شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

بهترین مرکز برای خرید سمعک زیمنس کدام است؟

شرکت زیمنس یکی از شرکت های قدیمی و باسابقه در تولید سمعک است که قدمتی بیش از 140 سال در این حوزه دارد. این شرکت در طول سال ها فعالیت، انواع سمعک ها و وسایل کمک شنوایی را تولید و به کشورهای مختلف صادر کرده است. در سال 2015 شرکت سیوانتوس امتیاز برند زیمنس را خریداری کرد و از سال 2016 به بعد سمعک های زیمنس با نام سیگنیا وارد بازار شده است. سمعک های زیمنس با برخورداری از فناوری بالا، قابلیت های متعدد به همراه وضوح و کیفیت صدای تولید شده طرفداران بی شماری در سطح جهان دارد. در ادامه ضمن معرفی مهم ترین مدل های سمعک زیمنس، ویژگی های بهترین مرکز خرید این سمعک ها را هم مورد بررسی قرار داده ایم.

بهترین مرکز برای خرید سمعک زیمنس کدام است؟

مدل های معروف سمعک زیمنس

در این بخش به معرفی مهم ترین مدل های سمعک زیمنس پرداخته ایم که از شهرت و محبوبیت خاصی در میان کاربران برخوردار است.

  • سمعک STYLETO

این مدل سمعک زیمنس از جمله مدل های پرطرفدار برند زیمنس است که با استفاده از آن تجربه شنیداری واقعی اتفاق خواهد افتاد. با باتری قابل شارژ از نوع لیتیوم یون و شارژر کوچک آن، دیگر نباید نگران اتمام باتری و تعوض آن باشید. این مدل سمعک در رنگ های متنوعی از جمله سفید، نقره ای، آب، گرانیت تیره و .... عرضه می شود. این سمعک از قابلیت های متنوعی از جمله اتصال به گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های صوتی برخوردار است.

  •  سمعک ACTIVE

این مدل سمعک زیمنس قادر است صدای موسیقی و مکالمات تلفنی را در کیفیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم کند. این سمعک می تواند کم شنوایی هایی از ملایم تا شدید را پوشش دهد. علاوه بر این در محیط های شلوغ و پر سروصدا، امکان شنیدن صدای مخاطب و حذف نویزها وجود دارد.

  • سمعک INSIO

این مدل سمعک زیمنس در نوع خود کوچک ترین سمعک درون گوشی در جهان محسوب می شود. از جمله قابلیت های این سمعک می توان به فناوری وایرلس، اتصال به تلفن همراه، فناوری کاهش صداهای مزاحم و نویزها، تنظیمات دستی و .... اشاره کرد.

  • سمعک PURE

یکی دیگر از سمعک های معروف زیمنس، سمعک PURE است. این سمعک که از نوع پشت گوشی است، ابعاد بسیار کوچکی دارد و به هنگام قرار گرفتن روی گوش، به آسانی دیده نمی شود. فناوری وایرلس، قابلیت تنظیمات دستی، امکان اتصال به گوشی و سایر دستگاه های صوتی، کیفیت بالای صدا و .... از جمله قابلیت ها و امکانات این سمعک محسوب می شود.

  • سمعک CELLION

سمعک CELLION از دیگر سمعک های برند زیمنس است که فقط در مدل پشت گوشی تولید می شود. باتری این سمعک قابلیت شارژ داشته و نیازی به تعویض باتری وجود ندارد. با استفاده از تلفن همراه امکان تنظیمات مختلف در این سمعک وجود دارد. با فناوری وایرلس می توان به سایر دستگاه های صوتی متصل شد. کیفیت صدایی که این سمعک تولید می کند، بسیار بالاست.

  • سمعک ACE

سمعک ACE زیمنس با وجود ابعاد ریزی که دارد، کوچک ترین سمعک پشت گوشی در جهان به شمار می رود. به طوری که با قرار دادن آن روی گوش، به راحتی نمی توان سمعک را رویت کرد. از جمله قابلیت های این سمعک می توان به وجود میکروفون جهت دار، سیستم BESTSOUND، فناوری وایرلس، تنظیمات دستی و ... اشاره کرد. صدایی که این نوع سمعک تولید می کند، کیفیت بسیار بالایی داشته و کاربران رضایت بسیاری از این سمعک دارند.

مدل های معروف سمعک زیمنس

ویژگی های بهترین مرکز خرید سمعک زیمنس

در ادامه به بررسی ویژگی هایی پرداخته ایم که لازم است شما در هنگام انتخاب بهترین مرکز برای خرید سمعک زیمنس به آن توجه داشته باشید. این ویژگی ها شامل موارد زیر می شود.

  • اعتبار و شهرت

یک کلینیک تجویز سمعک باید در میان مشتریان و خریداران سمعک، مرکزی شناخته شده و معتبر باشد. بدیهی است مرکزی که نه اعتبار چندانی در میان مردم دارد و نه از شهرت خاصی برخوردار است، نمی تواند بهترین مرکز برای خرید هر نوع سمعک از جمله سمعک زیمنس باشد.

  • نمایندگی سمعک زیمنس

کلینیکی که شما به عنوان بهترین مرکز برای خرید سمعک زیمنس انتخاب می کنید، باید نمایندگی محصولات زیمنس هم باشد. در این صورت شما با خیال آسوده می توانید هر نوع محصولات کمک شنوایی برند زیمنس از جمله سمعک در نوع اصل را با قیمت مناسب از آن خریداری کنید. برای این منظور می توانید از مرکز مورد نظر تحقیق کنید که آیا نمایندگی سمعک زیمنس را برعهده دارد یا خیر.

  • وجود دستگاه ها و تجهیزات جدید

معمولا کلینیک های عرضه کننده سمعک، خدمات شنوایی سنجی را هم برای بیماران ارائه می کنند. در این صورت شما به هنگام انتخاب مرکزی معتبر، برای خرید سمعک زیمنس، به نوع دستگاه ها و تجهیزات استفاده شده در آن مرکز توجه کنید. مسلما بهترین کلینیک برای خرید سمعک زیمنس، از دستگاه ها و تجهیزات مدرن با فناوری بالا برای خدمات شنوایی سنجی خود استفاده می کند.

  • نحوه برخورد با مشتریان و رعایت مشتری مداری

وقتی شما قصد دارید مرکزی معتبر برای خرید سمعک زیمنس انتخاب کنید، به نحوه برخورد پرسنل مرکز با مشتریان و رعایت مشتری مداری آن مرکز توجه کنید. مطمئنا پرسنل یک مرکز معتبر و شناخته شده با مشتریان برخوردی شایسته و با احترام خواهند داشت. همچنین تمام کوشش خود را می کنند تا بتوانند مشکلات آنان را حل کنند. رعایت اصول مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان از جمله ویژگی هایی یک مرکز معتبر خرید سمعک زیمنس است.

  • عرضه محصولات با قیمت مناسب

معمولا مراکز معتبر خرید سمعک، محصولات خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای در اختیار مشتریان قرار می دهند. پس وقتی در حال جستجوی یک مرکز معتبر برای خرید سمعک زیمنس هستید، به قیمت محصولات آن توجه کنید. مراکز معتبر تلاش می کنند تا در جهت رضایت مشتریان و حفظ اعتبار خود، محصولات خود از جمله سمعک را با قیمت مناسب به دست مشتریان برسانند.

  • ارائه گارانتی معتبر

بهترین مرکز برای خرید سمعک زیمنس، محصولات خود را به همراه یک گارانتی معتبر به مشتری تحویل می دهد. ارائه گارانتی معتبر علاوه بر این که نشان دهنده اعتبار بالای یک مرکز بوده، توجه به اصل مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان هم هست. از این رو به هنگام تحقیق از مراکز مختلف، توجه کنید که کدام مراکز گارانتی معتبر با مدت زمان قابل توجه به مشتریان ارائه می دهند.

کلینیک سمعک آلفا، عرضه کننده انواع سمعک های زیمنس

کلینیک سمعک آلفا، عرضه کننده انواع سمعک های زیمنس

کلینیک سمعک آلفا یکی از شناخته شده ترین مراکز معتبری بوده که سال هاست به ارائه انواع خدمات شنوایی سنجی و محصولات کمک شنوایی برای بیماران و متقاضیان می پردازد. این کلینیک نمایندگی سمعک زیمنس را برعهده دارد و تمامی محصولات عرضه شده از جمله سمعک های زیمنس، ساخت برند اصلی هستند. بنابراین کیفیت ساخت و کارایی بسیار بالایی دارند. در کلینیک سمعک آلفا همواره جدیدترین سمعک های زیمنس عرضه می شود که مشتریان می توانند هر مدل را به دلخواه انتخاب و خریداری کنند. علاوه بر این، تمامی محصولات از جمله سمعک های زیمنس به همراه گارانتی معتبر کلینیک به خریداران تحویل داده می شود. این گارانتی ها مدت زمان قابل توجهی دارند و خریداران می توانند با وجود آن آسوده خاطر باشند تا در صورت نیاز از خدمات گارانتی استفاده کنند.

در کلینیک سمعک آلفا علاوه بر ارائه سمعک های برندهای مختلف از جمله زیمنس، خدمات شنوایی سنجی با استفاده از بهترین دستگاه ها و تجهیزات با فناوری بالا ارائه می شود. در این کلینیک، ادیولوژیست های حرفه ای و ماهری مشغول به کار هستند که کوشش خود را می کنند تا خدمات شنوایی سنجی در بالاترین کیفیت ارائه شود.

کلینیک سمعک آلفا به زعم اکثریت مشتریان این مرکز می تواند واجد شرایط یک مرکز معتبر برای خرید سمعک زیمنس باشد. از این رو در صورت انتخاب این مرکز، می توانید جدیدترین سمعک های زیمنس را با مناسب ترین قیمت و گارانتی معتبر خریداری کنید.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied