شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین کتاب کمک آموزشی اول دبستان

با شروع سالِ تحصیلی و قدم گذاشتن فرزندتان به مدرسه به عنوان دانش‌آموز اول ابتدایی، شما به تکاپو می‌افتید که بهترین امکانات آموزشی را برای او فراهم کنید.

بهترین کتاب کمک آموزشی اول دبستان

 

یکی از ابزارهای آموزشی محبوب که بین دانش‌آموزان اول ابتدایی تا دانشجویان مقطع دکتری استفاده می‌شود، کتاب‌های کمک آموزشی هستند. در این مطلب به معرفی تعدادی کتاب، تحت عنوان بهترین کتاب کمک آموزشی اول دبستان، خواهیم پرداخت. بنابراین اگرقصد خرید کتاب کمک آموزشی اول دبستان را دارید، این مطلب برای شماست.

خصوصیات کتاب‌های کمک آموزشی مفید

اگر بخواهید انتخاب مناسبی داشته باشید، باید کتاب‌های خوب را از بد تشخیص دهید، کتاب‌های خوب همیشه ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که باعث تمایز آنها از سایرین می شود. در این بخش به این خصوصیات و ویژگی‌های کتاب‌های کمک آموزشی خوب اشاره می‌کنیم:

  • طبقه بندی کردن سوالات و مطالب
  • زبان ساده
  • پوشش همه مطالب درسی
  • سوالات متنوع

بهترین کتاب کار فارسی اول

بهترین کتاب کمک آموزشی فارسی اول

کتاب فارسی اول خیلی سبز

ویژگی‌های کتاب کار فارسی اول دبستان خیلی سبز:

این کتاب براساس تقویت ذهنی و ایجاد خلاقیت در دانش آموزان پایه ریزی شده است. از اهداف اصلی کتاب کار فارسی اول دبستان، پرداختن به مهارت‌های زبان آموزی شامل: خوب دیدن، خوب شنیدن، خوب سخن گفتن و خواندن و خوب نوشتن است. تمرینات وصل کردنی ، کلمه سازی، جمله سازی، خواندن و نوشتن و نقاشی با همین هدف نوشته شده است.

روش صحیح استفاده از کتاب کار فارسی اول دبستان:

1- سعی شود هر روز یک صفحه از کتاب کار انجام شود تا بچه ها از انجام تمرینات دل زده نشوند.

2- قبل از انجام تمرینات، وسایل لازم مانند، مداد ، تراش، مداد رنگی و... را برای آن ها فراهم کنید.

3-حتما در ازای انجام تمرینات سعی کنید از روش‌های تشویقی استفاده کنید.

 

کتاب شاهکار فارسی اول کلاغ سپید

کتاب شاهکار فارسی اول دبستان مجموعه‌‌ای کامل از تمرین‌هایی بوده که در راستای اهداف آموزشی و منطبق با روند ارائه‌ی مطالب کتاب درسی برای رفع این نیاز تألیف گردیده است. هر بخش از کتاب شامل طرح سؤالات متنوع و گوناگون با چیدمان ساده به دشوار است. تأکید کتاب در نوع نوشتن بر خوشنویسی و زیبانویسی است. برای رسیدن به این امر تمرین‌های زیبانویسی در نظر گرفته شده که هر چند اندک، اما در یادگیری زیبا نوشتن بی‌تأثیر نخواهد بود.

کتاب کارپوچینو فارسی اول گاج

این کتاب نیز، به منظور آموزش عمیق زبان فارسی، سعی شده است تا با استفاده از تکنیک‌های روان شناسی، تمرین‌های متنوع و آموزنده ای تهیه شود.

این ویژگی ها سبب ترغیب دانش آموزان برای انجام تمرین ها، تقویت چهار مهارت زبانی (گوش دادن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن) و پرورش قدرت تخیل، تفکر و خلاقیت در آن ها می شود. تمرین‌های این کتاب هم چنین با تکرار مفاهیم در قالب‌های مختلفی همچون وصل کردنی، کامل کردنی، کلمه سازی، جمله سازی، نقاشی، خواندن، نوشتن و نظایر آن بدون خسته کردن دانش آموز او را در دستیابی به توانایی‌های فوق الذکر یاری می رساند.

 بهترین کتاب دیکته شب و املا اول دبستان

بهترین کتاب دیکته شب اول

کتاب کارپوچینو دیکته اول گاج

اگر به دنبال یک کتاب دیکته شب املا اول با کیفیت عالی هستید، کتاب کارپوچینو دیکته اول گاج یکی از بهترین گزینه هاست. از ویژگی‌ متن‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه‌ی ترکیب‌های ساده‌ی نشانه‌ی موردنظر با بیان یک مثال برای هر کدام در آغاز متن آن نشانه 
  • درنظرگرفتن چندین متن ساده، روان و جذاب برای هر نشانه
  • بیان چندین کلمه‌ی جدید دارای نشانه‌ی موردنظر در هر متن
  • ارائه‌ی کلمه‌های متنوع‌تری از هر نشانه در قسمت «باهم بخوانیم»  

 

کتاب شاهکار دیکته اول کلاغ سپید

مجموعه کتاب‌های کار کلاغ سپید، با هدف آموزش و یادگیری مفاهیم درسی و آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در امتحانات کلاسی تألیف شده است. این سری از کتاب‌های کار مطابق با مباحث کتاب درسی فصل بندی شده و هر فصل از کتاب شامل طرح سؤالات و تمارین مختلف از قبیل: کلمه سازی، جمله سازی، متن خوانی، وصل کردنی، لوحه نویسی، پر کردن جای خالی و… است، که برای یادگیری بهتر دانش آموزاز ساده به دشوار چیدمان شده است. انجام این تمارین بالا بردن دقت، تمرکز و حافظه دانش آموز، هماهنگی بیشتر چشم و دست، آموزش حروف، اصوات، صداها و… را به دنبال خواهد داشت.

کتاب املا اول دبستان از مجموعه کتاب‌های کار انتشارات کلاغ سپید، اثر مشترک طاهره نقی نژادیان و عشرت بالغ است، که در 120 صفحه مصور رنگی توسط انتشارات کلاغ سپید به چاپ رسیده است. به صورت مختصر این کتاب شامل:

  • ارائه مطالب براساس تقسیم بندی کتاب درسی
  • ارائه تمرین ها تقویت دقت و حافظه
  • همراه با کارت‌های ترکیب حروف و کلمات

کتاب دیکته اول خیلی سبز

ویژگی‌های کتاب کار املای اول دبستان:

این مجموعه با هدف با فعالیت‌های املایی مانند جمله نویسی ، کامل کردنی، جورکردنی و کلمه سازی و متن املا باعث بالا بردن مهارت‌های املایی دانش آموزان اول دبستان می شود. همین طور متن هر املا به صورت داستان کوتاه بیان شده تا جذابیت بیشتری را برای فراگیر فراهم نماید. ویژگی دیگر وجود کلمات جدید در پایان هر درس است که باعث می شود خزانه لغات دانش آموز گسترش پیدا کند.

توصیه‌های کاربردی

1-دانش آموز ابتدا فعالیت‌های مربوط به املا را انجام دهد و سپس متن را بخواند. با این روش علاوه بر تکرار و تمرین جهت تثبیت یادگیری، باعث تقویت اعتماد به نفس دانش آموز هم می شود.

2-قبل از قرائت املا توسط والدین، متن املا توسط دانش آموز خوانده شود تا اگر در خواندن مشکلی دارد، بر طرف شود.

3-والدین در کمال آرامش متن املا را قرائت کنند، اگر دانش آموز نیاز به راهنمایی دارد دریغ نکنید زیرا اگر شکل نادرست کلمه ای در ذهن کودک ثبت شود جایگزین کردن شکل درست و صحیح کلمه کار دشواری است.

بهترین کتاب کار علوم اول دبستان

بهترین کتاب علوم اول

کتاب کار علوم اول خیلی سبز

اولین پیشنها کتابانه برای خرید کتاب کار علوم اول دبستان، کتاب کار علوم خلی سبز است. در این کتاب سعی شده است یادگیری در فضایی لذت بخش و متنوع صورت پذیرد. از این رو برای فهم و درک عمیق مطالب درسی از تمرین ها و فعالیت‌های مختلفی مانند وصل کردن چسباندن رنگ کردن و.... استفاده شده است. هر کدام از درس‌های کتاب با یک صفحه تصویری که نشان دهنده مفهوم و موضوع اصلی درس است آغاز می شود. چند جمله کلیدی در این تصویر آورده این آدرس را با یک نگاه سریع و اجمالی شروع کنید.

کتاب کارپوچینو علوم اول گاج

در کتاب کارپوچینو علوم اول گاج به‌منظور آموزش عمیق‌تر مفاهیم این درس، تلاش شده تا با استفاده از تکنیک‌های روانشناسی، تمرین‌های متنوع و آموزنده‌ای تهیه شود تا ضمن ترغیب دانش‌آموزان برای دنبال کردن تمرین‌های کتاب، فهم درس علوم را برای آن‌ها آسان‌تر نماید. تمرین‌های این کتاب با این هدف و نیز تکرار مفاهیم، بدون آنکه دانش‌آموز را خسته کند، در قالب‌های مختلفی همچون جورکردنی، وصل کردنی، گفت‌وگو، مشاهده، فعالیت‌های عملی، رنگ‌آمیزی و... تهیه شده است.

کتاب کار و تمرین علوم اول منتشران

کتاب کار و تمرین علوم اول منتشران از سری کتاب‌های کمک درسی مقطع اول دبستان می باشد که با هدف تکمیل فرایند آموزش و تثبیت یادگیری تدوین شده است. کتاب کار علوم اول منتشران با ارائه انواع تمرین ها و نمونه سوالات متعدد زمینه را برای فهم عمیق تر مطالب فراهم می‌سازد.

 ویژگی کتاب کار و تمرین علوم اول منتشران:

  • ارائه انواع سوالات و تمرین در قالب ( جای خالی، تشریحی، چهارگزینه‌ای، وصل کردنی(
  • ارزشیابی پایانی نوبت اول و دوم
  • سوال‌های خلاقانه با چیدمان کامل آموزشی
  • شبیه سازی تمرینات کتاب درسی
  • ارائه محتوای آموزشی مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی

بهترین کتاب کمک آموزشی ریاضی اول

بهترین کتاب ریاضی اول

کتاب ریاضی اول خیلی سبز

کتاب کار ریاضی اول دبستان، جزو پرفروش ترین کتب چاپ شده انتشارات خیلی سبز می باشد که تا امروز بارها به تجدید چاپ رسیده است. همانطور که می دانید ریاضی اول دبستان جایی است که پایه‌های تفکر منطقی و استدلالی دانش آموزان شکل می گیرد. یکی از مسائلی که معلمان مقاطع بالاتر درس ریاضی را همیشه با چالش مواجه میکند این است که دانش آموزان در درک مهارت‌های حل مسئله دچار مشکل هستند. در این کتاب تلاش شده است که این مهارت ها به دانش آموزان به اندازه لازم در کلاس اول دبستان، به خوبی توضیح داده شود.

 

کتاب کارپوچینو ریاضی اول گاج

از نکات مهم در هنگام خرید کتاب کمک درسی می توان به استاندارد بودن سوال‌های موجود در آن، کامل بودن کتاب، مطابق بودن کتاب کمک درسی مورد نظر با کتاب درسی، جذاب بودن آن و …. اشاره کرد. کتاب کمک درسی ریاضی اول سری کارپوچینو یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید کتاب کمک درسی به حساب می آید.

کتاب شاهکار ریاضی اول کلاغ سپید

کتاب شاهکار ریاضی اول ابتدایی شامل :

  • آموزش منبطق بر کتاب درسی، طبقه‌بندی سطح به سطح سوالات، راهنمای والدین برای تمرین‌های سخت، خودآزمایی و جمع‌بندی به همراه اپلیکیشن موبایل رایگان مناسب جهت آمادگی برای کلاس درس و امتحانات
  • مجموعه کتاب‌های شاهکار کلاغ سپید، با هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات کلاسی تألیف شده است.

 خرید بهترین کتاب کمک آموزشی اول دبستان از کتابانه با تخفیف

کتابانه یکی از مراجع تخصصی فروش کتاب‌های کمک درسی، کنکوری، دانشگاهی، عمومی و زبان خارجی است. برای خرید کتاب کار اول دبستان برای همه دروس، و یا سایر کتب مورد نیازتان، می‌توانید به کتابانه مراجعه کرده از تخفیف‌های ما بهره‌مند شوید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied