شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

با اساسی‌ترین تجهیزات سفر آشنا شوید

سفر کردن در دنیای پرمشغله امروز، از تفریح به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. از این رو فراهم آوردن تجهیزات رفاهی نظیر چادر، میز و صندلی مسافرتی، در طول سفر می‌تواند آسایش بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

با اساسی‌ترین تجهیزات سفر آشنا شوید

انواع مختلفی از این تجهیزات برای تامین نیازهای افراد طراحی و تولید شده است. معرفی انواع مدل‌های چادر، میز و صندلی مسافرتی، کمک می‌کند تا شما انتخاب آگاهانه‌تری را در هنگام خرید داشته باشید. در اداممه این مقاله با ما همراه باشید.

 

آشنایی با چادر مسافرتی و ویژگی‌های آن

چادر مسافرتی وسیله‌ای است که در سفرهای طبیعت گردی، کمپینگ و سفرهای خانوادگی، کاربرد زیادی دارد. اگر شما یک چادر مسافرتی در صندوق عقب خود داشته باشید؛ در هرجایی می‌توانید شب را بگذرانید. چادرهای مسافرتی را می‌توان برحسب کاربرد آن تقسیم بندی کرد.

چادرهای مسافرتی باید ضد آب باشند؛ بنابراین آن‌ها را از پارچه‌های برزنتی، شمعی، الیاف پلی استر و یا پارچه آکسفورد می‌سازند. نوع برزنتی آن مقاومت خوبی در برابر سرما و گرما دارد و بسیاری از مدل‌های قدیمی از این جنس پارچه ساخته شده‌اند.

 الیاف پلی استر در بیشتر چادر‌های مسافرتی به کار رفته و علاوه بر ضدآب بودن، قابل تنفس نیز هست (هوا از پارچه عبور می‌کند). بهترین و گران‌ترین جنس به کار رفته در چادرها پارچه آکسفورد است و به ویژه برای کوهنوردان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع چادر مسافرتی و کاربرد آن‌

بر اساس ویژگی‌ چادرها در هنگام نصب، به سه دسته فنری، عصایی، اتوماتیک و بادی تقسیم بندی می‌شوند.

  • چادرهای فنری: این دسته از چادرها دارای ستون‌های فنری دوخته شده به پارچه چادر هستند. برای نصب این مدل کافی است آن را بر روی سطح صافی قرار داده و سپس باز کنید. مشکل اصلی این چادر در مرحله جمع کردن آن رخ می‌دهد. برای اینکه چادر در اثر بد تا خوردن آسیب نبیند. بهتر است چند ویدیو آموزشی در این باره مشاهده کنید.
  • چادر عصایی: این مدل نسبت به مدل فنری سخت‌تر نصب می‌شود اما در عوض استحکام آن در برابر شرایط جوی نامساعد بیشتر است. کوهنوردان چادر عصایی را به دلیل وزن کم و مقاومت بالای آن انتخاب می‌کنند.
  • چادر اتوماتیک: چادر اتوماتیک ترکیبی از چادر فنری و عصایی است. مزیت بزرگ این چادر سقف بلندتر آن بوده که در دو مدل قبلی مشکل ایجاد می‌کرد. پایه‌های این چادر به صورت تلسکوپی و بسیار مستحکم است. این مدل وزن بیشتری از دو مدل قبلی دارد و بیشتر مناسب سفر با ماشین است.
  • چادر بادی: این مدل بوسیله یک پمپ هوا، باد شده و برپا می‌شود. این مسئله بیشتر از آنکه یک مزیت برای چادر باشد؛ یک نقطه ضعف تلقی می‌شود. زیرا به راحتی می‌تواند آسیب ببیند و غیر قابل استفاده بشود.

 میز و صندلی مسافرتی، میهمانی در دل طبیعت

میز مسافرتی، نوعی میز تاشو است که مواد آن می‌تواند از جنس چوب، پلاستیک، فلز و... باشد. ویژگی اصلی این میزها تاشو و سبک بودن آن‌ها است؛ بنابراین می‌توان از آن‌ها به راحتی در سفر و پیک نیک استفاده کرد. میزهای تاشوی مسافرتی در سایزهای مختلف وجود دارند.

صندلی مسافرتی تاشو یکی دیگر از محصولاتی است که می‌تواند آسایش شما را در طول سفر به همراه داشته باشد. صندلی مسافرتی علاوه بر استفاده معمول آن در مسافرت‌ها، یک نیاز ضروری برای سالمندان در سفر خواهد بود.

images_1659690045.JPG

انواع میز و صندلی مسافرتی

میز و صندلی مسافرتی تاشو بر اساس ویژگی و کاربرد به چند دسته تقسیم می‌شود:

  • میز و صندلی تاشو ساده: این مدل می‌تواند جنس‌های مختلفی داشته باشد. انواع آن شامل میز و صندلی چوبی، فلزی و برزنتی است.
  • میز و صندلی تاشو سایبان دار: این مدل به ویژه برای نواحی آفتابی نظیر کنار سواحل و پیک‌نیک‌ در طبیعت طراحی شده است.
  • میز و صندلی کمپینگ: این مدل‌ها بصورت ویژه برای کمپ‌ها با تعداد افراد زیاد طراحی شده‌ است.

خرید راحت و مطمئن تجهیزات مسافرتی

برای تهیه تجهیزات سفر از جمله چادر و میز صندلی مسافرتی، معیار خرید افراد بررسی مدل مورد نظر در کنار قیمت وسیله است. اطلاع داشتن از ویژگی‌، تنوع و قیمت تجهیزات مسافرتی، فرد را برای انتخاب مناسب مطمئن می‌سازد.

خرید آسان از اورجینال اینتکس

اورجینال اینتکس لوازم بادی را از برند معتبر اینتکس وارد و توزیع می‌کند. این مجموعه با هدف دسترسی راحت‌تر مشتریان به محصولات با کیفیت خارجی و داخلی بوجود آمده است. امنیت صددرصدی در پرداخت، گارانتی خارجی، ارسال به تمام نقاط ایران و تضمین کامل کیفیت و قیمت محصولات، اورجینال اینتکس را از دیگر رقیبان خود متمایز می‌کند.

مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نظیر اورجینال اینتکس می‌تواند به شما در یک انتخاب مطمئن و با ضمانت کمک کند. شما می‌توانید برای تهیه تجهیزات مسافرتی نظیر چادر، میز و صندلی تاشو به سایت این مجموعه مراجعه کرده و از مشاهده، انتخاب و در نهایت خریدی آسان لذت ببرید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied