شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

جستجو، مقایسه و خرید آنلاین بلیط هواپیما

جستجو، مقایسه و خرید آنلاین بلیط هواپیما یکی از متداول‌ترین فعالیت‌های هفتگی کاربران اینترنت در ایران است.

جستجو، مقایسه و خرید آنلاین بلیط هواپیما

 

جستجو، مقایسه و خرید آنلاین بلیط هواپیما یکی از متداول‌ترین فعالیت‌های هفتگی کاربران اینترنت در ایران است. سالانه میلیون‌ها مسافر در ۳۱ استان کشور جابجا می‌شوند و هزاران پرواز برای انتقال مسافران در نقاط مختلف کشور بین فرودگاه‌های مبدا و مقصد، صورت می‌گیرد. انتخاب، تهیه و خرید این حجم عظیمی از بلیط هواپیما در دو دهه اخیر، از طریق پرتال‌های ارائه دهنده خدمات رزرواسیون بلیط هواپیما انجام می‌شود تا نیاز مسافر به مراجعه حضوری به آژانس‌های گردشگری در سراسر کشور را کاهش دهد.

استقبال ملی از پرتال‌های خرید بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما به طرز چشمگیری افزایش یافته است و تعدد شمار ایرلاین ها و ارائه دهندگان خدمات گردشگری ورودی و خروجی سبب شده تا مخاطبان و مسافران، به پرتال‌های مختلفی برای دسترسی به قیمت جدید بلیط هواپیما در مسیرهای گوناگون، مراجعه کنند و بهترین قیمت و شرایط را بررسی نمایند.

 

با سفرمارکت، جهان در جیب شما

اگر بخواهید از مراجعه به سایت‌های مختلف ارائه دهنده خدمات گردشگری داخلی و خارجی از مبداء ایران، بی‌نیاز شده و به راحتی، از طریق یک بازار آنلاین گردشگری، نرخ‌های گوناگون بلیط هواپیما را مشاهده کنید، پتلفرم سفرمارکت به عنوان تخصصی‌ترین و برترین سایت معرفی بلیط هواپیما در ده‌ها مسیر، گزینه هوشمندانه‌ای برای مسافران خواهد بود.

 

289155a4-00e3-4d4a-8beb-b78619d9e849

از طریق سایت سفرمارکت می‌توانید به راحتی و در هر زمان، نرخ‌های رقابتی ایرلاین‌ها به مقاصد مختلف در ۳۱ استان کشور را رصد لحظه‌ای کرده و مطابق با شرایط خود و زمان عزیمت و شمار همراهان و کلاس پروازی مد نظر، نسبت به انتخاب و خرید بلیط هواپیما و پرداخت اینترنتی آن اقدام کنید. با سفرمارکت، هیچ نیازی به مراجعه به دیگر پرتال‌های معرفی نرخ بلیط هواپیما به منظور ایرانگردی و جهانگردی ندارید.

در بخش رزرواسیون بلیط هواپیما در سفرمارکت، پس از درج شهر مبدا و مقصد و تاریخ عزیمت و تعداد همراهان و مشخص کردن کلاس پروازی، در دسترس‌ترین بلیط‌های هواپیما از ایرلاین‌های داخلی و خارجی به نمایش در می‌آید تا بتوانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی را خریداری کنید.

از طریق بخش رزرواسیون بلیط هواپیما در سایت سفرمارکت، می‌توانید بلیط‌های چارتری و سیستمی را مشاهده کرده، قیمت‌ بلیط‌ها را بر اساس نرخ، مرتب کنید، نرخ‌ها را بر اساس میزان توقف هواپیما، تنظیم کنید و هم‌چنین با تقویم پرواز، ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما در تاریخ‌های نزدیک یا پس از تاریخ عزیمت مشخص شده را نیز مشاهده نمایید. فیلترهای متنوعی در اختیار دارید تا سفری مطلوب و مناسب با شرایط زمانی و بودجه‌ای خود ترتیب دهید.

در واقع وقتی شما به سایت سفرمارکت مراجعه می‌کنید، بهترین، ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین ایرلاین‌ها در مسیر پروازی مورد نظر شما به نمایش در می‌آید تا بی‌نیاز از مراجعه به دیگر پرتال‌های عرضه کننده بلیط هواپیما باشید. با نصب اپلیکشین سفرمارکت روی گوشی هوشمند خود، ضمن دریافت تخفیف در خرید بلیط هواپیما، می‌توانید از تخفیف‌ها و جوایز ارزنده سفرمارکت در طول سال نیز استفاده کنید.

 

add2fadf-4cc2-40c8-ade2-3b8f7408a4ef

سفرهایی که انتخاب می‌کنید، در واقع محصول بررسی سفرمارکت از ده‌ها فروشنده است که جزییاتش پس از انتخاب یک بلیط هواپیما، در صفحه‌ای جداگانه به اطلاع مسافر می‌رسد.

 

اپلیکیشن سفرمارکت یکی از بهترین اپ‌های فارسی زبان برای خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و هم‌چنین رزرواسیون محل اقامت در داخل و خارج از کشور و خرید بهترین و هیجان‌انگیز تورهای ایرانگردی و جهانگردی است. در واقع با دانلود اپلیکیشن سفرمارکت، هر زمان که اراده کنید می‌توانید ارزان‌ترین نرخ بلیط هواپیما و قطار و تور و محل اقامت در داخل و خارج از کشور را در اختیار داشته و سفری ارزان و خاطره‌انگیز و راحتی را برای خود و همراهان گرامی به ارمغان آورید.

با اپ سفرمارکت، جهان در جیب شما است و حق انتخاب شما از طریق ویترین طلایی سفرمارکت، به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. در روزگار گران شدن هزینه تمام شده سفر چه در داخل و خارج از کشور، پیدا کردن پایین‌ترین نرخ به خصوص برای سفرهای طولانی که نیاز به استفاده از هواپیما است، اهمیت زیادی دارد و بخش قابل توجهی از هزینه سفر را بعضا قیمت بلیط هواپیما تشکیل می‌دهد. سفرمارکت تلاش کرده تا بهترین و رقابتی‌ترین نرخ‌ها را برای ایرانگردان و جهانگردان وطنی تدارک ببیند.

اگر شما قصد سفر به نقاط مختلف جهان از مبدا فرودگاه‌های ایران داشته باشید، مراجعه به موتور جستجوی قدرتمند سایت سفرمارکت، یک اقدام هوشمندانه بوده و شما را از مراجعه به سایت ایرلاین های بین المللی بی نیاز خواهد کرد. مخصوصا که خرید بلیط هواپیما در سایت ایرلاین‌های بین المللی، نیازمند در اختیار داشتن کارت‌های پرداخت بین‌المللی است.

لذا با مراجعه به بخش رزرواسیون بلیط هواپیما سفرمارکت به منظور انتخاب و خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما در مسیرهای ۵ قاره جهان، می‌توانید در یک صفحه، کلیه پروازها به مقصد شهر و کشور مورد نظر را مشاهده کرده و بر اساس کم‌ترین یا بیش‌ترین زمان مسافت و تعداد توقف‌ها و نوع ایرلاین و کلاس پروازی و قیمت نهایی و میزان بار مجاز همراه مسافر، انتخاب پایانی را انجام دهید. هزینه بلیط نیز از طریق کارت بانکی شما به ریال پرداخت می‌شود.

هم قیمت بلیط هواپیما خارجی به سبب فاصله بیش تر، گران تر است و هم به سبب تفاوت شرکت های هواپیکایی، تنوع و تفاوت قیمت بین اانواع بلیط هواپیما خارجی زیاد تر است. مسافران پیش از سفر به منظور پیدا کردن بهتر بلیط هواپیما به مقصد کشورهای جهان، با دشواری زیادی روبرو می شوند و سفرمارکت، این امکان مقایسه و خرید بلیط هواپیما خارجی با بهترین قیمت و امکانات را برای هموطنان فراهم کرده است.

 

شما اگر قصد رزرو بلیط هواپیما یا تور به مقصدهای داخلی یا خارجی دارید، می‌توانید همه فرآیند انتخاب و خرید را در سفرمارکت انجام دهید. حتی با ثبت پست الکترونیک خود می‌توانید در صورتی که قیمت ارزان‌تری در مسیر مورد نظر پیدا شد، سیستم شما را مطلع کند.

 

بهترین نرخ‌ها با سفرمارکت

یکی از پر ترددترین مقصدهای گردشگری داخلی که مسافران برای عزیمت به آنجا نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام می‌کنند، مسیرهای داخلی معروف هم‌چون: بلیط هواپیما مشهد، بلیط هواپیما کیش، بلیط هواپیما اهواز و بلیط هواپیما تهران است. بلیط هواپیما به مقصد استانبول ترکیه و دبی نیز از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری هوایی مسافران ایرانی است که در چهار فصل سال مسافران خاص خود را دارد.

هم برای سفر به مقصدهای گردشگری محبوب داخلی و هم تماشای جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری و طبیعت‌گردی و ساحل گردی و خرید در کشورهای اطراف ایران و اروپا و آمریکا و اقیانوسیه و قاره آسیا، خدمات رزرواسیون بلیط هواپیما سفرمارکت را در نظر داشته باشید و به دوستان و آشنایان و همسفران حال و آینده خود نیز معرفی کنید.

سفرمارکت، موتور جست و جوی ارزان ترین بلیط هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی است و همواره تلاش کرده تا با ارتقا خدمات و پایداری پرتال و همکاری گسترده با ارائه دهندگان خدمات گردشگری مثل ایرلاین‌ها و تورها و غیره، نقشی موثر در ارتقا صنعت گردشگری ایران و تسهیل دسترسی مسافران به نرخ‌های به روز و مناسب قطار و اتوبوس و هواپیما ایفا کند.

سفرمارکت یک دوست همیشگی برای مسافران داخلی و خارجی است. مجله گردشگری سفرمارکت، بانک اطلاعات غنی از بهترین مقالات درباره مقصدهای دیدنی و جذاب و کم‌تر شناخته شده در ۳۱ استان کشور و سایر نقاط جهان است. اگر هنوز نمی‌دانید کدام مقصد گردشگری در داخل و خارج از کشور، مناسب شما و خانواده است و قصد دارید ماه عسل و سالگرد ازدواج رمانتیکی را تجربه کنید، مجله گردشگری سفرمارکت را در نظر داشته و سپس نسبت به انتخاب بهترین مقصد توریستی مد نظر اقدام نمایید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied