شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی//

4 راه برای ایجاد یک ذهن ثروت ساز

ذهنیت لنزی است که از طریق آن جهان را مشاهده می‌کنید، مانند یک عینک آفتابی، می‌تواند آنچه را که می‌بینید و تفکر شما درباره آن را، کمی تغییر دهد.

4 راه برای ایجاد یک ذهن ثروت ساز

سرگل تازه زعفران

برای خرید بهترین نوع از سرگل تازه زعفران یا ادویه دارچین به رنگ و عطر آن دقت کنید تا کیفیت لازم را داشته باشد. در دوران ایران باستان از زعفران برای خوشبو نمودن بدن مانند یک عطر استفاده می شده است که این امر نشان دهنده ی عطر بی نظیر این محصول طبیعی است. از زعفران برای رنگ کردن پارچه ها نیز استفاده می شده است که باعث به وجود آمدن رنگی سرخ و بسیار زیبا در پارچه ها شده است. در تولید فرشهای اصیل ایرانی نیز برای رنگ کردن تخها از این محصول استفاده می شده است.

 

حوله استخری بچه گانه

برای جذاب تر شدن فراغت کودکان فرستادن به استخر می تواند مورد مناسبی باشد که منوط با استفاده از حوله استخری بچه گانه و حوله آشپزخانه می باشد که پس از دوش گرفتن می توانند از آن استفاده نمایند برای اینکه کودکان خود را خوشحال نماید می توانید از طراحیهای منحصر به فرد و زیبای این محصول استفاده کنید. به دلیل اینکه مصرف کننده ی اصلی شما کودکان می باشند به همین دلیل باید از طراحیهای مناسب استفاده کنید تا توجه آنها را به خود جلب نمایید.

 

 

1

 

مانکن های خارجی

اگر برای مزون و یا تولیدی لباسها به دنبال مانکن های خارجی می باشید بهترین انتخاب برای شما خرید مانکنهایی که با قابلیت سوزن خوری طراحی شده اند، می باشد تا درحین کار به راحتی بتوانید برشها و تکه هایی از لباس را بر روی آن مانکن آویزان کنید.

 

2

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت انتشار آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied