شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی//

خرید انواع دوربین مداربسته با بهترین قیمت

امروزه برای خرید انواع دوربین های امنیتی و مدار بسته ابتدا باید نوع نیاز مصرفی خود را به صورت دقیق و کامل مشخص کنید و سپس با توجه به قیمت های بازار و برند های مختلف متناسب با بودجه ی در نظر گرفته ی خود اقدام به خرید این محصول کنید.

خرید انواع دوربین مداربسته با بهترین قیمت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مدار بسته ی مجهزی تولید شده اند که از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند و خرید و فروش این دوربین های مدار بسته به صورت عمده از بهترین قیمت روز برخوردار می باشد.

دوربین های مدار بسته انواع مختلفی دارند که هر یک با تکنولوژی متفاوتی تولید شده و متناسب با نیاز مصرف کننده مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های امنیتی از نظر تکنولوژی به 3 دسته تقسیم می شوند:

  1. دوربین های آنالوگ: این دوربین ها جزء اولین محصولات تولید شده می باشند که امروزه این مدل دوربین های آنالوگ از رده خارج شده و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد.

  2.  دوربین های HD: این نوع دوربین های مدار بسته بعد از دوربین های آنالوگ به روی کار آمده اند و در بازار مصرفی با توجه به کیفیت و قیمت مناسبی که دارند جایگزین بسیار مناسبی برای دوربین های آنالوگ قدیمی می باشند.

  3. دوربین های تحت شبکه ای: دوربین های تحت شبکه ای همان گونه که از اسم آن ها مشخص است برای منتقل کردن تصویر به سایر تجهیزات دوربین از سیستم شبکه ای استفاده می کنند. با توجه به این که زمان زیادی از تولید این مدل دوبین های شبکه ای نگذشته است ولی در بازار جهانی توانسته است رشد چشمگیر و گسترش بسیار عالی داشته باشد و نظر افراد بسیاری را به خود نیز جلب کند.

 

قیمت دوربین مدار بسته

امروزه برای خرید انواع دوربین های امنیتی و مدار بسته ابتدا باید نوع نیاز مصرفی خود را به صورت دقیق و کامل مشخص کنید و سپس با توجه به قیمت های بازار و برند های مختلف متناسب با بودجه ی در نظر گرفته ی خود اقدام به خرید این محصول کنید.

در قیمت گذاری دوربین ها عوامل متعددی وجود دارند و باید به هر یک از این موضوعات توجه خاصی شود مانند: برند دوربین، نوع لنز و کیفیت آن، قابلیت دید در شب و سایر موارد دیگر که بهتر است از مکان مورد نظر که دوربین قرار است در آن محل نصب شود اطلاعات دقیق و کاملی داشته باشید تا بدین وسیله بتوانید خریدی حساب شده و کاربردی داشته باشید.

مثلا قابلیت دوربین مدار بسته گردان برای آن محل مناسب است یا خیر یا این که در آن محیط نور کافی وجود دارد، در صورت عدم نور باید از دوربین هایی با قابلیت دید در شب استفاده شود.

البته امروزه  با پیشرفت تکنولوژی اکثر دوربین های مدار بسته قابلیت دید در شب را دارند و سیستم پیچیده ای در آن ها به کار نرفته است و از لامپ های LED برای اضافه کردن این امکان برای آن ها استفاده شده است. از مهمترین مزایایی که این دوربین های مدار بسته دید در شب دارند می توان به گرفتن عکس رنگی اشاره داشت.

 

1

 

حال اگر بخواهیم توضیح دقیق تری نسبت به دوربین های مدار بسته گردان بدهیم این گونه می باشد که این دوربین ها بسیار کاربردی بوده و قابلیت چرخش 360 درجه عمودی و 120 درجه افقی دارد و تمامی محیط را تحت نمایش قرار می دهد و اغلب این نوع دوربین ها بی سیم بوده و نیاز به هزینه های هنگفتی برای اجرای سیم کشی تخصصی نداشته و از این نظر بسیار مقرون به صرفه می باشد و شما با نصب اپلیکیشن مخصوص در موبایل خود نظارتی کامل در محل مورد استفاده می توانید داشته باشید.

خرید و فروش دوربین مدار بسته عمده

همان طور که می دانید خرید و فروش دوربین های مدار بسته امروزه پیشرفت چشمگیری داشته و اغلب مردم به این تکنولوژی روی آورده اند و در صورت خرید عمده از این محصول می توان از قیمت مناسبتری نیز بهره مند شد. برای خرید دوربین های مدار بسته باید به این موارد توجه به خصوصی داشت:

  1.  لنز دوربین و میزان کیفیت آن

  2.  کیفیت تصویر ارسال شده به کاربر

  3.  سنسور تصویر

  4.  داشتن استاندارد های IP

 

2

 

با توجه به این موارد بیان شده شما می توانید خرید با دقت انجام دهید. همان گونه که می دانید دوربین ها بر اساس شکل ظاهری، قابلیت ها و بدنه آن ها دسته بندی می شوند.

  1.  دوربین های مدار بسته دام: این مدل دوربین ها کروی و گنبدی شکل می باشند و اکثرا روی سقف نصب و راه اندازی می شوند و در بیمارستان ها، هتل ها، پارکینگ های عمومی و .. مورد استفاده قرار می گیرد.

  2.  دوربین های مدار بسته بولت: این مدل دوربین ظاهری استوانه شکل داشته و به دلیل مقاومت بالایی که دارند در فضا های باز از آن ها استفاده می شود.

  3.  دوربین های مدار بسته باکس: این مدل همان طور که از نام آن مشخص است ظاهری مکعبی داشته و لنز این دوربین روی آن نصب نیست و باید جداگانه تهیه شود و اغلب استفاده از این نوع دوربین ها در مکان های صنعتی می باشد.

  4.  دوربین های مدار بسته اسپید دام: این مدل دوربین قابلیت چرخش 360 درجه ای عمودی و 180 درجه ای افقی دارد و جزء بهترین و باکیفیت ترین دوربین های موجود در بازار می باشند و طرفداران بسیاری نیز دارند.

3

 

بهترین قیمت روز

شما می توانید با برسی انواع برند ها و ویژگی های دوربین مدار بسته خرید به  صورت عمده داشته و از بهترین قیمت روز بهره مند شوید. این مجموعه با ارائه بهترین خدمات از سمت تولید کننده این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده تا با توجه به نیاز های خود اقدام به خرید نمایید و لذت یک خرید ایده آل و باکیفیت را از مجموعه ما داشته باشید.

امروزه با توجه به نیاز مردم و گسترش خرید و فروش اینترنتی اغلب افراد تمایل دارند که خرید خود را بدون واسطه و با قیمت مناسب از تولیدکننده دریافت کنند. مجموعه ما نیز در این راستا تلاش کرده تا این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کند.

هدف این مجموعه اعتبار و کسب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد و شما می توانید برای دریافت خدمات با مشاورین تخصصی ما در این زمینه ارتباط گرفته و نسبت به پاسخ سوالات خود اقدام نمایید.

در صورت تمایل به خرید دوربین های مدار بسته فرم فروش محصول را پر کرده تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما مشتریان عزیز ارتباط برقرار کنند.

 

 

*مطلب فوق رپورتاژآگهی بوده و سایت شمانیوز هیچ مسئولیتی بابت نشر ان ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied