شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

نکاتی که قبل از خرید چادر مسافرتی و ترامپولین باید بدانید

سفر قسمتی از پر اهمیت‌ترین بخش‌های زندگی انسان‌ها است. طبیعت‌گردی، کوهنوردی، پیمایش و پیک نیک خانوادگی از محبوب‌ترین فعالیت‌های بیرون از خانه محسوب می‌شوند.

نکاتی که قبل از خرید چادر مسافرتی و ترامپولین باید بدانید

 

 تجهیزات، ابزار و لوازم سفر، تامین‌کننده امنیت، آسایش و آرامش خواهند بود. چادر مسافرتی از پر کاربردترین و مهم‌ترین لوازم سفر، محسوب می‌شود. امروزه با توجه به تنوع نیاز آدم‌ها، چادر‌های مسافرتی در مدل‌های متنوع تولید و عرضه شده‌اند. بازه انتخاب مصرف‌کنندگان این محصول نیز افزایش یافته‌ است.

چادر مسافرتی ارزان بخرید

نوع سفر تاثیر مستقیم در تهیه چادر مسافرتی دارد. برای سفر‌های طبیعت‌گردی و کوتاه‌مدت معمولا استفاده از چادر مسافرتی ارزان توصیه می‌شود. چون برای یک سفر عادی، نیازی به هزینه زیاد و تهیه چادر مسافرتی حرفه‌ای نیست. چادر مسافرتی را می‌توان در قالب چادر کوهنوردی، چادر کمپینگ و ساحلی تهیه کرد.

هر یک از برند‌های چادر مسافرتی، اقدام به تولید چادرهایی با کیفیت بالا، متوسط و کیفیت عادی کرده‌اند. اگر قصد خرید چادر مسافرتی را دارید، در اولین مرحله باید فکر کنید که آن را برای استفاده چند نفر تهیه می‌کنید؟ ظرفیت چادر مسافرتی بسیار مهم است. وسایل همراه خود را هم در نظر بگیرید. معمولا آن‌ها هم به اندازه یک نفر، فضا لازم دارند. بنابراین اگر قصد خرید چادری با ظرفیت ۳ نفر دارید، حتما چادر مسافرتی ۴ نفره تهیه کنید. ظرفیت هر چادر با کف آن سنجیده می‌شود و برای خوابیدن هر نفر با کیسه خواب در نظر گرفته شده‌است.

بهترین برند چادر مسافرتی کدام است؟

این که بهترین برند و مارک چادر مسافرتی در حال حاضر در ایران، برند کلمن است دلیلی بر پایین بودن کیفیت سایر برندها نیست. هر برند و شرکت تولید کننده، اقدام به تولید و عرضه بهترین چادر مسافرتی خاص خود نموده است تا خیال خریداران از کیفیت محصول راحت باشد. برای خرید بهترین مارک، بایستی ابتدا ساختار و طراحی چادر مد نظرتان باشد.

انواع چادر مسافرتی از نظر ساختاری

هنگام خرید چادر مسافرتی، نوع طراحی و ساختار آن را در نظر بگیرید. چهار مدل اصلی چادر مسافرتی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • چادر مسافرتی عصایی

  • چادر مسافرتی فنری

  • چادر مسافرتی بادی

  • چادر مسافرتی اتوماتیک

هر یک از این مدل‌ها، مزایا و خاصیت‌های خاص خود را دارند.

چادر مسافرتی عصایی

کم‌ترین حجم را نسبت به سایر چادرهای مسافرتی، در حالت جمع شده دارد. این مدل چادر مسافرتی دارای فریم یا همان میله‌های مجزایی است که به صورت جداگانه، روی بدنه اصلی متصل می‌شوند. مدل‌های چادر مسافرتی عصایی، برای تمامی انواع سفر‌ها و ارتفاعات کاربرد دارند.

چادر مسافرتی اتوماتیک

از پر‌فروش‌ترین مدل‌های امروزه چادر مسافرتی به‌شمار می‌آید. فریم‌های متصل به بدنه و ضخیم‌تری نسبت به مدل عصایی دارد. ویژگی خاص این مدل چادر مسافرتی این است که توسط اهرم‌های کشویی یا تاشو در کوتاه‌ترین زمان ممکن نصب یا جمع می‌شوند. چادر‌های مسافرتی اتوماتیک تنها برای سفرهای طبیعت‌گردی و کمپینگ مناسب هستند. معدود مدل‌هایی از این چادر مسافرتی برای ارتفاعات استفاده می‌شوند.

چادر مسافرتی فنری

تنوع خاصی از نظر طراحی بدنه ندارند و تنها تفکیک‌پذیری این نوع چادر بر اساس ظرفیت است. چادر مسافرتی فنری سابقه تولید و عرضه بسیار زیادی در ایران دارد. فریم‌های سر‌خود و منعطف این مدل چادر، بیشتر از دو مدل عصایی و اتوماتیک در معرض خرابی و یا آسیب هستند.

چادر مسافرتی بادی

از انواع جدید و متفاوت مدل‌های چادر مسافرتی محسوب می شوند. تفاوت مدل بادی چادر مسافرتی بادی به دلیل این است که بدون استفاده از فریم یا پایه، تنها توسط فشار باد نصب و راه اندازی می‌شوند. حمل و جابجایی چادر مسافرتی بادی راحت‌تر است. ستون‌های باد‌ی و با ‌ضخامت بالا را بایستی از دیگر ویژگی‌های چادر مسافرتی بادی به‌حساب آورد.

ویژگی‌های منحصر به فرد چادرهای مسافرتی

هر کدام از تولید‌کنندگان چادر مسافرتی، ویژگی‌های خاص و متفاوتی برای محصول خود در نظر می‌گیرند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سایه‌بان، جیب‌های داخلی، اتاقک آشپزخانه، پوش دوم، محل خروج دودکش بخاری، آویز چراغ سقفی و دیگر تجهیزات جانبی اشاره کرد چادر مسافرتی حریم امن و آرام شما است. در تهیه چادر مسافرتی، برای بسیاری از مسافران، جنس دیوارهای چادر، اهمیت فراوان دارد. اکثر چادر‌های مسافرتی، ضخامتی نازک دارند و در هنگام شب، داخل چادر دیده می‌شود. جنس جدار چادر مسافرتی بهتر است دو‌لایه باشد تا حریم خصوصی‌تان حفظ شود. نصب چادر مسافرتی از دیگر مسایل مهم برای خریدار است.

اینتکس سیتی متناسب با سلیقه کاربران، چادرهای مسافرتی را همراه لوازم جانبی قابل‌دسترس در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. لوازم جانبی و کمکی چادر مسافرتی نیز از دیگر موارد و مشخصات محصولات اینتکس سیتی است. ارتفاع چادر مسافرتی را هنگام خرید مورد توجه قرار دهید. چادرهای مسافرتی کوهنوردی، فضا و ارتفاع کمتری دارند. در ادامه یک محصول جدید و پر‌فروش ترامپولین را بیشتر معرفی می‌کنیم.

ترامپولین از محصولات پرفروش اینتکس سیتی

ترامپولین از وسایل تمرینی ورزش ژیمناستیک است. شامل پارچه محکم و ضخیمی است که به وسیله چند فنر از چهار سو بر یک چارچوب فلزی بسته شده ‌است. انواع مختلف و متنوع ترامپولین در ویترین اینتکس سیتی برای هر سلیقه و استفاده گوناگون، اینتکس سیتی را سربلند و مفتخر به رضایت مشتریان کرده‌است.

ترامپولین وسیله‌ای مفید برای بدن شما

ترامپولین ترکیبی از ورزش قلبی عروقی است که علاوه بر تقویت عضلات، باعث کاهش وزن شما نیز می‌شود. ترامپولین با بهبود انعطاف پذیری عضلات در افزایش طول عضلات بدن موثر است. از این وسیله در ورزش ژیمناستیک، برای تقویت انعطاف بدن و چالاکی ورزشکاران استفاده می‌شود. مزایای فراوان این دستگاه باعث شد در تمرینات آمادگی جسمانی فضانوردان ناسا مورد استفاده قرار گیرد. ترامپولین تا حدی مؤثر بود که در سال ۱۹۷۹ کارتر آلبرت از انجمن جهانی سلامت و ورزش، در مصاحبه‌ای این وسیله را مؤثر‌ترین حرکت ورزشی طراحی شده توسط انسان خواند. پرش بر ترامپولین، ضربان قلب شما را افزایش می‌دهد. ترامپولین یک تمرین فوق‌العاده برای قلب، مغز و اعضای حیاتی بدن به حساب می‌آید. همچنین استفاده از این دستگاه تمرینی برای عضلات پای شما است‌. فقط چند دقیقه پرش بر روی ترامپولین عضلات را به خوبی تقویت می‌کند.

هماهنگی عضلات کودک با ترامپولین

کودکان با استفاده از این دستگاه، توانایی‌های حرکتی خود را توسعه می‌دهند. ترامپولین مهارت کنترل و هماهنگی عضلات را به کودک شما هدیه می‌دهد. اثرات آموزشی، شادابی، نشاط و اعتماد به نفس همراه با لذت، ورزش و سرگرمی از ویژگی‌های ترامپولین بر کودکان است. با رشد و تکامل توانایی حرکتی به وسیله این دستگاه، در سنین بالاتر شاهد شکوفایی استعدادهای ورزشی نوجوان و جوان خود خواهید بود.

اینتکس سیتی دوست، همراه و مشاور شما در انتخاب بهترین ها

اینتکس سیتی فروشگاه منحصر به فردی است که اقدام به واردات محصولات با کیفیت کرده ‌است. به‌عنوان فروشگاه اینتکس چندین برند آمریکایی از جمله اینتکس، بست وی فعالیت دارد. محصولات بادی و تفریحی چند برند‌های مشهور، لوازم غیر بادی همچون چادرهای مسافرتی رضایت مشتریان وفادار را جلب نموده‌ است. فروشگاه محصولات اینتکس سیتی به‌عنوان نمایندگی انواع محصولات بادی خانگی و تفریحی، چادر مسافرتی و ترامپولین، با ارسال فوری به تمام نقاط کشور و شهرستان‌های ایران، توانسته ‌است نظر مشتریان خود را جلب کند. برای خرید محصول مورد نظر خود تنها کافی است به این سایت مراجعه کرده و خریدی آسان را تجربه کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied