شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

روش میلیاردر شدن را به شما می گوییم

اگر می خواهید فردی ثروتمند شوید یک محصول انتخاب کرده و تولید کنید. پیشنهاد ما به شما تولید روفرشی می باشد زیرا این محصول بازار پر سودی داشته و به شما سود خوبی میرساند.

روش میلیاردر شدن را به شما می گوییم

روفرشی مخمل ابریشم

روفرشی پارچه ضخیمی بوده که می ‌توانید آن را بر روی انواع و اقسام فرشهای خود پهن کنید و ضمن اینکه از فرش خود بهتر و بیش تر نگهداری می ‌کنید، می ‌توانید لکه فرش را هم با استفاده از آن بپوشانید.

شما می ‌توانید با استفاده از روفرشی مخمل ابریشم از رنگ فرش خود محافظت کرده و از تابش نور خورشید و ایجاد رنگ پریدگی در آن جلوگیری نمایید از طرفی می توانید عیوب فرش با استفاده از آنها کاملاً بپوشانید و از لکه شدن فرش پیشگیری کنید همچنین می توانید از کثیفی و خاک گرفتن فرش جلوگیری نمایید و به تعداد دفعات کم تری فرش خود را بشویید.

با این وجود می توانید مانع ساییدگی بافت فرش خود شوید و در کف منزل خود تنوع طرح و مدل داشته باشید روفرشی برای افرادی که دارای کودک خردسال هستند گزینه مناسبی برای مصرف است در صورتی که دارای فرزند کوچکی هستید و نگران کثیف شدن فرش خود می باشید می توانید از یک روفرشی استفاده داشته باشید.

 

 

روفرشی نیکزاد

یکی از مدلهایی که در رنگهای کرم، آبی فیروزه ای و نسکافه ای تولید می شود روفرشی نیکزاد کد ۱۳۰ است که طراحی آن به گونه ای است که می تواند فضایی مدرن یا کلاسیک را در منزلتان ایجاد کند.

 در هنگام انتخاب مدل و طرح روفرشی حتما نوع دکوراسیون منزل خود را در نظر داشته باشید که ترکیب رنگ روفرشی انتخابی شما با رنگهای مورد استفاده در سایر وسایل منزل از جمله مبل راحتی هماهنگ باشد تا زیبایی آن را بیشتر کند و جلوه خاصی به منزل شما دهد. رنگ کرمی این محصول به دلیل اینکه خنثی و روشن است می تواند آرامش و شادی را به شما هدیه دهد.

در ابتدای مطلب به این موضوع می پردازیم که چه افرادی باید حتما از روفرشی در منزل خود استفاده کنند:

 

اگر فرش منزل شما دچار پارگی شده یا دیگر رنگ و روی اولیه را ندارد می توانید برای پوشاندن عیوب آن از روفرشی استفاده کنید تا زیبایی منزل شما دوچندان شود.

هنگامی که رنگ فرش روشن باشد سریع تر لک و آلودگی را جذب می کند و افراد مجبور می شوند تا زود به زود اقدام به شستن فرش کنند بنابراین جهت جلوگیری از این اتفاق می توانید روی فرش، روفرشی پهن کنید چراکه شستشوی روفرشی به مراتب آسان تر از فرش است.

 

 

آراد برندینگ

 

روفرشی کشدار ترمه تبریز

یکی دیگر از نخهایی که برای تولید روفرشی مورد استفاده قرار می گیرند نخهای شانل یا مخمل هستند که طرح و رنگ آنها شباهت بسیار زیادی به فرش دارد. این روکشها دارای حالت پنبه ای و نرم هستند که هیچ گونه آلرژی و حساسیتی برای فرد ایجاد نمی کنند و به دلیل نخ مخمل و شانلی که در آن استفاده شده است و بافت دو لایه ای که دارد کمی سنگین می باشد و به همین دلیل شستشوی آنها از انواع دیگر کمی سخت تر است.

این روفرشی کشدار ترمه تبریز از قیمت بیشتری برخوردار هست اما طول عمر بیشتری هم دارند و شما با یک بار خرید از این محصول می توانید سالیان سال از آن استفاده کنید. یکی از مزیتهای این روکش که نظر افراد را به خود جلب کرده است می توانیم به جذب بالای آن اشاره کنیم زیرا بسیاری از افراد ممکن است در اثر اشتباه مایعات خود را بر روی فرش بریزد اما اگر از این روکش بر روی فرش خود استفاده کنند و مایعات بر روی زمین بریزد و پخش شود آن را به خود جذب می کند و اجازه کثیف شدن فرش را نمی دهد.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied