شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی

خدمات مسافرتی بیمه سامان به پکیج جام جهانی علی‌بابا افزوده شد؛

علی‌بابا به‌عنوان تنها نماینده رسمی فیفا در ایران برای عرضه پکیج‌های جام جهانی 2022، با همکاری بیمه سامان، خدمات مسافرتی بیمه را به پکیج جام جهانی خود افزود.

خدمات مسافرتی بیمه سامان به پکیج جام جهانی علی‌بابا افزوده شد؛

با علی‌بابا برید و خوش بگذرونید، با سامان سالم برگردید

علی‌بابا به‌عنوان تنها نماینده رسمی فیفا در ایران برای عرضه پکیج‌های جام جهانی 2022، با همکاری بیمه سامان، خدمات مسافرتی بیمه را به پکیج جام جهانی خود افزود.

این روزها قطر به یکی از شناخته‌شده‌ترین مقاصد سفر به‌خصوص برای علاقه‌مندان به جام جهانی فوتبال تبدیل شده است. علی‌بابا به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط، هتل و تور در کشور از تیرماه 1401 به‌عنوان تنها نماینده رسمی فیفا در ایران، عرضه پکیج‌های جام جهانی 2022 قطر را آغاز کرد و در آستانه برگزاری مسابقات، در راستای تحقق شعار خود مبنی بر تجربه شایسته سفر، با همکاری بیمه سامان، خدمات مسافرتی بیمه را به پکیج‌های جام جهانی خود اضافه کرد.

بیمه سامان پیش‌ازاین نیز خدمات ارائه‌شده درزمینهٔ بیمه مسافرتی خود را در همکاری با علی‌بابا، برای خرید توسط گردشگران و مسافران داخلی و خارجی به همراه پکیج‌های فروش بلیط و تور ارائه می‌داد و هم‌اکنون این خدمت را در پکیج‌های جام جهانی علی‌بابا به صورت ویژه ارائه خواهد داد. منظور از خدمات ویژه ترکیبی از خدمات بیمه سرقت و آتس‌سوزی منزل در مدت زمان سفر و نیز بیمه سرقت موبایل است که در این مسابقات به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

با این بیمه، فرد تحت پوشش هزینه‌های درمانی همچون ویزیت، پانسمان، مخارج بیهوشی، جراحی، آزمایش‌های پزشکی، هزینه‌های اتاق عمل و انتقال به بیمارستان، دارو، دندانپزشکی، بلایای طبیعی و حوادث دیگری که بیمه‌گر و بیمه‌گذار در شرایط قرارداد و با رعایت فرانشیز به توافق رسیده باشند، قرار می‌گیرد. به‌عبارتی‌دیگر، بیمه مسافرتی حوادث و خسارت‌های قابل وقوع در طول سفر را پوشش می‌دهد و بیمه سایر هزینه‌های پیش‌آمده در سفر چه از نوع درمانی و پزشکی و چه از نوع خسارت چمدان گم‌شده و لغو پرواز را تا مبلغ مشخصی جبران می‌کند.

سفر به قطر را بیمه کنید

خدمات مسافرتی بیمه سامان به پکیج جام جهانی علی‌بابا افزوده شد؛

یکی از ملزومات صدور ویزا برای سفر خارجی به برخی کشورها، داشتن بیمه مسافرتی است. بیمه مسافرتی یکی از زیرمجموعه‌های بیمه‌های اشخاص بوده که در آن هزینه‌های درمانی مسافر جبران می‌شود. با خرید تور برای انجام سفر، تهیه بیمه مسافرتی بر عهده تور خواهد بود. بر اساس گزارش مرکز مشاوره استراتژیک نکست موو، درآمد بیمه‌های مسافرتی در سراسر جهان در سال 2020 حدود 16 میلیارد دلار بوده و پیش‌بینی می‌شود این آمار تا سال 2030 به 59 میلیارد دلار رسیده و رشدی 4 برابری داشته باشد که این موضوع نشان از اهمیت این بازار در صنعت گردشگری دارد.

خدمات مسافرتی بیمه سامان به پکیج جام جهانی علی‌بابا افزوده شد؛

اندازه بازار بیمه مسافرتی در سراسر جهان در سال 2020، با پیش‌بینی تا سال 2030

 

برخی تصور می‌کنند که بیمه مسافرتی تنها شامل موارد درمانی و پزشکی می‌شود حال‌آنکه بیمه مسافرتی علاوه بر درمان برای پوشش مواردی همچون تأخیر در حرکت، آسیب به بار و... استفاده می‌شود. مزایای این بیمه به میزانی است که برخورداری از آن برای انجام هر سفری ازجمله سفر به جام جهانی قطر 2022 توصیه می‌شود. پوشش بیمه مسافرتی شامل مواردی همچون هزینه‌های درمان، هزینه‌های انتقال و فوت بیمه‌شده، هزینه‌های مرتبط با امور حقوقی، هزینه‌های مرتبط با فرد همراه بیمه‌گذار، هزینه‌های دندانپزشکی و هزینه‌های مرتبط با انتقال بار و کنسلی پرواز می‌شود.

پرداخت هزینه‌های درمانی و انتقال فرد به مراکز درمانی، انتقال به کشور مبدأ، فوریت‌های پزشکی، بازگرداندن کودکان بی‌سرپرست و جسد متوفی، حمایت قانونی و حقوقی، خسارات وارده بابت تأخیر، کنسلی پرواز و مفقودی بار و نیز پشتیبانی از بیمه‌گذار در شرایط مفقود شدن مدارک شناسایی از دیگر مواردی است که تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرد.

با پکیج جام جهانی علی‌بابا، هزینه‌های درمانی پیش‌بینی‌شده

خدمات مسافرتی بیمه سامان به پکیج جام جهانی علی‌بابا افزوده شد؛

انتقال پزشکی، پرداخت هزینه پزشکی و غیر پزشکی، فوریت‌های دندانپزشکی، تحویل دارو، بازگرداندن جسد متوفی، راهنمای پزشکی، کمک‌رسانی حقوقی، راهنمایی برای رفع مشکلات و بازگرداندن کودک بی‌سرپرست ازجمله مزایای بیمه مسافرتی محسوب می‌شود.

به‌عنوان نمونه در بخش پرداخت هزینه پزشکی، این هزینه‌ها بر مبنای نرخ ارز مندرج در بیمه‌نامه سامان و با استناد به گواهی پزشکی در خصوص نیاز فوری به درمان در مدت پوشش، شامل ویزیت اولیه، جراحی‌های سرپایی، خدمات مربوط به تصویربرداری و آزمایشگاه، فیزیوتراپی، هزینه‌های دارویی و انتقال بیماران و مصدومان به مراکز پزشکی مرتبط می‌شود.

خدمات مسافرتی بیمه سامان به پکیج جام جهانی علی‌بابا افزوده شد؛

لازم به توضیح است که برخی موارد و حوادث، تحت پوشش شرکت بیمه نیستند که این موارد شامل هزینه‌های ناشی از بروز جنگ و آشوب، خسارت ناشی از شرکت در اعمال جنایی، موارد مربوط به بارداری و سقط جنین، موارد مربوط به اختلالات روانی، خودکشی، شرکت در مسابقات شرط‌بندی، مصرف مشروبات الکلی، هزینه‌های مربوط به شرکت در ورزش‌های فردی، مسابقات و نمایش‌های رسمی و هزینه‌های مرتبط با بیماری‌های موجود، مزمن و بیماری‌های تحت درمان که بیمه‌شده از آن اطلاع داشته و... می‌شود.

جبران خسارت در کشورهایی انجام می‌شود که آن کشور درگیر جنگ داخلی یا خارجی نباشد. موضوع حائز اهمیت دیگر اینکه بیمه، هزینه‌ها را پس از کسر فرانشیز پرداخت می‌کند. فرانشیز در واقع بخشی از هزینه‌ای بوده که بر عهده بیمه‌شده است. جزئیات مربوط به فرانشیز و میزان آن به نوع بیمه و قرارداد بستگی دارد.

برای اطلاع بیشتر از جزئیات پکیج‌های جام جهانی علی‌بابا، بیمه مسافرتی سامان در این پکیج‌ها و موارد ضروری در خصوص این بیمه می‌توانید به سایت فروش پکیج‌های جام جهانی علی‌بابا مراجعه کنید.

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما نیوز هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied