شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تزریق ژل لب مدل چاک دار چگونه می باشد؟

امروزه بسیاری از افراد به خصوص بانوان به دنبال راهکارهایی برای افزایش زیبایی خود هستند. از آن جا که لب ها تاثیر بسزایی در چهره دارد و هم چنین پر و گوشتی بودن لب ها نشانی از زیبایی به شمار می آید، افراد راهکارهای بسیار متفاوتی را برای رسیدن به لب های پر انتخاب می کنند.

تزریق ژل لب مدل چاک دار چگونه می باشد؟

یکی از راه های مناسب و نیمه دائمی برای افزایش حجم لب ها استفاده از تزریق ژل و فیلر است که باید توسط پزشک معالج انجام شود. یکی از مدل های بسیار پر طرفدار برای تزریق ژل لب، مدل چاک دار است که در این مقاله از وب سایت مهراز کلینیک قص داریم تا به بررسی آن بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با مهراز کلینیک 02144500811 همراه باشید.

 

منظور از تزریق ژل لب مدل چاک دار چه می باشد؟

همان گونه که اشاره کرده ایم یکی از روش های بسیار پرطرفدار تزریق ژل لب، تزریق ژل لب مدل چاک دار چه می باشد. اگر بخواهیم درباره این روش اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم، باید اشاره نماییم که در این روش وسط لب های پایینی یک خط ایجاد می شود و دو طرف لب را به دو قسمت مجزا و مساوی تقسیم می کند. این خط باریک تاثیر بسیار زیادی در جذابیت چهره افراد دارد و بیشتر مناسب دختران جوان می باشد. این روش تزریق ژل، به صورت سرپایی و بسیار آسان انجام می شود.  اما باید برای انجام آن به پزشکان ماهر در این زمینه مراجعه کنید. این روش به صورت زیر انجام می شود: 

  • در این مرحله با استفاده از یک وسیله مخصوص شکافی بین لب وسط ایجاد کرده و فیلر را به دو طرف لب به طور مساوی تزریق می کند.
  • پس از تزریق ژل دو طرف لب ها حجیم می شوند و خط وسطی که تزریق زیادی در آن انجام نشده است، کمی گودتر و پایین تر از دو طرف لب قرار می گیرد..

تزریق ژل لب مدل چاکدار

مزایای تزریق فیلر لب مدل چاکدار چیست؟

به صورت کلی هر روش زیبایی که به کار می برید، دارای مزایا و معایب خاص خود است و نمی توان بیان کرد که یک روش خاص فقط دارای مزایا یا فقط دارای معایب است. تزریق ژل لب با هر مدل نیز بدین صورت می باشد. فیلری که به لب ها تزریق می شود، هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی موجود در بدن است که با افزایش سن مقدار آن در بدن کم می شود. بنابراین ممکن است لب ها و یا اطراف آنها چروکیده به نظر برسند. از جمله مزایای بسیار مهم تزریق ژل به روش چاک دار به شرح زیر است:

  • مهم ترین مزیت تزریق ژل لب مدل چاکدار کمک به زیباسازی و حجیم سازی لب هاست.
  • این روش که کاملا غیر تهاجمی انجام می شود
  • این روش درد و خونریزی ندارد
  • زمان انجام آن بسیار کوتاه است.

همچنین این تزریق به صورت سرپایی انجام می شود و نیازی به بستری یا گذراندن دوره نقاهت طولانی ندارد. بنابراین می توان گفت مزایای آن بسیار زیاد است.

عوارض تزریق فیلر لب مدل چاکدار چه می باشد؟

به طور قطع این روش زیبایی از عوارضی نیز برخوردار است اما عوارض جانبی خاصی را به همراه ندارد. البته اگر این تزریق توسط پزشک متخصص و ماهر انجام شود. اما در هر صورت باید به بروز یک سری عوارض نادر و خفیف در لب ها نیز اشاره نماییم.  به خاطر بسپارید که این عوارض ژل لب در تمام افراد به وجود نمی آید و در صورت بروز اصلا جای نگرانی نیست. به دلیل آن که به سرعت بر طرف می شود. از جمله عوارض این روش به شرح زیر است:

  • ممکن است پس از تزریق ژل لب، تا چند ساعت احساس درد خفیف، تورم یا التهاب در قسمت لب هایتان داشته باشید.
  • حتی وجود کبودی در ناحیه لب و نواحی که تزریق صورت گرفته است نیز کاملا طبیعی است.
  • در بعضی موارد نیز احساس سوزش خفیفی وجود دارد. البته این عوارض بسیار جزئی هستند و اصلا جای نگرانی وجود ندارد.

فیلر لب مدل روسی

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل لب چیست؟

به طور قطع پس از انجام تزریق ژل لب، به مراقبت های خاصی نیاز است تا مشکلی برای زیباجو به وجود نیاید. به علاوه در خصوص مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل لب مدل چاکدار باید به یک سری موارد بسیار مهم وجود دارد که در زیر به شرح آن پرداخته ایم:

  • هیچ گونه مواد آرایشی روی لب هایتان نباشد و به هنگام تزریق آرایش نداشته باشید
  • بعد از تزریق آب فراوان بنوشید و از مواد پروتئینی استفاده کنید.
  • یک هفته قبل از تزریق از مصرف داروهای ضد انعقاد خون و رقیق کننده خون خودداری فرمایید.
  • یک هفته قبل از تزریق از استعمال دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید
  • در صورتی که از داروهای خاصی استفاده می کنید و یا بیماری خاصی دارید، حتما این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.
  • تا یک هفته پس از تزریق، از مصرف الکل و از استعمال دخانیات پرهیز کنید
  • محل تزریق را لمس نکنید و فشار ندهید
  • از مصرف داروهای ضد انعقاد خون پرهیز کنید
  • روی صورت خود نخوابید
  • در صورتی که عوارض جانبی غیر عادی و غیر طبیعی را تجربه کردید، حتما این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.
  • برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده کنید.

تفاوت تزریق ژل لب چاک دار با مدل نچرال چیست؟

بسیاری از افراد به لب های نچرال اما گوشتی علاقه دارند. در واقع یکی دیگر از زیباترین روش ها برای تزریق، مدل نچرال است.  در این مدل همانطور که از نامش پیداست، لب ها فرم و شکل طبیعی به خودشان می گیرند و حجم زیادی ندارند. این روش تزریق مناسب کسانی است که لب های بسیار نازکی دارند و فقط می خواهند لب هایشان کمی حجیم شود. اما در تزریق ژل لب مدل چاکدار، در نقطه مرکزی لب پایینی چاک ایجاد می شود تا دو طرف لب حجیم تر دیده شود.

تفاوت تزریق ژل لب چاکدار با مدل روسی چه می باشد؟

همان گونه که در بخش های مختلف  این مقاله اشاره داشته ایم، تزریق ژل لب روسی است یکی از پرطرفدارترین روش های ممکن برای زیبا سازی لب های شما است. اصلی ترین تفاوت تزریق ژل لب مدل چاک دار با مدل روسی در فرم و ظاهر کلی آن هاست. در تزریق برای مدل چاک دار، کمتر کسی لب بالا را ژل تزریق می کند و حجیم سازی بیشتر در لب پایینی انجام می شود. در این روش دو طرف لب پایین حجیم می شوند و بین لب یک خط باریک ایجاد خواهد شد. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که در مدل روسی به لب پایین و لب بالا فیلر تزریق می شود. این تزریق بیشتر در دو طرف و لبه ها و گوشه های لب انجام می شود. 

چند سی سی ژل برای تزریق مدل چاکدار لازم است؟

میزان تزریق فیلر لب روسی، کاملا به حجم طبیعی لب ها، سلیقه مراجعه کننده و نظر پزشک بستگی دارد. بنابراین نمی توان مقدار مشخصی را برای تزریق ژل به روش چاکدار تعیین کرد. اما در حالت کلی و با توجه به شرایطی که گفته شد بین ۱ الی ۲ سی سی ژل برای مدل چاکدار به لب ها تزریق می شود که این میزان بسته به سایز لب های شما قابل تغییر می باشد.

ماندگاری ژل لب مدل چاکدار چقدر است؟

در خصوص ماندگاری تزریق ژل لب مدل چاک دار، باید به عوامل متعددی توجه کنید. به طور کلی ماندگاری این روش به عواملی همچون متابولیسم بدن، تجربه و تخصص پزشک، مراقبت از لب ها بعد از تزریق و… بستگی دارد. اما با توجه به رِنج متوسطی که طبق آمار در دسترس است، این مدل تزریق فیلر، بین ۶ الی ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

قیمت تزریق ژل لب

قیمت فیلر لب چاک دار:

در خصوص قیمت تزریق ژل لب مدل چاکدار، باید بگوییم عوامل بسیاری تعیین کننده قیمت این روش تزریق هستند. بنابراین شما باید با مراجعه حضوری به کلینیک زیبایی و معاینه توسط پزشک از قیمت مطلع شوید. عواملی همچون مقدار فیلر مورد نیاز برای تزریق، امکانات و تجهیزات کلینیک زیبایی، تجربه و تخصص پزشک معالج، شرایط جسمی شما و… همگی عواملی هستند که در قیمت و هزینه تزریق فیلر تاثیر می گذارند.  

سخن پایانی:

اگر به دنبال کلینیک زیبایی برای انجام امور زیبایی خود هستید، می توانید به مهراز کلینیک مراجعه کرده و از پزشکان حاذق این کلینیک کمک بگیرید. انجام کارهای زیبایی نیاز به دستانی ماهر دارد و نمی توان آن را به هرکس سپرد. به خصوص شما عزیزان باید به کلینیک هایی مراجعه کنید که در محیط کاملا پاک برای شما این کار را انجام می دهند تا دچار عفونت در ناحیه تزریق نشوید. می توانید از پماد زینک اکساید هم استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مهراز کلینیک مراجعه کرده و با کارشناسان در این خصوص مشورت نمایید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied