شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

موسسه حفاظتی و مراقبتی رامین بهترین نگهبانی و تجهیزات امنیتی

موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی امنیت آفرین رامین با اتکا به کادر متخصص مدیریتی خود و همچنین به کارگیری نیرو های مجرب و آموزش دیده به همراه تجهیزات بازدارنده و نظارت و حفاظت الکترونیک از پرسنل و اموال کارفرما توانسته خدمات نوینی را در زمینه حفاظت فیزیکی و نگهبانی ارائه دهد.

موسسه حفاظتی و مراقبتی رامین بهترین نگهبانی و تجهیزات امنیتی

آموزش نیروهای امنیتی و فروش تجهیزات امنیتی از جمله اقدامات موسسه امنیت آفرین رامین محسوب می شود. خدمات امنیتی یکی از اقدامات این موسسه به شمار می رود. آموزش نیروها هر چقدر دقیق باشد به همان اندازه موجب می شود که امنیت محل با بالاترین سطح برقرار شود. نیروهای امنیتی آموزش دیده در این موسسه در برقراری امنیت توانایی کامل دارند.

 

 نیاز به امنیت در جوامع و اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست   ,‌­مهم ترین هدف یک شرکت حفاظتی در تأمین امنیت فردی و امنیت اجتماعی خلاصه می‌­شود. پیشگیری از جرائم و انواع بزهکاری‌­های اجتماعی را نیز می‌­توان از اهداف شرکت نگهبانی برشمرد از این رواز وظایف اصلی موسسه های حفاظتی و مراقبتی تامین نگهبان می باشد .

حراست یا نگهبانی چیست ؟

به عمل حفاظت و حراست از دارایی‌ها یا افراد که به‌وسیله گماشتن فردی ویژه برای این امر صورت بگیرد نِگَهبانی یا حِراسَت گفته می‌شود. فردی که مأمور پاسداری و نگهداری از چیزی یا جایی شده را نگهبان می‌گویند. نگهبانان ممکن است از سوی نهادهای دولتی به کار گماشته شده باشند یا از سوی اشخاص و گروه‌های خصوصی. در بیشتر موارد نگهبانان یونیفورم به تن می‌کنند و حضور خود را با ایستادن در محل، یا نصب دوربین نظارتی مداربسته یا نصب آژیر به چشم می‌آورند تا از اقدامات غیرقانونی نسبت به آن محل یا افراد حاضر در محل جلوگیری کنند. در صورت بروز اقدامات غیرقانونی و بزهکاری یا خطراتی مانند آتش‌سوزی و تصادفات، نگهبان موظف است مورد پیش‌آمده را به سرعت به رئیس خود یا نهاد مناسب گزارش دهد. دفتر نگهبانی،اتاق نگهبانی , برج یا برجک نگهبانی از انواع مکان‌های استقرار نگهبانان هستند

 

  شرح خدمات نگهبان و انتظامات و حراست

  • مراقبت از اماکن و مجتمع های مسکونی، تجاری، صنعتی و صنفی
  • حفاظت و مراقبت از شرکتها و تاسیسات و همچنین انتقال اسناد و اشیاء قیمتی
  • نگهبانی و مراقبت و حفاظت از بانکهای خصوصی، بنیادهای مالی، سیلوها ، انبارها ، مخازن، میادین تره بار ,باغ ها، ویلها و املاک شخصی و دولتی
  • حفاظت و مراقبت از اردوهای سیاحتی و زیارتی و تورهای جهانگردی و اماکن درمانی، مذهبی، هنریواجلاسها و همایشها نمایشگاه ها ، مسابقات ورزشی و مراکز آموزشی و علمی و…
  • ارائه مشاوره انتظامی، حفاظتی و مراقبتی
  • تهیه، اجرا و نصب سیستمهای حفاظتی و الکترونیکی و سیستم دوربینهای مداربسته، اتاق مانیتورینگ شبکه اعلام سرقت و اعلام حریق هوشمند، کنترل ترد د با استفاده از کارتهای حفاظتی بارکد واثرانگشت راهبند حفاظت محیطی
  • گشت زنی نیروهای حفاظتی در محدوده ماموریتی و معرفی افراد مظنون به کلانتریها و پلیس 110

 

تجهیزات امنیتی با موسسه امنیت آفرین رامین

 

انواع دزدگیر

 تجهیزات حفاظتی و امنیتی به شما کمک می کند تا دیگر نگران سرقت و دزدی نباشید.شما می توانید برای فروشگاه ها ،مغازه ها ، خانه ها  سیستم های حفاظتی نصب کنید تا برای همیشه از ورود افراد غیر مجاز و سرقت در امان باشند.سیستم های حفاظتی شامل دزدگیر اماکن و انواع سنسور های دزدگیر اماکن و… می باشد.

سپروباتوم

سپر ضد شورش تقریباً در هر کشوری توسط نیروی پلیس استفاده می شود و توسط بسیاری از شرکت ها تولید می شود انواع سپرها و باتوم و مجوز استفاده از آن را از موسسه حفاظتی رامین بخواهید.

 

  • سپر دایره ای برقی
  • سپر ایستاده برقی
  • باتوم برقی تونفا شوکردار

شوکرها

یکی از  تجهیزات مهم که بهترین گزینه برای مقابله با سارقان، تبهکاران و شورشی ها می باشد، شوکرها هستند، که با استفاده از جریان الکتریسیته اطلاعات گیج کننده ای را به بدن انسان وارد کرده ، البته  این جریان آسیبی به بدن نمی رساند مگر اینکه به مدت طولانی بر روی مهاجم استفاده شود.   لازم به ذکر است استفاده از شوکرها برای هر فردی مجاز نمی باشد و تنها افراد و گروه های خاصی امکان استفاده از این وسیله را دارند.

 

6e749561-9987-4a6a-a6fc-6c9b43a17d02

سایر تجهیزات امنیتی موسسه امنیت آفرین رامین

  • گاز اشک آور

 

گاز اشک آور از ذرات ریزی تشکیل شده که به محض آزاد شدن به گاز تبدیل می شود. این گاز در بدن انسان واکنش هایی را ایجاد می کند که می توان به سرفه، اشک چشم، سوزش ریه ها، کوری موقت منجر می شود.

اثرات جانبی این گاز بسیار قوی تر از اسپری فلفل است. گاز اشک آور تمامی بدن را میگیرد از این گاز بیشتر برای متفرق کردن جمعیت و عملیات های نظامی استفاده می شود.در صورت نیاز به این تجهیزات نظامی با موسسه رامین تماس بگیرید کارشناسان موسسه حفاظتی مراقبتی پس از بررسی های لازم این تجهیزات و مجوز استفاده آن را به شما خواهند داد.

da8e2fb0-8a62-4ab8-b688-66d8e31f13e8

 

  • بی سیم
  • کانکس نگهبانی

 

کانکس نگهبانی در واقع سازه ای پیش ساخته است که یک یا دو نفر نگهبان در آن مستقر شده و به حفاظت از محدوده مشخصی اقدام می کنند. کانکس ممکن برای حفاظت از آپارتمان مسکونی، محدوده های صنعتی یا نظامی مشخص شده باشد. کانکس ها در ابعاد مختلفی طراحی و ساخته می شوند.

 

49d48f96-e10a-4ac9-a291-00e861c36388

 

استخدام موسسات حفاظتی و مراقبتی

استخدام موسسه حفاظتی مراقبتی می تواند یک موقعیت شغلی مناسب برای افرادی که دارای توانایی های جسمی , فیزیکی ,شخصیتی مرتبط با آن هستند باشد  .

 اشتغال پایدار می تواند یکی دیگر از مزیت های موسسات حفاظتی مراقبتی باشد چرا که این نیرو ها در بخش های مهم استفاده شده که جایگاه آنها را نسبت به دیگر مشاغل تثبیت بیشتری دارند.

 

با  استخدام  شدن درموسسه حفاظتی مراقبتی رامین  به تیم ما بپیوندید و حرفه خود را شروع کنید.

 

تلفن موسسه حفاظتی مراقبتی  02144456295

آدرس  :  جنت آباد مرکزی ,پایین تر از مرکز انتظام ناجا,خیابان کبیری طامه(شاهین شمالی)ساختمان 110 پلاک 20 طبقه 2

 

کلام آخر

موسسه های حفاظتی و مراقبتی رامین با مجوز رسمی و تحت نظارت مستقیم نیروی انتظامی، تاسیس گردیده و بعنوان تنها بخش خصوصی فعال در تامین امنیت ، تاکنون کارکردهای مثبتی را در حفظ امنیت مردم به ثبت رسانیده اند.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied