شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

دوربین مداربسته سیم کارتی و انواع آن

قبل از خرید دوربین مداربسته سیم کارتی این مطلب را تا انتها بخوانبد تا با دقت دوربین مداربسته برای محیط خودتان را تهیه کنید . باید بدانید دوربین های سیم کارت خور در انواع مختلفی موجود می باشد . که هر کدام برای محیط های مختلفی مورد استفاده می باشد.

دوربین مداربسته سیم کارتی و انواع آن

برای خرید دوربین مداربسته در انواع مختلف کافیست این مطلب را مشاهده کنید . تا خودتان بتوانید با اطلاعات کافی دوربین مداربسته خودتان را تهیه کنید.

 

دوربین مداربسته سیم کارتی توضیحات

در بعضی از اماکن مختلف امکان استفاده از دوربین های کابلی نمی باشد . دوربین مداربسته سیم کارتی کار شما را راحت کرده اند . شما به راحتی با یک سیم کارت و برق می توانید محیط خودتان را از هر کجای دنیا که هستید مشاهده کنید . جالب است بدانید دوربین های سیم کارتی مدل های مختلفی دارند بطوری که خیلی راحت می توانید با یک دوربین چرخشی سیم کارتی محیط خودتان را ببینید و دیگر نیاز به تهیه چند عدد دوربین مداربسته یا استفاده از پکیج های دوربین مداربسته نیست .

شاید سوال برای شما پیش بیاد که ایا این دوربین های سیم کارتی صدا و تصاویر هم ضبط می کنند ؟ بله توسط یک رم میکرو که در آن قرار می دهید می توانید تصاویر را همراه با صدا ضبط کند .

رم میکرو که مانند رم گوشی هست . و با ظرفیت 64 گیگ می تواند تا 12 روز ضبط انجام دهد و با رم 128 گیگ تا 22 روز صدا و تصاویر را ذخیره می نماید.

دوربین های مداربسته سیم کارتی در 3 نوع می باشد : چرخشی ، ثابت ، لامپی .

هر کدام از این دوربین ها مزایا و معایب دارند که در ادام به آنها خواهیم پرداخت.

از بهترین مواردی که این دوربین ها را محبوب کرده است نصب بسیار آسان آن ها + مکالم دو طرفه ای که با محیط می توانید انجام دهید.

انواع دوربین های مداربسته سیم کارتی + قابلیت های آن

دوربین های مداربسته سیم کارتی همانطور که گفتیم در سه نوع می باشند .

دوربین مداربسته سیم کارتی چرخشی : این نوع دوربین با تمامی اپراتورها سازگار می باشد . نصب بسیار آسان آن ها این امکان را برای شما فراهم ساخته تا در کمتر از 5 دقیقه بتوانید دوربین مداربسته را نصب و از راه دور مشاهده کنید . دید در شب رنگی جز بهترین مزایا آن ها می باشد .

مکالمه دو طرفه که جز برترین مزایا آن می باشد . شما می توانید با محیط خود بصورت دو طرفه مکالمه داشته باشید . هم با محیط صحبت کنید هم صدای محیط را بشنوید .

سوالی پیش میاد که آیا می توانیم از راه دور محیط خودمان را کنترل کنیم ؟ بله شما می توانید از هرکجای دنیا که هستید محیط خودتان را ببینید .

آیا با تمامی اپراتورهای ایران سازگار می باشد ؟

بله با تمامی اپراتورهای سیم کارت های ایران سازگاری کامل دارند.

دوربین مداربسته سیم کارتی چرخشی برای چه محیط هایی مناسب می باشد ؟

برای تمام محیط های اداری ، تجاری و مسکونی می توانید در فضای باز و بسته از این دوربین استفاده نمایید .

نکته قابل توجه که هست این است که علاوه بر اینکه سیم کارت اینترنت دستگاه را تامین می کند . نقطه اتصالی فراهم می سازد مانند وای فای تا شما به آن متصل شوید و از اینترنت جهانی بهرمند شوید.

c35ee957-f818-49a1-9a8f-7ba5718114dd

دوربین لامپی سیم کارتی : این دوربین مداربسته درون سرپیچ بصورت لامپ بسته می شود . دوربین لامپی سیم کارت خور را می توانید در فضاهای بسته استفاده کنید . این دوربین بدون کوچک ترین سیم کشی میتواند متصل شود و تصاویر را بر رو گوشی شما انتقال دهد .

دوربین های لامپی سیم کارت خور بسیار کارایی آسانی دارند . و تمام قبلیت های دوربین های چرخشی را شامل می شوند .

توجه کنید دوربین های لامپی فقط برای نظارت استفاده می شود . و کاربرد های غیر مجاز شامل مجازات خواهد شد.

تمامی افراد حاضر در محل از وجود دوربین لامپی باید آگاهی کامل داشته باشند.

 

دوربین ثابت سیم کارتی: این دوربین ها معمولا در دسته  بولت های بیسیم می باشند . و بصورت ثابت فقط یک قسمت از محیط خودتان را می توانید مشاهده نمایید .

برای فضاهای بیرونی و داخلی مناسب می باشد .

کاملا ضد آب هستند و می توانید در محیط های بارانی هم استفاده نمایید .

به دلیل ثابت بودن این دوربین از محبوبیت کمتری نسبت به دوربین های چرخشی بهرمند شده اند.

fd097bc7-b0f3-4116-9563-0d30749c21ba

خرید دوربین مداربسته

اگر می خواهید دوربین مداربسته هایی که معرفی شد با قیمت بسیار عالی خریداری نمایید. می توانید از فروشگاه اینترنتی کارپیما کمک بگیرید و بهترین دوربین مداربسته را انتخاب نمایید .

فروشگاه اینترنتی کارپیما به نشانی www.karpeyma.com  و شماره تماس : 02191035862  این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید قبل از خرید از کارشناسان ما مشاوره لازم را بگیرید سپس اقدام به خرید نمایید .

همچنین کارپیما با داشتن بیش از 400 نوع تنوع در دسته دوربین مداربسته و دوربین های مداربسته بیسیم وپکیج های دوربین مداربسته می تواند به شما کمک کند تا بهترین ها را برای محیط خودتان انتخاب نمایید .

کارپیما در کنار فروش انواع دوربین مداربسته ، خدمات نصب دوربین مداربسته را در مناطق 22 گانه تهران می پذیرد . توجه داشته باشید شما می توانید با تماس با ما بهترین خدمات را درب محل انجام دهید .

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied