شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی//

جدیدترین قیمت گوشی سامسونگ در بازار

با توجه به اینکه این کمپانی در طول سال تعداد زیادی از گوشی های جدید سامسونگ را به بازار عرضه می کند، بررسی جدیدترین گوشی سامسونگ اغلب دشوار بوده است. سامسونگ ده ها مدل در سری های مختلف دارد که همه محدوده های قیمتی را دربر می گیرند؛ از این رو در این مقاله به بررسی جدیدترین گوشی های هر سری و قیمت گوشی سامسونگ می پردازیم.

جدیدترین قیمت گوشی سامسونگ در بازار

قیمت و مشخصات سری گلکسی زد فولد

سامسونگ، گلکسی زد فولد 4 را در اوت 2022 معرفی کرد و احتمالا این گوشی در لیست بهترین گوشی های سامسونگ در صدر جدول قرار گیرد. پیش سفارش های این دستگاه از 10 اوت آغاز شده و تاریخ عرضه آن برای 26 اوت تعیین گردیده است؛ اما طول می کشد تا در ایران نیز به صورت گسترده به بازار عرضه شود.

این دستگاه شامل صفحه نمایش 6.2 اینچی HD+ و صفحه نمایش تاشو داخلی 7.6 اینچی QXGA+ دارای حاشیه های باریک تر در اطراف است. هر دو پنل نمایشگر دارای نرخ رفرش تطبیقی ​​120 هرتز هستند. صفحه نمایش داخلی با قلم S Pen نیز سازگار است. سامسونگ، گلکسی زد فولد ۴ را به چیپست ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ کوالکام مجهز کرده است که می توان آن را با حداکثر 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی مورد استفاده قرار داد.

 

 

1

 

 

قیمت و مشخصات سری گلکسی نوت سامسونگ

سامسونگ در سال 2020 نیز از دوگوشی جدید سری نوت در ماه اوت رونمایی کرد؛ گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا در 21 اوت 2020 به بازار عرضه شدند. این دو گوشی آخرین پرچم داران گلکسی نوت هستند؛ زیرا سری نوت اکنون جای خود را به گلکسی اس 22 اولترا داده است. قیمت گوشی سامسونگ سری نوت در حال حاضر به دلیل قدیمی بودن آن، تا حد زیادی افت پیدا کرده و به جای آن، سری S22 با قیمت های بسیار بالایی عرضه می شود.

گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا به ترتیب دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی مسطح FHD+ و صفحه نمایش 6.9 اینچی منحنی Quad HD+ با نرخ رفرش 120 هرتز هستند.

در حالی که گلکسی نوت 20 اولترا ساختار فلزی و شیشه ای را که پرچم داران سامسونگ با آن شناخته می شوند، حفظ کرده است، گلکسی نوت 20 فقط از قاب پلاستیکی بهره می برد. آن ها همچنین از همان چیپست های Exynos 990/Snapdragon 865+ استفاده می کنند و نوت 20 تنها 8 گیگابایت رم دارد؛ در حالی که Ultra دارای پیکربندی رم 12 گیگابایتی و همچنین قابل ارتقا تا 512 گیگابایت است

 

 

2

 

 

قیمت و مشخصات سری گلکسی اس

جدیدترین گوشی های سامسونگ در سری گلکسی اس اکنون، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا هستند. این دستگاه ها از چیپست های Exynos 2200 و Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می کنند که در دسترس بودن آن ها بر اساس منطقه زندگی شما متفاوت خواهد بود؛ اما با رم و پیکربندی های ذخیره سازی متفاوت در دسترس هستند. قیمت گوشی سامسونگ سری اس در مقایسه گوشی های دیگر بسیار بالاتر است و به عنوان یک پرچمدار گران قیمت شناخته می شود.

سامسونگ گلکسی S22+ شامل یک قاب پشتی شیشه ای می شود و با صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ Super AMOLED دارای نرخ رفرش تطبیقی ​​120 هرتزی است. تنظیمات دوربین دقیقا مشابه Galaxy S22 طراحی شده و حتی رم و حافظه ذخیره سازی آن با گلکسی اس 22 اولترا یکسان است و باتری 4500 میلی آمپری گوشی با پشتیبانی از شارژ سیمی 45 واتی همراه گوشی به بازار ارائه می شود.

گلکسی اس 22 اولترا به گونه ای طراحی شده است که بیشتر شبیه به یک پرچم دار گلکسی نوت باشد. این اولین دستگاه سری Galaxy S است که دارای پشتیبانی داخلی برای قلم S است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+ با رزولوشن Super AMOLED  هرتز با نرخ رفرش ​​120 هرتز است. این دستگاه با 8 یا 12 گیگابایت رم و 128، 256 و 512 گیگابایت و همچنین 1 ترابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

دوربین گوشی دارای سنسور 12 مگا پیکسلی f/2.2 فوق عریض با سنسور زاویه 108 مگا پیکسلی f/1.8  است. همچنین یک سنسور تله فوتو 10 مگا پیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک دوربین تله فوتو 10 مگا پیکسلی دیگر با زوم اپتیکال 10 برابر در گوشی وجود دارد. گلکسی اس 22 اولترا مانند گوشی های اولترا قبل از خود، زوم 100 برابری را به کاربران ارائه می دهد. سامسونگ قیمت آخرین سری پرچم داران خود را افزایش نداده است و قیمت گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا به ترتیب، 999 و 1199 دلار معادل و 28699000  و 39299000 تومان است که در سایت گوشی شاپ قابل سفارش و خرید هستند.

 

 

3

 

قیمت و مشخصات سری گلکسی A

سامسونگ در چند سال گذشته به طور قابل توجهی سری گلکسی A خود را گسترش داده است. اکنون بیش از 12 گوشی هوشمند را در تمامی محدوده های قیمتی با گزینه های سطح اولیه و ممتاز در این سری به کاربران ارائه می دهد. می توان گفت مناسب ترین قیمت گوشی سامسونگ مربوط به محصولات سری A است که برای افراد علاقه مند به گوشی های اقتصادی بسیار مناسب است.

گلکسی A73 5G، Galaxy A53 5G و Galaxy A33 5G جدیدترین دستگاه های گلکسی این سری هستند. هر سه در 17 مارس 2022 رونمایی شدند و ممکن است کاملا شبیه به مدل های قبلی خود به نظر برسند؛ اما سامسونگ پیشرفت های چشم گیری در این سری انجام داده است.

سامسونگ، گلکسی A73 5G را به چیپست اسنپدراگون 778G مجهز کرده است و این گوشی با 6 یا 8 گیگابایت رم با 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به کاربران ارائه می شوند و دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ Super AMOLED+ با نرخ رفرش 120 هرتز است. یک باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ 25 واتی نیز برای این گوشی وجود دارد. یک تغییر عمده در دوربین رخ داده، دوربین با سنسور اصلی 108 مگا پیکسلی طراحی شده و شامل سنسورهای دیگر شامل 12 مگا پیکسل فوق عریض، 5 مگا پیکسل و 5 مگا پیکسل ماکرو می شود.

در این گوشی سامسونگ از سنسور اصلی 64 مگا پیکسلی در کنار سنسور اولتراواید 12 مگا پیکسلی، عمق 5 مگا پیکسلی و ماکرو 5 مگا پیکسلی استفاده کرده است. گلکسی A33 5G همچنین از همان پردازنده Exynos 1280 استفاده می کند که گلکسی A53 5G بهره برده است. صفحه نمایش 6.4 اینچی FHD+ Super AMOLED با نرخ رفرش 90 هرتز در گوشی وجود دارد و سایر قسمت ها شبیه به گلکسی A53 5G در نظر گرفته شده است.

جمع بندی

به خاطر داشته باشید که این لیست فقط به بررسی و معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ در هر سری پرداخته است، نه اینکه به معرفی بهترین گوشی در محدوده قیمتی هر سری بپردازد. در واقع این لیست به شما نشان می دهد که آخرین و جدیدترین گوشی هر سری از محصولات سامسونگ چیست تا بدانید هنگام خرید گوشی سامسونگ به چه نکاتی توجه کنید. همچنین دسترسی به برخی از این گوشی ها ممکن است سخت باشد که در چنین شرایطی می توانید از سایت گوشی شاپ به صورت آنلاین، گوشی موردنظر خود را با قیمت مناسب و اطمینان از صحت کالا تهیه کنید.

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت نشر آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied