شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

سرمایه گذاری در حوزه برنج کلید اصلی ثروتمندی است

یکی از بهترین کار هایی که شما را به ثروت می رساند این است که حوزه ای پرسود را برای خود انتخاب کنید که انواع برنج از جمله برنج چمپا رامهرمز از آنجایی که رقابت کم و سود بالایی دارد بهترین حوزه برای شروع کار شما خواهد بود.

سرمایه گذاری در حوزه برنج کلید اصلی ثروتمندی است

برنج چمپا رامهرمز

تمامی مجموعه هایی که ما تخصیص داده ایم، به طور شبانه روزی مشغول فعالیت بوده اند و به عنوان مرکز فروش برنج چمپا رامهرمز می توانند شما را جهت دستیابی به این دانه های پرطرفدار و خوش طبخ راهنمایی نمایند. مرکز فروش برنج ایرانی یکی از فرصتهای ویژه خود را جهت رضایت مشتریان به نام سفارش اینترنتی معرفی نموده است و همواره آنها را در سطح کیفی فوق العاده ای به نمایش گذاشته است.

در واقع آمارها حاکی از آن است که چیزی بیش از نود درصد از تهیه برنج در سراسر دنیا به برنج طارم اختصاص دارد که در این بین، نوع ایرانی می تواند بسیار زبانزد بوده و حتی تمامی کشورهای حوزه خلیج فارس و همچنین اروپایی و آمریکایی این قبیل محصولات را خریداری نمایند.

مرکز فروش ما یکی از مراکزی است که در تولید محصولات خود استانداردهای لازم و تاییدیه های مورد نیاز را دریافت نموده و سعی کرده است محصولی را درجه کیفی بالا را در اختیار متقاضیان خود قرار دهد.

 

 

برنج طارم

پس برنج طارم مازندران این امکان‌ را به شما می دهد که بتوانید در مصرف آن صرفه جویی کنید و با خرید با قیمت مناسب در طولانی مدت برنج کافی برای پخت و پز و مصرف داشته باشید‌.

برنج ایرانی اصل آن برنجی است که عطر و بوی آن ماندنی و هوش از سر ببرد برنج طارم مازندران این ویژگی را نیز دارد چرا که درجه کیفی آن بالا بوده و عطر و بوی که دارد بسیار خاص و دلپذیر می باشد با دم کردن این برنج فضای منزلتان پر از عطر برنج خواهد شد. پیشتر شما عزیزان را با ویژگیهای خوبی که برنج طارم مازندران دارد آشنا کردیم، قیمتی که این برنج دارد نیز در کشور بسیار متفاوت بوده و بر اساس عواملی که گفته شد تعیین می شود.

این تفاوت قیمت نیز بخاطر کیفیت و سودهایی است که فروشندگان بر روی قیمت محصول می کشند. برای خرید برنج طارم درجه یک نمی توانید از هر فروشنده ای اقدام کنید چرا که این کار عاقلانه نمی باشد.

 

 

آراد برندینگ

 

برنج طارم صادراتی

اولین گام برای صادرات برنج، انتخاب بهترین برنج طارم صادراتی است. منظور از بهترین برنج صادراتی ایرانی یعنی بهترین برنج از نظر کیفیت، تامین بار و قیمت می باشد.

مسلما بهترین برنج از نظر کیفیت، برنج های پاییزه می باشند با عطر و پخت بینظیر. اما برنج های پاییزه همچون برنج های کشت دوم امراللهی و چین دوم طارم هاشمی به صورت عمده یافت نمی شوند. پس این نوع برنج ها اگرچه کیفیت بالایی دارند ولی به سختی می توان آن را برای صادرات تامین کرد. از طرفی دیگر، قیمت برنج کشت دوم بسیار بالاست و شاید برای صادرات مناسب نباشد در حالی که اکثر رستوران های پنج ستاره و لاکچری از همین برنج استفاده می کنند.

در میان برنج های تابستانه، برنج های طارم هاشمی، فجر، شیرودی و ندا گزینه های خوبی جهت صادرات هستند ولی برنج های فجر، شیرودی و ندا از برنج های پرمحصول می باشند که از عطر چندانی برخوردار نیستند. بدیهی است که بهترین گزینه برای صادرات برنج مربوط به برنج های پاییزه هستند زیرا این نوع برنج ها از عطر خوب و پخت بسیار عالی برخوردار می باشند.

 

 

آراد برندینگ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied