شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

روش لاغری گیاهی در منزل - دمنوش چربی سوز دکتر سلامت

در سال‌های اخیر استفاده از انواع متنوع دمنوش لاغری در بین مردم گسترش یافته است. عواملی مانند ژنتیک، سبک زندگی نادرست، استفاده از غذاهای ناسالم و پرکالری، ابتلا به برخی از بیماری‌ها مانند فشار خون، دیابت و غیره، کم تحرکی، عدم انجام حرکات ورزشی در افزایش تعداد افراد دچار اضافه وزن موثر بوده‌اند‌. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و مزایای دمنوش لاغری صحبت کنیم و در نهایت به معرفی دمنوش دکتر سلامت بپردازیم.

روش لاغری گیاهی در منزل - دمنوش چربی سوز دکتر سلامت

 

در سال‌های اخیر استفاده از انواع متنوع دمنوش‌های لاغری در بین مردم گسترش یافته است. عواملی مانند ژنتیک، سبک زندگی نادرست، استفاده از غذاهای ناسالم و پرکالری، ابتلا به برخی از بیماری‌ها مانند فشار خون، دیابت و غیره، کم تحرکی، عدم انجام حرکات ورزشی در افزایش تعداد افراد دچار اضافه وزن موثر بوده‌اند‌. با توجه به عوارضی مانند سردرد، بی‌خوابی، یبوست، کاهش حافظه که ناشی از مصرف داروهای شیمیایی لاغری هستند، استفاده از دمنوش‌های لاغری رواج یافته است. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و مزایای دمنوش لاغری صحبت کنیم و در نهایت به معرفی دمنوش دکتر سلامت بپردازیم.

دمنوش لاغری چیست؟

دمنوش لاغری یک نوع محصول گیاهی است که از سال‌های خیلی دور تا به امروز استفاده می‌شود. داروهای شیمیایی همواره با عوارض جانبی همراه هستند. به همین دلیل افراد چاق ترجیح می‌دهند که با استفاده از روش‌های طبیعی در زمانی کوتاه وزن خود را کاهش دهند. دمنوش‌های لاغری به عنوان یکی از بهترین محصولات طبیعی کاهش وزن با استفاده از ترکیب گیاهان دارویی مانند چای سبز، بابونه، مریم گلی؛ دارچین، جسینگ و غیره تولید می‌شوند‌ و با افزایش سوخت و ساز بدن تاثیر بسزایی در چربی سوزی شکم، پهلوها و ران‌ها دارند. این نوشیدنی‌های پرطرفدار حاوی انواع ویتامین، آنتی اکسیدان و مواد معدنی می‌باشند.

استفاده از دمنوش لاغری چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند؟‌

در تبلیغاتی که برای دمنوش‌های لاغری مشاهده می‌کنیم، همواره ادعا می‌شود که با مصرف صحیح و به موقع این محصولات می‌توانید بدن خود را سم‌زدایی کنید و چربی‌های اضافی را از بین ببرید. برخی از مصرف‌کنندگان گمان می‌کنند که روند چربی‌سوزی با استفاده از دمنوش‌های لاغری به سرعت اتفاق می‌افتد. در حالی که این نوشیدنی‌ها با گذشت زمان و به تدریج در کنار ورزش و تحرک کافی تاثیر خود را می‌گذارند و باعث کاهش اشتها و چربی‌سوزی می‌شوند‌.

مصرف هیچ دمنوشی به سرعت و به تنهایی نمی‌تواند به کاهش وزن کمک کند، بلکه افراد باید در کنار آن باید تغذیه مناسبی داشته باشند و به هیچ‌وجه از ورزش غافل نشوند. دمنوش لاغری علاوه بر حذف چربی‌های اضافی در ناحیه شکم و پهلو در کاهش فشار خون نیز موثر است. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در ترکیبات گیاهان دارویی باعث بالا رفتن تعداد دفع ادرار می شود و کاهش فشار خون را به دنبال دارند. یکی دیگر از فواید مصرف دمنوش‌‌های لاغری تقویت سیستم ایمنی بدن است.

آنتی اکسیدان‌های موجود در گیاهان دارویی از بدن در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت و از بیماری سرطان جلوگیری می‌کنند. پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های آنفلونزا و سرماخوردگی، تنظیم قند خون، کمک به کاهش کلسترول خون، تنظیم خواب شبانه، بهبود مشکلات گوارشی‌ و کمک به هضم بهتر غذاها از مهمترین فواید دمنوش لاغری به شمار می‌رود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که زیاد‌روی در مصرف دمنوش‌های لاغری برای سلامتی افراد ضرر دارد. افراد دچار اضافه وزن در هنگام مصرف این محصولات از خوردن غذاهای پرکالری مانند شیرینی، شکلات، کیک و غذاهای چرب بپرهیزید.

مصرف دمنوش لاغری به صورت داغ و تازه دم

برخی از افراد به دلیل مشغله‌های کاری نمی‌توانند دمنوش‌های لاغری را به صورت تازه و داغ میل کنند. آن‌ها برای مصرف چند روز دمنوش‌ها را دم کرده و در یخچال می‌گذارند و در صورت نیاز آن را می‌نوشند‌. در حالی که دمنوش‌های تازه دم عطر و طعم بهتری دارند. تا جایی که امکان دارد باید سعی کنید این محصولات را به صورت داغ میل کنید. برای ایجاد طعم بهتر آن را با خرما، توت خشک، عسل و کشمش میل کنید. بهترین روش استفاده از دمنوش‌های لاغری روزانه یک تا سه لیوان است. برای اطمینان از مقدار مصرف دمنوش بهتر است که با یک پزشک متخصص طب سنتی مشورت کنید.

خرید دمنوش لاغری دکتر سلامت

یکی از بهترین دمنوش‌های لاغری موجود در بازار دمنوش دکتر سلامت است. برای خرید این دمنوش می‌توانید از طریق سایت دکتر سلامت با آدرس اینترنتی https://drsalamat.clinic/ اقدام کنید. در تولید این دمنوش گیاهانی مانند سیاه دانه، زنجبیل و دارچین به کار رفته و تاکنون هیچ عوارض جانبی با مصرف این محصول گزارش نشده است. دکتر سلامت به عنوان کلینیک تخصصی رژیم لاغری فعالیت رسمی خود را از سال 1382 آغاز کرد. در طول این سال‌ها خدمات بسیار مفیدی در زمینه روش‌های جدید لاغری با بهترین کیفیت به کاربران خود ارائه داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه خرید دمنوش‌های لاغری با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان دکتر سلامت بپرسید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied