درآمد و توانست در گیشه سینمای هالیوود فروش 12 میلیون دلاری را پشت سر بگذارد در این انیمیشن صدا پیشگان مطرح ژاپنی نظیر مائو اینوئه، ریوهی سوزوکی، آکیو اوتسوکا، نانا میزوکی هنرنمایی کرده اند؛ داستان فیلم به این شرح است: رودولف گربه ‌ای سیاه رنگ، به طور ناگهانی از استادش جدا می شود و با کامیونی به شهر توکیو برده می شود. در آنجا او با گربه ای قدرتمند روبرو می شود که همه از او می ‌ترسند. “رودولف” که دیگر امیدی به بازگشت ندارد، زندگی جدیدی را با این گربه خشن شروع می کند، می توان این را به جرأت گفت که بعد از دانلود فیلم مردمان سراسر دنیا به دنبال انیمیشن ها هستند، که یکی از بهترین انیمیشن ها رودلف گربه سیاه است.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 Hotel Transylvania 4: Transformania 2022

907c26be-ddf1-4292-bf45-85bad3a4faed

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 محصول سال 2022 کشور آمریکا و کمپانی سونی پیکچرز به کارگردانی جنیفر کلوسکا و دریک دریمون که به صورت مشترکا کارگردانی چهارمین قسمت از مجموعه انیمیشن های هتل ترانسیلوانیا را بر عهده داشته اند. نویسندگی فیلمنامه این انیمیشن بر عهده گندی تارتاکوفسکی بوده است، این اثر در تاریخ 4 ژانویه 2022 به تهیه کنندگی آلیس دیوی گلدستون توسط کلمیا پیکچرز منتشر گردید و نتوانست همانند نسخه های قبلی این قسمت هم موفق باشد، در این انیمیشن یکی از دلایل عدم موفقیت آن حضور نداشتن آدام سندلر که در سه قسمت قبلی نقش صدا پیشه را ایفا می کرد می شود عنوان کرد، این انیمیشن هم اکنون در سایت imdb دارای امتیاز 6.0 از مجموع 27 هزار رای ثبت شده می باشد و صدا پیشگانی همچون برایان هال، اندی سمبرگ، سلنا گومز، کوین جیمز و دیوید اسپید نیز هنرنمایی کرده اند؛ داستان این انیمیشن به این شرح است: انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 2022 داستان درباره  زمانیکه اختراع مرموز ون هلسینگ از کنترل خارج می شود، درک و رفقای هیولایش همگی به انسان و جانی نیز به هیولا تبدیل می شوند. هم اکنون که درک در بدنی اشتباهی قرار گرفته و قدرت هایش را از دست داده، به همراه جانی که عاشق زندگی جدیدش به عنوان یک هیولاست باید به ... این انیمیشن به عنوان انیمیشن جدید دوبله فارسی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

انیمیشن سریالی Masha and the Bear

انیمیشن سریالی ماشا و خرسه با نام انگلیسی Masha and the Bear یک فیلم پویا نمایی محصول کشور روسیه می باشد که از اواخر سال 2009 میلادی تا کنون در حال پخش می باشد که داستان آن الهام گرفته از افسانه های قدیمی روسی می باشد که اقتباسی آزاد از یک افسانهٔ فولکلوریک روسی به همین نام و دربارهٔ دخترکی به نام ماشا و ماجراجویی هایش با یک خرس است که اَنیماکورد انیمیشن استودیوز تصمیم گرفت این داستان را به صورت پویا نمایی روایت کند تا کنون بیش از 140 قسمت از این انیمیشن پویا نمایی منتشر شده است، که این انیمیشن بسیار محبوب است و توانسته حتی بزرگسالان را پای قسمت های خودش جذب کند؛ به طور کل می توان گفت دیدن انیمیشن لزوم ندارد که افرادی که سن بالا دارند آن را نبینند، بلکه برعکس این درست است، شاید به علت صحنه های خشونت در بعضی از انیمیشن ها، دیدن آن برای کودکان مناسب نباشد.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied