شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

جمله هایی که زنان دوست دارند از مردان بشنوند

برقراری رابطه صمیمانه می تواند یکی از مهمترین منابع لذت برای فرد و در عین حال یکی از مهمترین منابع ناراحتی وی باشد.

جمله هایی که زنان دوست دارند از مردان بشنوند

برقراری رابطه صمیمانه می تواند یکی از مهمترین منابع لذت برای فرد و در عین حال یکی از مهمترین منابع ناراحتی وی باشد؛عشق با امیدهای زیادی شروع می‌شود؛ چه چیز‌ی باعث کارایی رابطه صمیمانه می‎شود؟ بررسی صدها ارتباط زناشویی نشان داده، افرادی دارای روابط صمیمانه‌ی کارآمد  هستند که از مهارتهای معینی برخوردارند .یکی از این مهارتها "توانایی ابراز جملات عاشقانه به همسر" است.

آوای مشاوران در این مقاله سعی دارد شما را برای کسب مهارت" بیان و ابراز احساس عاشقانه" یک گام به سمت رابطه سالم هدایت  کند. اما برای بررسی با جزئیات بیشتر حتما از مشاوره رایگان خانواده استفاده کنید.

 

 1."خوشحالم که تو را دارم."

بیان این جمله به زن نشان می دهد که چقدر برای همسرش مهم است، و از کنار او بودن احساس خوشحالی  و رضایت دارد. این جمله به زن پر و بال می دهد و زن راسر ذوق می‌آورد.

2."متشکرم"

سپاسگزاری از زن برای انجام اموری مثل آشپزی کردن، شستن و اتو کردن لباس ها،تمیز بودن منزل،خرید کردن،بچه داری و ...به زن نشان می‌دهد که شما قدردان زحمات او هستید و کارش را قدر میدانید از این رو انگیزه و شوق بیشتری خواهد داشت.

 

3.آیا می‌توانم تو را به بیرون ببرم؟

یک زن دوست دارد قبل از اینکه خودش پیشنهاد بیرون رفتن را به همسرش بدهد، او این جمله را از همسرش بشنود.و مرد با برنامه ریزی برای بیرون رفتن اورا شگفت زده کند بدون اینکه زن التماس و خواهش کند. بیان این جمله حس مهم بودن  را به زن القا می‌کند.

4."متاسفم"!!

اگر با همسرتان بحث داشته اید و دلخوری بینتان به وجود آمده است بهتر است غرورتان را کنار بگذارید و از او عذر خواهی کنید . عذرخواهی باعث می‌شود او تاسف و ناراحتی واقعی شما را ببیند و بعد از این دلخوری ها مورد دلجویی قرار بگیرد.

 

5."همه چیز را درست می‌کنم."

اگر همواره برای راحتی همسرتان در تلاش هستید، بهتر است در مواقع اضطراب و نگرانی این جمله‌ی جادویی "من همه چیز را درست می‌کنم" را به کار ببرید و به او آرامش دهید. این جمله همسرتان را آرام می‌کند و اعتمادش را به شما بیشتر خواهد کرد.

6." من انجام می‌دهم".

این مقدس ترین، بزرگترین و بهترین قولی است که یک مرد می‌تواند به زن خود دهد. او این قول را به قلب می گیرد.

7." آیا با من ازدواج می‌کنی؟"

یک زن عاشق،  آرزوی شنیدن این جمله از سمت پارتنرش را دارد شما با بیان این جمله  پرسشی او راذوق زده خواهید کرد.

8."چقدر زیبا و چقدر قشنگی."

تعریف از زیبایی زن همشه برایش جذاب است. مخصوصا اگر تعریف کننده همسر یا پارتنرش باشد. اما برخی از مردان از تحسین زنشان امتناع می‌ورزند و می‌پندارند که این تحسینات باعث خودپسندی زن میشود. زن ها دوست دارند که ظاهرشان را ستایش کنید حتی اگر واقعا زیبا نباشند. تعریف از زیبایی زن به آنها حس غرور را القا می‌کند.

9." تو خیلی خاص هستی."

گفتن این جمله از سمت مردان نه تنها حس خوب و مورد توجه قرار گرفتن و قدردانی را به او می‌دهد بلکه او سعی می‌کند روی ویژگی های مثبتش بیشتر تمرکز کند و آنها را پررنگ تر کند. این جمله باعث می‌شود زنها فکر کنند بی همتا هستند و کسی مثل آنها شما را خوشبخت نمی‌کرده است.

 تو خیلی خاص هستی

10." دلم برایت تنگ شده است."

یک زن دوست دارد وقتی که از همسرش دور است احساس کند که همسرش به یاد اوست  و مرد با بیان و ابراز این جمله قلب همسرش را گرم نگه دارد.

11." نظر خواهی"

بیان این جمله" نظر شما چیست؟" به زن حس همکاری و مشارکت در کارها با یکدیگر را القا می‌کند  و باعث استحکام و پیوند رابطه خواهد شد.

12." سالگرد ازدواجمون مبارک"

بیان این جمله به زن می فهماند که از ازدواج با تو  همسرتان راضی هستید  ازدواج با او اتفاق مهمی است در زندگیتان که تاریخش را فراموش نکرده اید و حتی به همسرتان هم یادآوری می کنید.

 13.با تو بودن بی نظیر است

زنها دوست دارند مردان به آنها و رابطه شان افتخار کنند و به خاطر آرامش رابطه شان از آنها تقدیر کنند. این قدردانی ها مانند وقت گذاشتن با همسر و .. صورت می‌گیرد. زن را بسیار خوشحال می‌کند و باعث می‌شود زن برای بیشتر درک کردن همسرش تلاش کند و محیط خانه را برای آرامش بیشتر همسرش و وقت گذراندن دو نفره اماده کند .

 

14."من عاشق نحوه نگاه کردنت هستم بدون آرایش."

به همسرتان بگویید وقتی به من نگاه میکنی دلم می‌‌خواهد با تو حرف بزنم و تو را در آغوش بگیرم و بگویم تو زیباترین نگاه را داری بدون اینکه چشمانت را آرایش کنی ، نگاهت دلم را می‌لرزاند.شما با گفتن این جمله جادویی همسرتان را هیجان زده خواهید کرد.

15."دوستت دارم."

اگر دوست دارید همسر خود را عاشق خود سازید به او بگویید: "دوستت دارم". این جمله را با دادن یک شاخه گل،یک هدیه‌ی بی مناسبت یا احوالپرسی در ا و باعث ول روز به او ثابت نمایید. این کارها سبب می‌شود رابطه شما صمیمانه‌تر و قوی‌تر شود،اما باید مراقب تمام حرف هایی که بین شما رد و بدل می‌شود باشید زیرا اگر به این قول ها عمل نکنید روی نگاه همسرتان تاثیر خواهد داشت.

16."بیا صحبت کنیم".

اگر همسر شما از چیزی نگران است و به شما چیزی نمی گوید شاید منتظر جرقه ای از سوی شماست که سر درد و دلش باز شود. اگر دیدید رفتار همسر شما تغییر کرده و دلیلش را نمی دانید باید پیشنهاد گفتگو دهید و به بگویید شنیدن حرفهایش برای شما اهمیت دارد.

17."تو خیلی سکسی هستی".

بیان این جمله باعث میشود که همسرتان احساس کند می تواند با شما رابطه جنسی خوبی برقرار کند و در مورد اندامش اعتماد به نفس داشته باشد. زیرا که شما اندام و هیکل او را پسندیده و مورد تحسین قرار داده اید. و آمادگی بیشتری برای معاشقه و داشتن یک رابطه جنسی خوب ترغیب می کند.

18." حق با توست".

گاهی اوقات وقتی همسرتان از بحثی دلگیر است کافی ست به او بگویید:" حق با توست، تو راست می‌گویی". این جمله معجزه می‌کند و همسرتان را به سمت آشتی سوق می دهد.و احساس می‌کند شما حرف او را درک کرده اید.

 19.ما همیشه با هم هستیم.

زنها دوست دارند از زبان شما بشنوند که به رابطه شان متعهد و وفادار هستید و احساس نا امنی را با گفتن این جمله از آنها می‌گیرید و باعث اطمینان خاطر در آنها می‌شود.

20." شب گذشته باور نکردنی بود."

زنان دوست دارند که بشنوند در" رختخواب با همسرشان"، خوب هستند . درست مثل مردان که احساس قدرت می‌کنند. زنان دوست دارند لذتی فراموش نشدنی برای همسرشان فراهم کنند و بدانند که شریک زندگی آنها ازرابطه جنسی شان راضی است.

 21.چطور می‌تونم ازت حمایت کنم؟

زنان به دنبال مشارکت هستند که رشد آنها را تشویق کنید. استعدادشان را تحسین کنید شما با بیان جمله به زنان القا می کنید که بهترین خودشان هستند.

22.من عاشق اینم که وقتم را با تو بگذرونم.

این که شما به همسرتان بگویید امروزم به تو و با تو بودن تعلق دارند بهترین جمله ی زندگی را به همسرتان هدیه داده اید. از گذراندن یک روز با همسرتان دریغ نکنید، شما می توانید در این تایم با همسرتان به تفریح، گفتگو و ... بپردازید تا رابطه تان را از یکنواختی خارج کنید.

کلام پایانی

آنچه ما در روابطمان گم کرده ایم، توانایی مان برای خلق رابطه ای سرزنده، عاشقانه،پرشور و اشتیاق، حمایتگرانه،همراه با دل سپردگی و امثالهم است. سرزندگی فقط از دوست داشته شدن نمی آید بلکه عشق ورزیدن هم لازم است. زوج هایی دارای روابط زناشویی پایدار و عمیق هستند که با مهارتهای بین فردی مثل: ابراز و بیان جملات و احساسات خود، ارتباط شفاف، مدیریت مناسب عصبانیت و غیره آشنا هستند و آنها را در روابط خود به کار می گیرند.

"آوای مشاوران"  با مشاورانی مجرب در کنار شماست  تا این مهارتها را کسب نمایید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied