شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

راهنمای جامع خرید دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا

به طور کلی دوربین های مداربسته پلاک خوان در انواع متعددی تولید شده و امکانات منحصر به فردی به شما ارائه می دهند. این نوع دوربین ها اغلب متناسب با نیاز مشتریان طراحی شده و به افزایش امنیت مکان های مورد نظر نیز کمک می کند.

راهنمای جامع خرید دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا

دوربین مداربسته پلاک خوان چیست؟

پلاک خوانی در حقیقت نوعی قابلیت هوشمند بوده و به منظور خواندن کاراکترهای حک شده بر روی پلاک خودروها مورد استفاده قرار می گیرد. این امر با بهره گیری از دوربین های مداربسته پلاک خوان و نرم افزارهای پیشرفته پلاک خوان انجام می شود. دوربین مداربسته پلاک خوان نوع پیشرفته دوربین های مداربسته بوده و دارای ساختار پیچیده تری نسبت به سایر دوربین ها نیز می باشد. به دنبال این امر امروزه بیشتر افراد از این نوع دوربین مداربسته جهت ثبت دقیق شماره پلاک خودروها و افزایش امنیت مکان های مشخص استفاده می کنند. همچنین یکی از پرکاربردترین ابزارها در سامانه پلاک خوان، دوربین مداربسته پلاک خوان است که در ارتفاع و زاویه استاندارد نصب می شود. از طرفی دوربین های باکیفیت پلاک خوان با ارسال تصاویر مناسب به نرم افزار پلاک خوان، عملیات پلاک خوانی را به بهترین شکل انجام می دهند.

8b8e5289-1948-4ba2-a3b0-a493275a9053

 

اهمیت استفاده از دوربین مداربسته پلاک خوان

امروزه دوربین های مداربسته پلاک خوان، نقش بسزایی در تشخیص هویت انواع وسیله نقلیه ایفا می کنند. همچنین این نوع ابزار کاربردی اغلب در سیستم های کنترل ترافیک در سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرند. دوربین های مداربسته پلاک خوان با توجه به قابلیت های منحصر به فرد، بهترین گزینه جهت افزایش دقت و امنیت به حساب می آیند. این نوع قابلیت ها عبارتند از:

1. قابلیت دید در شب: یکی مهم ترین خصوصیات این نوع دوربین مداربسته، قابلیت دید در شب و برد بالا می باشد. همچنین برد دید در شب برای دوربین های پلاک خوان به اندازه میزان برد پلاک خوانی است. 

2. کیفیت تصویر مناسب: کیفیت تصاویر و رزولوشن دوربین های پلاک خوان بسیار بالا بوده و نتیجه بی نظیری در این زمینه به کاربران ارائه می دهد. همچنین دوربین داهوا به شما کمک می کند تا مناسب ترین رزولوشن تصویر را برای مکان مورد نظر خود انتخاب نمایید.

3. قابلیت WDR: این ویژگی به گونه ای است که از تیره شدن تصاویر در برابر تابش مستقیم نور خورشید به خوبی جلوگیری کرده و به ثبت تصاویر با کیفیت نیز کمک می کند.

4. HLC: قابلیت HLC در حقیقت از تار شدن تصویر و لنز دوربین به شکل قابل توجهی جلوگیری می کند.

5. ROI: این ویژگی به ثبت دقیق تصاویر با جزئیات و ذخیره آنها کمک می کند. همچنین این امر موجب کاهش هزینه های اضافی و پهنای باند سیستم می شود.

6. Defog: قابلیت Defog در حقیقت به منظور محافظت از لنز دوربین در شرایط آب و هوایی گوناگون و مه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

راهنمای خرید دوربین مداربسته

1. نصب و استفاده از دوربین مداربسته پلاک خوان برای چه مکان هایی ضروری است؟

نصب دوربین های مداربسته پلاک خوان اغلب برای پارکینگ های پر تردد، مراکز اداری، تجاری، بیمارستان ها، مجتمع های مسکونی و... ضروری است. همچنین استفاده از این نوع دوربین مداربسته برای ورودی پارکینگ های عمومی و ثبت خودروها نیز پیشنهاد می شود.

2. شرایط مورد نیاز جهت نصب دوربین های مداربسته پلاک خوان چیست؟

به منظور نصب دوربین های مداربسته پلاک خوان شرایط مشخصی از جمله ارتفاع از زمین، فاصله دوربین، زاویه قرارگیری، شرایط نور، سرعت تصویر برداری و... باید در نظر گرفته شوند. همچنین بهترین حالت جهت نصب دوربین پلاک خوانی، شرایطی است که دید دوربین مداربسته کور نشود.

3. بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان را از کجا باید تهیه کرد؟

به منظور شناخت بهترین دوربین، استفاده از راهنمای خرید دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا به شما کمک می کند تا محصول باکیفیت به همراه گارانتی اصالت کالا خریداری نمایید. همچنین شما میتوانید از سایت دیجی داهوا بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان را تهیه کنید.یکی از ویژگی های مهمی که میتوان به آن اشاره کرد قیمت دوربین داهوا میباشد که بسیار مناسب و مقرون به صرفه میباشد همچنین با توجه به مدل های گوناگون آن قیمت ها متغیر میباشد.

afa20318-ea0b-4a4d-ae54-f396d4a5d078

بهترین دوربین مداربسته پلاک خوان

برند داهوا در حقیقت یکی از معتبرترین تولید کننده های انواع دوربین شبکه و دستگاه NVR میباشد و از تجهیزات منحصر به فردی نیز استفاده می کند. این مدل دوربین مداربسته یکی از پیشرفته ترین دوربین های داهوا در جهان بوده و امکانات بی نظیری به کاربران ارائه می دهد. همچنین این نوع دوربین های مداربسته با استفاده از فناوری نوین ANPR کار کرده و از قدرت بسیار بالایی در زمینه تشخیص، ثبت، ارسال و پردازش پلاک خودروها برخوردار می باشند. از طرفی تکنولوژی پایه جهت تشخیص و ثبت دوربین های پلاک خوان، از نوع OCR است که نوشته روی پلاک ها را به خوبی تشخیص می دهد. ویژگی های منحصر به فرد این نوع دوربین عبارتند از:

1. شرایط محیطی: یکی از اصلی ترین ویژگی های این دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا ، قابلیت تحمل شرایط آب و هوایی مختلف در همه فصول سال می باشد. به عنوان مثال تابش شدید نور خورشید، باران، برف و مه تاثیری بر تار شدن تصاویر یا کاهش عملکرد سیستم نمی گذارد.

2. طراحی ظاهری: طراحی ظاهری این محصول به گونه ای است که از کیس و گایه مفصلی مقاومی برخوردار بوده و امکان چرخش آن، موجب افزایش کارآیی دستگاه می شود.

3. کیفیت تصویر: دوربین های مداربسته پلاک خوان داهوا اغلب از حسگر تصویر پیشرفته استفاده کرده و از قابلیت تصویر برداری چندین فریم در ثانیه نیز برخوردار می باشند. همچنین قابلیت شناسایی افراد و نوع حرکت وسایل نقلیه نیز یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این دستگاه پیشرفته می باشد.

 

کلام آخر

بنابراین دوربین های مداربسته پلاک خوان یکی از پیشرفته ترین نوع دوربین ها بوده و به افزایش امنیت مکان ها نیز کمک می کند. از طرفی تکنولوژی نوین به کار رفته در این نوع دوربین مداربسته باعث می شود تا شماره پلاک ها به صورت دقیق ثبت شده و به نرم افزارهای مورد نظر ارسال شوند. همچنین با استفاده از نکاتی که راجع به راهنمای خرید دوربین مداربسته پلاک خوان داهوا گفته شد می توانید مناسب ترین نوع دوربین را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید و از سایت دیجی داهوا تهیه نمایید.برای اطلاع دقیق از موجودی و قیمت محصولات میتوانید با مشاورین ما با شماره 91006008-021 تماس حاصل فرمایید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied