شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

معرفی 4 پادکست با موضوع گردش در کیش

شما چقدر به شنیدن سفرنامه توریست‌ها و گردشگران دیگر علاقه دارید؟ اگرچه پادکست‌ها نمونه‌های جدیدی از سفرنامه هستند و در آن توریست‌ها نکات مختلفی درباره جاذبه‌های دیدنی یک مکان بیان می‌کنند، اما سفرنامه‌ها به اندازه تاریخی ادبی ایران سابقه طولانی دارد.

معرفی 4 پادکست با موضوع گردش در کیش

سفرهایی که ناصرخسرو شاعر ایرانی به نقاط مختلف جهان انجام داده و در آن وقایع مختلفی را برای ما نوشته است. حالا با کمک گوشی‌های هوشمند و فناوری دیجیتال می‌توانیم بدون اینکه نیازی به مطالعه کتاب باشد، سفرنامه‌های مختلف را گوش کنیم و لذت ببریم.

پادکست‌ها به‌عنوان مجموعه‌ای از محتواهای صوتی دیجیتال این امکان را برای ما فراهم می‌کنند تا در هر شرایطی به دنیایی جدید سفر کنیم، بدون اینکه بار سفر بسته باشیم. بنابراین تفاوتی نمکند که در مترو نشسته باشید و یا اینکه در حال آماده کردن شام امشب باشید. کافی است پادکست مورد علاقه خودتان درباره سفر به نقاط مختلف را انتخاب کنید و به آنجا سفر کنید.

در حال حاضر سفرنامه‌های زیادی در قالب پادکست گردشگری آماده شدند. در این محتواهای صوتی هم اینفلوئنسرهای ایرانی و خارجی فایل‌های صوتی خود را با موضوع ایرانگردی و جهانگردی تهیه می‌کنند. اما در ادامه قصد دارم 3 مورد پادکست با موضوع سفر به کیش و جنوب ایران را معرفی کنم. اگر شما هم عاشق سفر به جنوب ایران و دیدن جاذبه‌های گردشگری کیش هستید، در ادامه همراه من بمانید.

رادیو شنوتو، تفریحات کیش

اگر به تازگی قصد سفر به جنوب ایران  و رزرو هتل کیش دارید، بهتر است قبل از سفر کمی با جذابیت‌های این منطقه گردشگری زیبا و منحصر به فرد آشنا شوید. رادیو شنوتو با تهیه پادکستی در زمینه سفر به کیش، پاراسل را به‌عنوان یکی از مهیج‌ترین تفریحات آبی این منطقه معرفی می‌کند. در این پادکست به‌صورت کامل با پاراسل و روش کار با آن آشنا می‌شوید. همچنین درباره مدت زمان این بازی مهیج، شرایط ایمنی و ارتفاعی که با آن در اسمان تجربه می‌کنید، اطلاعات مختلفی در اختیار شما قرار داده می‌شود.

محله نابینایان

در این پادکست که توسط یک زوج نابینا تهیه شده است، از سفر به کیش و جذابیت‌های آن اطلاعاتی در اختیار ما قرار می‌دهند. نکته جالب این پادکست این است که می‌توانیم کیش را از زبان و نگاه دو نابینا مشاهده کنیم و همین مسئله به جذابیت آن اضافه کرده است.

این زوج گردشگر با زبانی شیرین و خودمانی درباره سفر سه روزه خودشان در شب یلدا به کیش صحبت می‌کنند.

همچنین در این پادکست بیان می‌کنند که سفر برای دو نابینا سخت نیست و آن‌ها به نقاط مختلف ایران سفر کردند. علاوه بر آن درباره تجربه خودشان از این سفر مهیج صحبت می‌کنند  و ما را شریک سفر خود می‌کنند.

2

جولون نوروزی

رادیو جولون به‌عنوان یکی از رادیوهای تهیه پادکست سفر اپیزودهای مختلفی از سفر به مناطق مختلف ایران و جهان تهیه کرده است. حالا در اپیزود 10 با عنوان جولون نوروزی ما را به گردشی جذاب در نقاط مختلف ایران دعوت می‌کنند . همچنین در قسمتی از این سفر صوتی و خاص تجربه سفر نوروزی به جزایر جنوبی ایران مانند جزیره کیش را برای ما به تصویر می‌کشد.

در این پادکست از هرمزگان، کیش و سایر جزایر جنوبی صحبت شده و غذاهای دریایی، فلافل، قایق سواری و هزار جذابیت رنگی این مناطق را به گوش ما میرساند. بنابراین اگر شما هم ذوق سفر به جنوب ایران و دیدن جذابیت‌های جزیره کیش را دارید، با هزینه‌های کم می‌توانید سفر کنید. برای ثبت خاطرات زیبا و مهیج از جزایر دیدنی جنوب ایران نیازی به هزینه‌های لوکس و اشرافی نیست. فقط کافی است بلیط ارزان کیش تهران تهیه کنید و خودتان را برای ثبت لحظاتی منحصر به فرد آماده کنید.

این مطلب را هم بخوانید: پاسخ به سوالات متداول در مورد تور استانبول از زبان یک تور لیدر!

پادکست رادیو آهنگ سفر

آهنگ سفر هم در زمینه تولید محتواهای صوتی و پادکست سفر فعالیت می‌کند. در پادکست‌های این رادیو می‌توانید سفری خیالی به نقاط مختلف ایران مانند کیش را تجربه کنید. با موسیقی خاص آن‌ها آشنا شوید، غذاهای جنوبی را بیشتر بشناسید و با تفریحات مختلف آن مانند قایق سواری همراه شوید. در پادکست‌های این رادیو می‌توانید نقاط بکر و دیدنی جنوب ایران را پیدا کنید و خودتان را برای ثبت آهنگی جدید از سفر آماده کنید.

3

کلام آخر

 برای سفر به کیش و سایر جزایر جنوبی ایران پادکست‌های مختلفی تهیه شده تا قبل از سفر حال و هوای آن مناطق را به‌طور کامل بدانید و حتی بدون اینکه به سفر بروید، تجربه خیالی و رویایی از گردشگری داشته باشید. رادیوهای مختلفی در این زمینه پادکست و محتواهای صوتی تهیه می‌کنند. حالا می‌توانید اپیزودهای متفاوت آن‌ها را گوش کنید و بدون بستن کوله پشتی، ایران‌گردی و جهانگردی جذابی را تجربه کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied